پلیس فتا خبر داد: دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیونی اینترنتی در شهرستان قدس

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان قدس از دستگيري کلاهبردار 100 ميليون ريالي اينترنتي توسط پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات اين شهرستان خبر داد. 
 
سرهنگ"علي محمد احمدي"در تشريح اين خبر گفت:با مراجعه يکي از شهروندان و اعلام گزارش سرقت 100 ميليون ريالي از حساب بانکي اش ،موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس فتاي اين شهرستان قرار گرفت. 
اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد:کارشناسان پليس فتا با استعلام از بانک هاي عامل صورتحساب گردش مالي شاکيه را دريافت و در برسي ها زمان برداشت و محل انتقال وجه مشخص گرديد. 
 
سرهنگ"احمدي افزود:ماموران پليس فتا با استفاده از مکاتبات اداري و اخذ فيلم دوربين مدار بسته موفق به شناسايي چهره سارق "م-ح"شده و بلافاصله پس از کسب دستور مقام قضايي در يک عمليات حساب شده و سريع متهم را دستگير و و به پليس فتا دلالت دادند. 
 
سرهنگ"احمدي"در خصوص نحوه کلاهبرداري بيان داشت:متهم مدتها پيش به خاطر معامله با برادر شاکيه از وي مبلغ 50 ميليون ريال طلب داشته و با نقشه برادر شاکيه در يک فرصت مناسب کارت وي را با ترفند براشت مبلغ بسيار کم از وي گرفته وکارت به همراه رمز در اختيار متهم قرار مي گيرد که وي نيز در يک اقدامي ناپسند اقدام به کسب مال غير و برداشت مبلغ 100 ميليون ريال مي کند . 
 
اين مقام انتظامي در پايان تصريح کرد:با اعترافات صريح متهمان،پرونده مقدماتي مبني بر کسب مال غير و برداشت غير مجاز تشکيل و متهمان به جرم خيانت در امانت تحويل مراجع قضايي شدند. 
 
سرهنگ"احمدي" در توصيه به شهروندان گفت:شهروندان تحت هيچ عنواني کارت بانکي خود را در اختيار ديگران قرار ندهند و علي رغم فعال نمودن اس ام اس بانک کارت خود ، رمز کارت بانکي خود را نيز به صورت ماهانه تعغير دهند و هر گونه موارد مشکوک را سريعأ به پليس 110 گزارش دهند.