هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در گوشی میت ۱۰ را تایید کرد

هواوی باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت در گوشی میت 10 را تایید کرد
ظرفیت باتری گوشی میت ۱۰ هواوی مشخص شد. این گوشی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی خواهد کرد. این گوشی ساز چینی ساعتی قبل در صفحه رسمی توییتر خود، وجود این باتری را در گوشی میت ۱۰ مورد تایید قرار داد.

۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ظرفیت مناسبی برای یک گوشی پرچمدار است، اما اعلام این خبر جای چندان تعجبی نیز ندارد؛ چرا که هواوی میت ۹ که در سال گذشته نیز معرفی شد، به یک باتری با چنین ظرفیت مشابهی مجهز شده بود و این روند برای جانشین آن نیز ادامه پیدا کرده است.

سری گوشی های میت ۱۰ آخرین پرچمدارانی هستند که غول تکنولوژی چین آنها را در سال جاری معرفی خواهد کرد. این کمپانی صریحا گفته است که ظرفیت باتری‌های هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو یکسان خواهد بود، بنابراین وجود باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گوشی میت ۱۰ پرو نیز تایید می شود.

ظرفیت باتری گوشی میت 10 هواوی تایید شد. این گوشی با یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی خواهد کرد

هواوی همچنین در این توییت ادعا کرده که هواوی میت ۱۰ با یک بار شارژ به راحتی می‌تواند تا یک روز کامل را پشت سر گذارد. علاوه بر وجود باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی در گوشی میت ۱۰ یک شاخصه دیگر از این گوشی نیز مورد تایید است. کرین ۹۷۰ هایسیلیکون، پردازنده‌ای است که در درون گوشی‌های پرچمدار سری میت ۱۰ قدرتنمایی خواهد کرد.

این پردازنده با یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی همراه شده و از این جهت اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان خواهد بود. عملکرد این پردازنده تا زمانی که به دنیای واقعی راه پیدا نکند، مشخص نیست، اما جالب اینجاست که هواوی در یک تیزر تبلیغاتی که به شکل ویدیو آن را در فضای مجازی به اشتارک گذاشت، اعلام کرد که این دستگاه یک گوشی هوشمند نیست، بلکه یک ماشین باهوش است؛ یعنی می‌تواند درست به مانند انسان یاد بگیرد و آموزه‌های خود را افزایش دهد!


بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!


با توجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد که گوشی میت ۱۰ هواوی به مانند گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال خواهد بود که به تازگی توسط گوگل معرفی شدند. به این معنا که این گوشی ها نیز به مانند پیکسل ۲ نوآوری‌های خود را بیشتر از طریق نرم افزار انجام خواهند و نه فقط از طریق شاخصه‌های سخت افزاری.

به احتمال بسیار زیاد، نه تنها گوشی هواوی میت ۱۰ که هواوی میت ۱۰ پرو و هواوی میت ۱۰ پلاس نیز با نمایشگر بدون حاشیه و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ معرفی خواهند شد تا باعث شوند که هواوی از دیگر رقبای خود عقب نماند.

بر اساس آخرین شایعات، گوشی های سری میت ۱۰ هواوی از قیمت بالایی برخوردارند و حتی برخی از این مدل‌ها با برچسب قیمتی بالای ۱۰۰۰ دلار به بازارهای جهانی راه پیدا خواهند کرد. منتظر باشید، گوشی هوشمند تمام عیاری به زودی در شانزدهم اکتبر برابر با ۲۴ مهر ماه معرفی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

مطلب هواوی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در گوشی میت ۱۰ را تایید کرد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.