ورژن مقاوم اپل واچ پرو با قیمت‌‌گذاری مشابه آی‌فون‌ ۱۳ پرو در راه است!

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل طی ماه‌های آینده از نسل جدید اپل واچ در کنار گوشی‌های سری آی‌فون 14 خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که غول کوپرتینویی از نسخه مقاوم اسمارت‌واچ خود در کنار مدل‌های اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE رونمایی کند.

اکنون مارک گورمن؛ خبرنگار نشریه بلومبرگ طی گزارش جدید خود در خبرنامه Power On به افشای قیمت‌گذاری ساعت هوشمند آینده اپل موسوم به Apple Watch Pro Rugged Edition پرداخته است. بر اساس این گزارش، ورژن مقاوم اپل واچ آینده با برچسب قیمتی حدودا 999 دلاری به بازار عرضه خواهد شد. این رقم مشابه با قیمت‌گذاری پایه برای آی‌فون 13 پرو است. در حال حاضر اپل نسخه ویژه ساعت هوشمند خود موسوم به Watch Edition را با قیمت‌گذاری 849 دلاری عرضه می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها با معرفی مدل مقاوم جدید اپل واچ، عرضه ورژن Watch Edition متوقف خواهد شد.

بر اساس گزارشات منتشر شده تا به این لحظه، ورژن مقاوم اپل واچ احتمالا مجهز به یک نمایشگر 2 اینچی و بدنه‌ای با طول قطر 46 یا 47 میلی‌متر خواهد بود. این موضوع موجب می‌شود تا نمایشگر مدل مذکور در مقایسه با پنل 1.9 اینچی شایعه شده برای اپل واچ سری 8 حدودا 7 درصد بزرگ‌تر باشد. انتظار می‌رود که نمایشگر نشکن اسمارت‌واچ جدید از رزولوشن 410×502 پیکسلی برخوردار باشد. این مدل آخرین نسخه از سیستم‌عامل watchOS 9 را اجرا نموده و به منظور ردیابی هرچه بهتر تمرینات و بهبودهای کلی در عملکرد سیستم، گزینه‌های بیش‌تری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از سوی دیگر سامسونگ نیز روی توسعه یک اسمارت‌واچ رده بالا مجهز به نمایشگر سافایر و باتری با ظرفیت بالاتر کار می‌کند. بعلاوه این گجت مجهز به بدنه تیتانیومی و حسگر دماسنج خواهد بود. بی‌تردید جالب خواهد بود که ببینیم کدام‌یک از این 2 اسمارت‌واچ در جلب نظر مشتریان، موفق‌تر ظاهر خواهند شد.

رندر لو رفته از اپل واچ سری 8

نوشته ورژن مقاوم اپل واچ پرو با قیمت‌‌گذاری مشابه آی‌فون‌ 13 پرو در راه است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل منتشر شد.