وان‌پلاس معرفی گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس Ace پرو را به تعویق انداخت!

بر اساس برنامه‌ریزی پیش‌تر اعلام شده قرار بود امروز کمپانی وان‌پلاس ضمن برگزاری رویدادی از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود با نام وان‌پلاس Ace پرو در بازار چین و وان‌پلاس 10T برای بازارهای جهانی رونمایی کند. اکنون کمپانی چینی از طریق حساب‌کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که رویداد معرفی این هندست به تعویق افتاده و کلیه فعالیت‌های مرتبط با این مراسم نیز لغو شده است. وان‌پلاس هنوز دلیل به تعویق افتادن این رویداد را اعلام نکرده است.

کمپانی چینی احتمالا به‌زودی با انتشار بیانیه دیگری به جزئیات بیش‌تر در این رابطه اشاره خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیا صرفا رویداد مربوط به معرفی مدل چینی پرچم‌دار آینده وان‌پلاس به تعویق افتاده یا این موضوع شامل نسخه جهانی اسمارت‌فون موسوم به وان‌پلاس 10T نیز می‌شود. موضوع جالب توجه اینکه شرکت موتورولا نیز روز گذشته بدون ارائه هرگونه توضیحات مشخص، برگزاری رویداد معرفی اسمارت‌فون پرچم‌دار جدید خود را لغو کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود موتورولا طی این مراسم از گوشی موتو X30 پرو و مدل تاشو موتو ریزر 2022 رونمایی کند.

وان‌پلاس تائید کرده که اسمارت‌فون Ace پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 720 هرتزی خواهد بود. این نمایشگر از استاندارد +HDR10 پشتیبانی نموده و قادر به تولید 1.07 میلیارد رنگ مختلف خواهد بود. در بخش دوربین نیز شاهد به‌کارگیری ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. دوربین جلویی هندست نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 تامین خواهد شد. سیستم خنک‌کننده مبتنی بر محفظه بخار 8 کاناله و باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی سایر ویژگی‌های این هندست را تشکیل می‌دهند.

نوشته وان‌پلاس معرفی گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس Ace پرو را به تعویق انداخت! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.