پخش فیلم‌های ۴K در گوگل پلی آغاز شد؛ اما جزئیات بیشتر با هزینه بیشتری همراه است

فیلم‌های 4K در گوگل پلی

پخش فیلم‌های ۴K در گوگل پلی آغاز شده؛ اما ظاهرا جزئیات بیشتر با هزینه بیشتری همراه است. برای بررسی بیشتر در ادامه با تکرا همراه باشید.

همان‌طور که از مدت‌ها قبل انتظار می‌رفت، گوگل انتشار محتوای ویدیویی باکیفیت ۴K را در Play Movies Store آغاز کرد.

چند هفته پیش که گوگل کروم کست اولترا  باقابلیت ۴K منتشر کرد، پلی استور هیچ محتوای ویدیویی نداشت تا مورداستفاده دستگاهی جدید قرار گیرد. بنا به گفته تعدادی از کاربران Reddit، اولین فیلم‌های ۴K در گوگل پلی اضافه ‌شده‌ است. در حال حاضر، تعداد این فیلم‌های ۴K بسیار زیاد نیست، پس هنوز باید منتظر رونمایی نهایی باشیم.

با این‌ حال، تنها با یک نگاه کوتاه به چند فیلم که باکیفیت ۴K و UHD در Google Play وجود دارند، متوجه خواهید شد که این وضوح و کیفیت بالا دارای قیمت بالایی نیز هست. برای مثال، فیلم عنصر پنجم قیمت نسخه HD آن ۱۲.۹۹ دلار و قیمت نسخه ۴K/UHD آن ۲۴.۹۹ دلار است. درست است که این قیمت‌ ها بسیار بالا هستند؛ اما این جزئیات و کیفیت ‌های عالی، ارزش این هزینه را دارند.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد کاربرانی که هزینه نسخه پایین‌ تر را پرداخت کرده‌اند، نمی‌توانند فیلم‌ها را به نسخه ۴K ارتقاء دهند. همچنین نام برخی فیلم‌ها در لیست فیلم‌های ۴K قرار دارد؛ اما فعلا امکان خرید برای آن‌ها مسدود است. امیدواریم گوگل این مشکلات را قبل از انتشار رسمی ویژگی ۴K بر روی پلتفرم خود برطرف کند.

دوستان نظر شما چیست؟ آیا نسخه HD فیلم موردعلاقه خود را دریافت می‌کنید، یا برای نسخه ۴K آن دو برابر هزینه می‌کنید؟

.

منبع : phoneArena

نوشته پخش فیلم‌های ۴K در گوگل پلی آغاز شد؛ اما جزئیات بیشتر با هزینه بیشتری همراه است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.