ورژن اسنپدراگون ۸۲۳ گوشی ZenFone 3 Deluxe به زودی خواهد آمد

ورژن اسنپدراگون 823 گوشی ZenFone 3 Deluxe به زودی خواهد آمد

گوشی Asus ZenFone 3 Deluxe چند روز پیش توسط شرکت ایسوس معرفی شد. ورژن اصلی این دستگاه با چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ عرضه شد. اما طبق گزارشی که امروز منتشر شد ورژن دیگری از این گوشی در فیلیپین و شاید هند با چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۳ عرضه خواهد شد.

اسنپدراگون ۸۲۳ همان چیپ ستی است که گفته می شود قرار است در گوشی گلکسی نوت ۶ (گلکسی نوت ۷) استفاده شود. پردازنده چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۳ با قدرت پردازشی ۳.۰ گیگاهرتز سریعتر از پردازنده با قدرت پردازش ۲.۲ گیگاهرتز چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ است. گفتنی است هر دو چیپ ست تا ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی می کنند.

ورژن اسنپدراگون ۸۲۳ گوشی Asus ZenFone 3 Deluxe در ماه آگوست و در بازار های محدودی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع AMOLED مجهز به گوریلا گلس ۴ است و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می دهد. صفحه نمایش این دستگاه با تراکم پیکسلی ۳۸۶ پیکسل بر اینچ کار می کند. ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی ساختار حافظه این دستگاه را تشکیل می هند. این دستگاه همچنین از کارت حافظه Micro SD تا سقف ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی این گوشی۲۳ مگایپکسلی است و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین ۸ مگاپیکلسی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و همچنین از تکنولوژی شارژ سریع ۳.۰ پشتیبانی می کند. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این دستگاه اندروید ۶ مارشمالو خواهد بود که واسط کاربری Zen 3.0 بر روی آن اجرا می شود. ZenFone 3 Deluxe همچنین به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است.

این گوشی در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد و قیمت آن ۴۹۹ دلار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ورژن اسنپدراگون ۸۲۳ گوشی ZenFone 3 Deluxe به زودی خواهد آمد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.