هواوی از تلویزیون Smart Screen V رونمایی کرد +مشخصات

هواوی به صورت رسمی از تلویزیون‌های نسل سوم Smart Screen V در چین رونمایی کرد. نقطه تمایز این تلویزیون‌ها را باید سخت‌افزار قدرتمند آنها بدانیم.

تلویزیون جدید چینی‌ها تراشه‌ای هشت هسته‌ای، پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای و یک واحد پردازش عصبی دارد. شش گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی از جمه دیگر مشخصات این دستگاه است. شرکت از ظرفیت‌های رایانش سیستم حداکثر استفاده را برده است.

عنوان شده است که این تلویزیون مجهوز به فناوری بهبود کیفیت ویدئو است و ویدئوهایی با رزولوشن 720 در این دستگاه با کیفیت 4K نمایش داده می‌شوند. فناوری بهبود ویدئو وضوح تصویر را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد و خروجی قابل قبولی از ویدئوها ارائه می‌دهد.

تلویزیون Smart Screen V از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تصاویر در تمام حالت‌ها استفاده می‌کند. هواوی تلویزیون جدید خود را مجهز به سیستم صوتی جدید خود کرده است که با همکاری شرکت فرانسوی Devialet طراحی و تولید نموده و خروجی صدای 60 واتی دارد.

تلویزیون Smart Screen V

وبکم 12 مگاپیکسلی مغناطیسی از جمله دیگر مشخصات جالب توجه تلویزیون Smart Screen V است. این تلویزیون در دو مدل 65 اینچی و 75 اینچی عرضه خواهد شد که هر دو مدل وضوح تصویر 3480 در 2160 دارند. شرکت چینی در دو دستگاه نیز از سیستم عامل Harmony OS استفاده کرده است. همچنین کاربر می‌تواند از فرمان‌های صوتی نیز برای کنترل بیشتر و بهتر تلویزیون استفاده کند.

در نهایت نیز به قیمت محصولات جدید شرکت چینی می‌رسیم؛ جایی که بسیاری عقیده دارند هواوی می‌توانست کمی منصفانه‌تر عمل کند. مدل 65 اینچی Smart Screen V برچسب قیمتی 1057 دلاری دارد و مدل بزرگ‌تر 1780 دلار قیمت‌گذاری شده است.

نوشته هواوی از تلویزیون Smart Screen V رونمایی کرد +مشخصات اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.