چطور از شبکه اجتماعی لینکدین پول بیشتری در بیاوریم

پول درآوردن از لینکدین

پول در آوردن از لینکدین کاری واقعی است چرا که LinkedIn با داشتن حدود ۶۱۰ میلیون عضو ( که هر روز بر شمار آن ها افزوده می شود ) ، بزرگترین موتور جستجوی کسب و کار در جهان است. اما بیشتر اعضای LinkedIn آن را چیزی بیش از مکانی برای ارسال مطالب آنلاین خود نمی بینند. طبق گفته این شرکت ، تنها ۴۰ درصد از اعضای این شبکه بیش از یک بار در ماه وارد سیستم می شوند. ظاهرا ۶۰ درصد بقیه امیدوارند که دیگران با جستجوی آن ها بتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

اما حقیقتا پر کردن پروفایل و داشتن یک صفحه اختصاصی به کسب و کارها کمکی نمی کند. شما باید بتوانید یک سری اقدامات خاص را روی صفحه تان انجام دهید تا بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.

ما در ادامه این مقاله، ۱۲ نکته مهم از یکی از متخصصان لینکدین ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند بتوانید به راحتی، موثر تر واقع شوید و در امد خود را افزایش دهید.

پول درآوردن از لینکدین

کاور بالای صفحه خود را به عکس برندتان اختصاص دهید

وقتی که یک صفحه لینکدین می سازید، در بالای صفحه مکانی را مشاهده می کنید که می توانید در آن چیزی بگنجانید. بهترین کار برای هر نوع کسب و کاری خواه کوچک خواه بزرگ این است که این بخش را به عکس برند خود اختصاص دهند. این عکس می تواند لوگو یا هر طرح دیگری باشد. به هر حال هر چیزی که هست باید مبین برند شما باشد. توصیه بعدی این است که این عکس را روی تمام شبکه های اجتماعی دیگر خود کاور پیج قرار دهید ( مثل فیس بوک و توییتر و .. )

 

روی عکس پروفایل خود سرمایه گذاری کنید

طبق تحقیقات عکس پروفایل شما باید حرفه ای باشد تا اثر گذار باشد. این که بخواهید بخشی از عکسی دسته جمعی که در عروسی انداخته اید را کات کنید و برای نمایه پروفایل خود در لینکدین قرار دهید، کمکی به شما نمی کند. چرا که اصلا این کار حرفه ای نیست. در عوض باید برای آن هزینه کنید و ترجیحا یک عکس اتلیه ای بگیرید.

اهمیت عکس نمایه شما به قدری است که طبق تحقیقات واقعی، گفته شده که، پیج هایی که دارای تصویر واقعی حرفه ای هستند، ۳۶ بار بیش از دیگران، پیام دریافت می کنند. همچنین میزان مشاهده پروفایل آن ها ۲۱ بار بیشتر است.

هر چه رنج کاری شما مهم تر و خطیر تر باشد، رسمی تر بودن این عکس کمک می کند اعتماد سازی بیشتری صورت گیرد.

 

عنوان صفحه مبین سرویس محور بودن شما باشد

عنوانی که در صفحه نوشته اید، بخشی مهم از تمام تایتل هایی است که در لینکدین وارد می کنید. برای این که بتوانید بیشترین تاثیر گذاری را داشته باشید تلاش بر این داشته باشید که، عنوانی انتخاب کنید که هر وقت هر کاربری ان را دید، متوجه شود که مشکلش پیش شما حل خواهد شد.

 

عنوان تان را خلاصه و جذاب بنویسید

لینکدین دقیقا مثل یک کتابخانه است. وقتی وارد کتابخانه می شوید، عنوان های کتاب ها را بررسی می کنید. هر کدام جذاب تر بود و به فکر شما و نیاز شما نزدیک تر بود، ان را بر می دارید و ورق می زنید تا این که آن را انتخاب کنید.

خب در لینکدین باید همین کار را انجام دهید.

عنوان شما باید طوری باشد که کاربر را به داخل صفحه تان بکشاند و او را کنجکاو کند تا در مورد شما و کسب و کارتان اطلاعات کسب کند و به راحتی بتواند با شما تماس بگیرید. هدف شما در اصل باید این باشد که کاربر را ملزم کنید تا روی عنوان تان کلیک کند و در صفحه تان بچرخد.

 

همکاران و مشتریان خود را Endorse کنید

Endorse کردن به نوعی تایید کردن به شمار می آید. شاید با خودتان بگویید در عالم کسب و کار نباید رقبا را تایید کرد و به قوت آن ها افزود! اما در اصل این کار در لینکدین یک فایده دیگر دارد. وقتی که شما این دسته از افراد را Endorse می کنید در حقیقت عکس نمایه شما، در پروفایل ان ها نمایش داده می شود. این موجب می شود که شما بیشتر نمایش داده شوید و احتمال انتخاب شما نیز بالا تر می رود.

 

محتوای تان ترجیحا چند رسانه ای باشد

می توانید به محتواهای ویدیویی ، صوتی و نوشتاری در نمایه LinkedIn خود پیوند دهید ، اما به جای اینکه فقط از آن فضا به عنوان ویترین استفاده کنید ، من پیشنهاد می کنم به طور مرتب مطالب جدید را آزمایش کرده و نماهای خود را کنترل کنید تا ببینید کدام محتوا محبوب تر است.

