همکاری لکسوس و آدیداس برای ساخت یک خودروی سفارشی با طرح Black Panther +تصویر

دو شرکت لکسوس و آدیداس اخیرا برای ساخت یک خودروی سفارشی وارد همکاری شده‌اند. این دو شرکت اظهار داشته‌اند که برای ساخت این خودرو از Black Panther: Wakanda Forever الهام گرفته‌اند.

رنگ‌بندی خودرو بسیار جذاب و منحصر به‌فرد است؛ روی این خودروی مشکی‌رنگ از نوارهایی با رنگ بنفش استفاده شده است. پایه کاپوت در شیشه جلو خودرو به رنگ طلایی بوده که به نوعی می‌تواند نمایان‌کننده گردنبند پنجه پلنگ سیاه باشد. به راحتی می‌توان حاشیه‌های طلایی فلزی را در قسمت پایینی، دستگیره‌های در و تزئینات اطراف پنجره‌ها نیز مشاهده کرد.

حتی طرح واکاندا به رنگ طلایی چاپ شده و روی صندلی‌ها، پانل در و لبه فرمان قرار گرفته است. در قسمت پشت سری از مواد مذکور کربن 3 بعدی استفاده شده است؛ باید گفت که شرکت آدیداس از این مواد در قسمت میانی کفش‌های 4DFWD خود استفاده می‌کند.

در کنسول مرکزی لکسوس RX 500h از چوب برش‌خورده و تزئینات طلایی استفاده شده است. روی نمایشگر خودرو نیز می‌توان حروف لکسوس را در الفبای واکاندان مشاهده کرد.

علاوه بر این‌ها، قرار شده به افراد موثر که خود شرکت‌ها آنها را انتخاب می‌کنند، تیشرتی به صورت محدود اعطا شود. طرح این تیشرت‌ها با پوشش ماشین همخوانی دارد.

خودروی لکسوس RX 500h به یک موتور 4 سیلندر 2.4 لیتری هیبریدی مجهز شده است. این خودرو دارای قدرت 366 اسب بخار (273 کیلووات) و گشتاوری برابر با 406 پوند فوت (551 نیوتن متر) است. خودرو قادر است در 5.9 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسد. حداکثر سرعت خودروی لکسوس RX 500h نیز 130 مایل در ساعت (209 کیلومتر در ساعت) برآورد شده است.

مدل 2023 خودروی لکسوس RX 500h همچنین دارای موتور هیبریدی پلاگین با قدرت 450 اسب بخار است. گفته شده است که بقیه جزییات مربوط به خودرو و مشخصات فنی و ظاهری آن اعلام خواهد شد. شرکت خودروسازی اظهار داشته است که قیمت مدل سال 2023 این خودرو از 62750 دلار آغاز خواهد شد.

نوشته همکاری لکسوس و آدیداس برای ساخت یک خودروی سفارشی با طرح Black Panther +تصویر اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.