پردانلودترین اپلیکیشن‌های مایکت در دوران کرونا

فروشگاه نرم افزاری مایکت که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مارکت‌های اندروید در ایران شناخته می‌شود، به تازگی آماری مربوط به پردانلودترین اپلیکیشن‌‌ها در این استور را منتشر کرده است. بر این اساس همانطور که واتساپ به عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان در جهان شناخته می‌شود، میان کاربران ایرانی هم محبوبیت زیادی دارد و این پیام‌رسان طی یک سال گذشته بیش از 6 میلیون بار در مارکت دانلود شده است.

پس از واتساپ، شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام به عنوان دومین برنامه پرطرفدار در مایکت، طی یک سال گذشته بیش از 5 میلیون بار دانلود شده است. برنامه شیر-‌ایت، سومین اپلیکیشن محبوب در مایکت به شمار می‌رود و این برنامه در بازه یک ساله بیش از 4 میلیون بار دانلود شده است. اما به واسطه غیر حضوری شدن آموزش در مدارس و ارائه اپلیکیشن جامع شاد از طرف وزارت آموزش و پرورش، این برنامه با نزدیک به 4 میلیون دانلود، به عنوان چهارمین اپلیکیشن پردانلود در مایکت معرفی شد، سوپر اپلیکیشن روبیکا نیز با ارائه سرویس‌های بسیار متفاوت و جذاب در جذب مخاطبان موفق بوده و توانسته تا به رکورد فوق‌العاده‌ای برسد و رسما لقب محبوب‌ترین اپلیکیشن ایرانی را به خودش اختصاص دهد.

در ادامه این فهرست، سه سرویس گوگل شامل گوگل پلی‌موزیک، گوگل تی‌وی و گوگل تکست تو اسپیچ دیده می‌شوند، اپلیکیشن دیجیکالا و ایرانسل من نیز رتبه نهم و دهم این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

حضور 4 اپلیکیشن ایرانی در میان 10 اپ پردانلود مایکت در نوع خود قابل توجه است، شاد در حوزه خدمات آموزشی، روبیکا به عنوان یک شبکه اجتماعی و ارائه دهنده سرویس‌های صوتی و تصویری، دیجیکالا در حوزه فروش آنلاین و ایرانسل من در بخش خدمت‌رسانی، توانستند مخاطبان زیادی را جذب کنند و به عنوان محبوب‌ترین برنامه‌های ایرانی در مایکت لقب بگیرند.

نوشته پردانلودترین اپلیکیشن‌های مایکت در دوران کرونا اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.