هواوی آنر وی ۱۰ با پردازشگر کایرین ۹۷۰ و رم ۶ گیگابایتی رونمایی شد

هواوی آنر وی 10 با پردازشگر کایرین 970 و رم 6 گیگابایتی رونمایی شد
گوشی پرچمدار هواوی آنر وی ۱۰ پس از مدت‌ها انتظار و گمانه زنی بالاخره در چین در معرض عموم قرار گرفت. این گوشی هوشمند چند وقت پیش توسط سازمان تنا نیز تایید شده بود.

آنر وی ۱۰ از یک بدنه فلزی ساخته شده و یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه و دوربین دوگانه اصلی برآمده را بر روی خود دارد. سازنده چینی در ساخت این گوشی هوشمند کلیدهای تنظیم حجم صدا و پاور را در دیواره جانبی سمت راست بدنه قرار داده است.

نکته جالبی که در مورد این محصول وجود دارد این است که اغلب شایعه‌ها و مطالبی که تا به حال در رابطه با مکان قرار گیری اسکنر اثرانگشت این گوشی هوشمند منتشر شده بودند، با آنچه که در واقعیت دیده می‌شود، تطابق ندارند. تا به حال گفته شده بود که هواوی، اسکنر اثرانگشت آنر وی ۱۰ را در پشت آن گذاشته است، در حالی که در رویداد رونمایی از این محصول نشان داده شد که این سنسور در قسمت جلوی گوشی نصب شده است.

مشخصات گوشی هواوی آنر وی ۱۰

مشخصات گوشی هواوی آنر وی 10

آنر وی ۱۰ از یک نمایشگر بزرگ نسبتا بدون حاشیه ۵.۹۹ اینچی فول اچ دی پلاس ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با شیشه محافظ ۲.۵D منحنی شکل و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ بهره می‌برد. سازنده چینی تصمیم دارد که این محصول پرچمدار را در سه مدل با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا و رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا، در اختیار کاربرانش بگذارد.

اسمارت فون آنر وی ۱۰ پردازشگر هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی کایرین ۹۷۰ را نیز مانند مدل‌های هواوی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورشه دیزاین بر روی خود دارد. این گوشی دو سیمکارته هیبریدی به کمک یک باتری ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع (۲۲.۵W) تغذیه می‌شود.

یک دوربین دوگانه اصلی با یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی RGB و ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم با دیافراگم f/1.8، سیستم عامل اندروید ۸ اوریو و رابط کاربری ایموشن ۸.۰ از دیگر سخت افزارهای اصلی به کار رفته در محصول پرچمدار جدید سازنده چینی محسوب می‌شوند.

آنر وی 10 با پردازشگر کایرین 970 و رم 6 گیگابایتی رونمایی شد!

هواوی آنر وی ۱۰ قرار است که در چهار رنگ آبی، قرمز، طلایی و مشکی با سه برچسب قیمت ۴۰۵.۸۱، ۴۵۰.۹۱ و ۵۲۶.۰۹ دلاری از تاریخ ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) وارد بازار شود. شما از هم اکنون می‌توانید این گوشی هوشمند را پیش خرید کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

مطلب هواوی آنر وی ۱۰ با پردازشگر کایرین ۹۷۰ و رم ۶ گیگابایتی رونمایی شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.