پتنت های لورفته از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ

سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی است که قرار است به عنوان طراحی نوآورانه –طراحی تاشو- در گوشی هوشمند مورد توجه قرار بگیرد.

سامسونگ در حال کار بر روی دستگاهی است که قرار است به عنوان طراحی نوآورانه –طراحی تاشو- در گوشی هوشمند مورد توجه قرار بگیرد. ما می دانیم که این شرکت مدت زمان زیادی است که در تلاش است با پروژه ی “Project Valley” پنل های انعطاف پذیر اولد خود را برای استفاده ی این چنینی قرار دهد. از آن زمان تا کنون، نماهایی از یک پتنت کاربردی، پنجره ای از توسعه ی این پروژه را به روی ما گشودند.

آخرین چیزی که پشت سر گذاشتیم مربوط به اخیر می شود و مربوط به مراحل پیشرفته ی توسعه ی گوشی هوشمند تاشو است. طراحی سامسونگ، بسیار پیچیده است و آن هم نه تنها به دلیل به کارگیری پنل صفحه نمایش انعطاف پذیر بلکه به دلیل ابتکار مکانیکی استادانه ای است که در این طراحی به کار رفته است تا اینکه به کاربران امکان تاشدن این گوشی و دو نیم کردن آن را بدهد. این نوعی مهندسی است که تنها شرکتی با منابع غیر قابل شمارش مانند سامسونگ و اپل می توانند از عهده ی آن برآیند.

در این پتنت نشان داده شده، این دستگاه جدا از جزئیات مربوط به لولای مکانیکی، یک گوشی کاملا منطقی به نظر می رسد. این گوشی دارای آپشن های کاملا آشنایی مانند دکمه های پاور و تنظیم صدا و یک دوربین معمولی تعبیه شده در آن است، اما فاقد دکمه ی هوم است. این دستگاه دو مغناطیس به نمایش می گذارد که می تواند این گوشی را در حالت تاشده ایمن نگه دارد.

اگرچه هنوز هیچ صحبتی راجع به تاریخ انتشار این دستگاه به بیرون درز نکرده است، اما این احتمال می رود که سامسونگ از این گوشی هوشمند تاشو اواخر امسال رونمایی کند. در حالیکه هیچ کس هیچ تضمینی نمی دهد که این طراحی های ثبت شده روانه ی بازار شوند، اما سامسونگ در حال کار بر روی Project Valley ست که به نظر می رسد در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته پتنت های لورفته از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.