وجود مشکلات میکروفون در برخی از گوشی‌های پیکسل گوگل!

وجود مشکلات میکروفون در برخی از گوشی‌های پیکسل گوگل!

اگر شما صاحب یک گوشی پیکسل هستید و اخیرا مشکلاتی در رابطه با میکروفون آن پیدا کرده‌اید، باید بگوییم که شما تنها نیستید. براساس چندین پست در انجمن‌های پشتیبانی گوگل (از طریق Android Police)، به‌نظر می‌رسد که برخی از کاربران در رابطه با میکروفون دستگاه خود شاکی هستند.

با هم نگاهی به یکی از این پست‌ها می‌اندازیم:

امروز دستگاه پیکسل خود را تحویل گرفتم و بعد از چندین ساعت استفاده، میکروفون به‌طور کلی از کار افتاد که البته این مشکل در زمان ضبط ویدیو ایجاد نشد. من گوشی هوشمند خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداندم ولی مشکل به غیر برنامه دوربین، هنوز پابرجا بوده و نمی‌توان از میکرون آن استفاده نمود.

خبر خوب این است که گوگل از این مشکل باخبر بوده و به نظر می‌رسد که این مشکل سخت‌افزاری باشد و با ارایه به‌روزرسانی رفع نشود. کارمندان گوگل به خریداران پیشنهاد می‌کنند که دستگاه خود را بازگردانند، اگرچه آن‌ها اشاره نمودند که این مشکل اخیرا رفع شده است.

کارمند گوگل، برایان راکوسکی، می‌نویسد:

ما اقدامات اضافی برای تقویت اتصال در گوشی‌های هوشمند تولیدی خود را از ماه ژانویه انجام داده‌ایم. دستگاه‌های تولید شده در ماه اخیر نباید چنین مشکلی داشته باشند. برای مدل‌های تولید شده در قبل از این تاریخ، احتمال ایجاد مشکل کمتر از 1 درصد است. من می‌دانم که این موضوع باعث می‌شود که مشکل موردنظر شایع به‌نظر برسد، اما تنها چند نمونه در حال بررسی هستند.

نوشته وجود مشکلات میکروفون در برخی از گوشی‌های پیکسل گوگل! اولین بار در پدیدار شد.