پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL از گام‌های کنترل صدای بیشتری برخوردار هستند

حتما برای شما نیز اتفاق افتاده زمانی‌که می‌خواهید میزان صدای موسیقی در حال پخش روی اسمارت‌فون خود را تنظیم نمایید، به‌خاطر محدودیت در گام‌های افزایش صدا نمی‌توانید میزان صدا دل‌خواه خود را پیدا کنید. دلیل اصلی این مشکل را می‌توان این‌گونه بیان کرد که در واقع گام‌های تغییرات صدا آن‌قدر بزرگ هستند که هنگام افزایش میزان صدا، به یکباره تغییرات زیادی در ولوم و مقدار صدای خروجی احساس می‌شود.

در سیستم‌ عامل اندروید، تعداد گام‌های تغییرات ولوم به‌طور پیش‌فرض روی عدد 15 قرار دارد که به‌نظر می‌رسد چندان مناسب نیست. البته باید عنوان کرد که برخی کمپانی‌های سازنده اسمارت‌فون‌های اندرویدی این مقدار از پیش تعیین شده را به‌طور دل‌خواه در رابط کاربری خود تغییر می‌دهند ولی خبر خوش برای دارندگان پیکسل 2 و پیکسل 2 XL و افرادی که از نسخه جدید اندروید خام در گوشی خود استفاده می‌کنند، این‌ بوده که گوگل تعداد گام‌های صدا را در بخش کنترل ولوم اندروید تا عدد 25 افزایش داده است.

پیکسل 2 و پیکسل 2 XL از گام‌های کنترل صدای بیشتری برخوردار هستند

اگرچه پیش از این هم تعداد اندکی از نرم‌افزارهای موجود در پلی استور گوگل چنین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داده بودند ولی همان‌طور که بیان شد، این توانایی اخیرا به اندروید خام اضافه گشته و انتظار می‌رود اکنون این ویژگی در اپلیکیشن‌های مذکور بهتر از قبل مورد استفاده قرار بگیرد.

نوشته پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL از گام‌های کنترل صدای بیشتری برخوردار هستند اولین بار در پدیدار شد.