پنل جلویی ال جی وی ۳۰ آشکار شد؛ دوربین سلفی دوگانه خودنمایی می‌کند

پنل جلویی ال جی وی 30 آشکار شد؛ دوربین سلفی دوگانه خودنمایی می‌کند
تصویری از پنل جلویی ال جی وی ۳۰ (LG V30) منتشر شد و دوربین سلفی دوگانه پرچم‌دار آینده این کمپانی کره‌ای خودنمایی کرد. ال جی یکی از پیشگامان استفاده از دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند است. با اینکه اچ تی سی عنوان داشتن اولین دوربین دوگانه اصلی را با خود یدک می‌کشد؛ اما نام ال جی در این عرصه نیز کاملا شناخته شده است.

به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد تا یک بار دیگر نام خود را در استفاده از دوربین دوگانه مطرح کند؛ اما این بار با گوشی هوشمندی که هم به دوربین دوگانه اصلی مجهز است و هم از یک دوربین سلفی دوگانه بهره خواهد برد.

استفاده از دوربین دوگانه هم در پنل جلویی و هم در پنل پشتی، به احتمال زیاد در گوشی ال جی وی ۳۰ اتفاق خواهد افتاد. به تازگی تصویری از پنل جلویی ال جی وی ۳۰ به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد پرچمدار آینده این کمپانی کره‌ای به یک دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود.

شرکت ال جی در گوشی ال جی V30 به احتمال زیاد به روند استفاده از دوربین دوگانه اصلی در مدل‌های V10 و V20 ادامه خواهد داد و البته با برداشت از تصویر منتشر شده پنل جلویی این گوشی، از دوربین دوگانه سلفی نیز استفاده خواهد کرد.

ال جی وی 30 به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود ال جی وی 30 به دوربین سلفی دوگانه مجهز خواهد بود

اما انتشار تصویر پنل جلویی ال جی وی ۳۰ حاوی یک نکته تکان دهنده نیز هست. به احتمال بسیار، نمایشگر ثانویه در موبایل ال جی V30 حذف خواهد شد؛ ویژگی خاصی که متعلق به گوشی‌های سری V ال جی بوده و به نوعی امضای منحصر به‌فرد این محصولات است.

فاش دهنده این اطلاعات تاکنون از اعتبار بالایی برخوردار بوده و معمولا گفته‌های درستی داشته است؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که شایعات منتشر شده تا حد زیادی درست باشد. برخی منابع از وجود اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام در گوشی ال جی وی ۳۰ خبر می‌دهند و البته وجود حافظه رم ۶ گیگابایتی نیز از همین دست شایعات است.

باید دید که کمپانی ال جی در ساخت پرچم‌دار آینده خود چه ویژگی‌ها و امکاناتی را لحاظ خواهد کرد. در حال حاضر گوشی پرچمدار ال جی جی ۶ برای ورود به بازارهای جهانی آماده شده و فعلا باید استقبال کاربران از این محصول جدید را ارزیابی کرد.

.

منبع: gizmochina

نوشته پنل جلویی ال جی وی ۳۰ آشکار شد؛ دوربین سلفی دوگانه خودنمایی می‌کند اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.