هواوی آنر وی ۹ ، گران ترین گوشی هواوی در بازار ایران!

هواوی آنر وی 9 ، گران ترین گوشی هواوی در بازار ایران!

هواوی آنر وی ۹، پرچمدار جدید هواوی در ۳ اسفند ۹۵ (۲۱ فوریه ۲۰۱۷) رسما معرفی شد. این گوشی که از مشخصات سخت افزاری بالایی برخوردار است، در ایران لقب گران ترین گوشی هواوی در بازار ایران را به خود اختصاص داده است.

نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی با ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار ایران به فروش می رسد و همین امر باعث شده که هواوی وی ۹ تبدیل به گران ترین گوشی برند هواوی در بازار ایران لقب گیرد.

گوشی آنر وی ۹ از یک صفحه نمایش ال سی دی ۵.۷ اینچی TFT با رزولوشن کواد اچ دی است. این پرچمدار مجهز به تراشه کیرین ۹۶۰ با پردازنده گرافیکی Mali-G71 است.

از جمله مشخصات دیگر گوشی آنر وی ۹ هواوی می توان به ۴ یا ۶ گیگابایت رم LPDDR4 و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در این گوشی تعبیه شده و یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

تهیه و گردآوری: تکرا

مطلب هواوی آنر وی ۹ ، گران ترین گوشی هواوی در بازار ایران! برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.