پیاده‌روی یک خرس عروسکی با هدف جلب کمک‌های خیریه در اینستاگرام

اخیرا شخصی با پوشیدن لباس یک خرس عروسکی پیاده‌روی آرام در ایالت کالیفرنیا را آغاز کرد. وی سفر خود را در روز 12 آوریل (23 فروردین ماه) از محله Little Tokyo واقع در شهر لس‌آنجلس آغاز کرد و با حرکت آهسته به سمت شمال طی مدت تقریبا 2 هفته سیر ماجراجویی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

دشواری‌های این سفر بعضا غیرقابل تحمل بوده است؛ چرا که با بسته شدن جاده‌ها و مسیرهای کوهستانی، Bearsun ناچار به دویدن با سرعتی بیش‌تر از حد مورد انتظار شد. اما این خرس عروسکی کماکان به مسیر خود ادامه داده و تا رسیدن به شهر سانفرانسیسکو توقف نخواهد کرد. در حال حاضر وی آخرین مرحله از ماجراجویی خود را پشت سر می‌‌گذارد و احتمالا روز شنبه به مقصد خواهد رسید.

جسی لاریوس؛ فردی که لباس خرس عروسکی را بر تن کرده است؛ برای این سفر خود هیچ دلیل خاصی ندارد. وی نخستین بار در سال 2016 با همکاری دوست خود لباس مخصوص Bearsun را طراحی کرد و بالاخره با پوشیدن آن دو ماراتن خود را با هدف سرگرمی آغاز نمود. وی در گفتگو با خبرگزاری CNN اعلام کرد: “من شخصا مایل به انجام این‌کار هستم. من صرفا می‌خواهم با پوشیدن لباس خرس عروسکی در این دو ماراتن شرکت کنم. این اقدام موجب شادی سایر افراد نیز می‌شود و لبخند و شادی برای من از هر چیز مهم‌تر است.”

حساب کاربری Bearsun در اینستاگرام مملو از تصاویر مربوط به این ماجراجویی، تعاملات سرگرم‌کننده وی با مردم محلی ملاقات شده در طول مسیر و کارهای هنری و برخی کالاهای Bearsun جهت فروش در وبسایت مخصوص این شخصیت عروسکی است.


این سفر نوعی ماجراجویی سرگرم‌کننده بوده است. با این‌حال سفر فوق اهداف دیگری را نیز دنبال می‌کند. آقای لاریوس از طریق کمپین GoFundMe موفق به جمع‌آوری بیش از 12 هزار دلار پول شده است؛ مبلغی که به گفته وی نهایتا به یک موسسه خیریه انتخاب شده توسط فالوورهای Bearsun اهدا خواهد شد. بر اساس گزارش CNN آقای لاریوس در ابتدا قصد داشت تا از این سرمایه برای ساخت لباس جدید Bearsun استفاده کند؛ اما در ادامه تصمیم گرفته تا مبلغ جمع‌آوری شده را به یک سازمان غیرانتفاعی اهدا نماید.

کاربران در صورت تمایل به دنبال کردن ماجرای سفر آقای لاریوس می‌توانند حساب‌کاربری iambearsun@ در اینستاگرام را فالو نمایند.

نوشته پیاده‌روی یک خرس عروسکی با هدف جلب کمک‌های خیریه در اینستاگرام اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.