بدین ترتیب متوجه می شوید که باید چه چیزهایی را روی صفحه خود بگذارید تا دیگران بیشتر جذب شوند و تاثیر بپذیرند و این تاثیر را به بیزینس شما منتقل کنند.

 

ویدیو های تولیدی درست کنید و آپلود کنید

ویدیو یکی از مهم ترین ابزارهای حضور در عرصه مجازی و شبکه های اجتماعی است. بدین ترتیب می توانید به راحتی، ویدیو بسازید و آن را روی لینکدین قرار دهید. الگوریتم لینکدین در حمایت از ویدیو ها و بازدید های ویدیویی به نفع ویدیو کار می کند. به همین دلیل توصیه می شود فیلم های تولیدی بگیرید و آپلود کنید. لینکدین به شما اجازه می دهد تا فقط فیلم هایی را آپلود کنید که نهایتا ۱۰ دقیقه تایم آن ها باشد. اما ما توصیه می کنیم که هر چه کوتاه تر کار کنید موفق تر خواهید بود. مردم به محتواهایی مثل، آموزش ها، اخبار کسب و کار ها و موارد اینچنینی علاقه دارند. با این روش فیلم های خوبی بسازید و هر روز پیج خود را آپ نگه دارید.

 

مخاطب شناسی کنید و بعد تولید محتوا داشته باشید

وقتی که شما به عنوان یک بیزینس شروع به تولید محتوا می کنید، خیلی مهم است که بدانید دارید برای چه کسانی کار می کنید. این یکی از اولیه ترین اصول بازاریابی است. برای این مساله خود لینکدین به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چه کسانی از چه اقشاری بیشتر به مطالب شما ریکشن مثبت نشان داده اند و بیشتر به دنبال مطالب شما بوده اند.

مثلا آیا مشتریان مطالب شما را می خوانند یا کارفرمایان!؟

در اپلیکیشن لینکدین روی گزینه Me، کلیک کنید.

با این بخش شما می توانید چشم اندازهای خاصی از عملکرد کاربران روی صفحه خود مشاهده کنید. در واقع این اطلاعات برای زمان واقعی و کنونی نمایش داده می شوند. حتی می توانید لوکیشن ها را هم مشاهده کنید و ببینید که از کجا بیشترین توجه ها به سمت پروفایل شما جلب شده است.

بعد از این که این اطلاعات را دریافت کردید می توانید متناسب با این چشم اندازها، تولید محتوا کنید تا نتیجه عالی تری دریافت کنید.

 

در پست های خود از هشتگ استفاده کنید

هشتگ ها در LinkedIn متفاوت از آنچه در فیس بوک و توییتر ظاهر می شود، کار می کنند .

LinkedIn اخیراً برای پیوستن به انجمن های هشتگ در مورد مشاغل اصلی و موضوعات مربوط به رشد شخصی کاربران را تشویق می کند. (#motivation 12 میلیون دنبال کننده دارد!) وقتی محتوا را به اشتراک می گذارید ، افزودن این هشتگ ها به صورت تصاعدی دسترسی شما را گسترش می دهد. ابزارهایی وجود دارد که به شما کمک می کند هشتگ های ترند را پیدا کنید و روی آن ها کار کنید.

 

در لینکدین آموزش ارائه کنید

لینکدین جای کسب و کار ها و متخصص هاست! پس جالب تر می شود اگر این متخصصان بذل و بخشش کنند و آموزش هایی را ارائه کنند. بدین ترتیب می توانید به راحت ترین شکل، نظر هم نوعان، مشتری ها و کسب  و کارهای موازی و رقیب یا مکمل خود را جلب کنید.

با ارائه آموزش، اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

هر جا حرف از اعتبار بالا تر باشد، سود ها نیز بیشتر خواهند بود.

 

به گروههای LinkedIn بپیوندید

اعضا می توانند در LinkedIn گروه هایی ایجاد کنند ، که اغلب افراد را در حرفه های مشابه جمع می کند (“بازاریابی دیجیتال” ۱٫۱ میلیون عضو دارد) یا مجموعه مهارت (“Adobe Photoshop” بیش از ۳۱۷،۰۰۰ عضو دارد). وقتی به یک گروه می پیوندید ، منجر به گسترده تر شدن شبکه تان می شود. با این کار تصویر نمایه شما به دیگران نمایش داده می شود و این موجب می شود که به طور رایگان بیشتر دیده شوید.

و این یعنی سود و درآمد زایی بیشتر در لینکدین!

 

برای به دست آوردن مشتری از LinkedIn Profinder استفاده کنید

توصیه بعدی برای افزایش درآمد در لینکدین این است که ثبت نام کنید تا یک شرکت ارائه دهنده خدمات در Profinder باشید و افرادی را که به دنبال تخصص شما هستند از راهنمایی های شما استفاده کنند. حضور در این مجمع رایگان است اما اگر می خواهید بیش از ۵ ماه حضور پیدا کنید باید کمی هزینه کنید و اشتراک LinkedIn Premium دریافت کنید. همه حرفه ای ها از جمله مربیان ، بازاریابان ، توسعه دهندگان ، خدمات IT ، نویسندگان ، مشاوران و موارد دیگر در اینجا حضور دارند.

بدین ترتیب می توانید به راحتی، حضور خود را در این شبکه اجتماعی موثر تر و پر رنگ تر کنید و از بودن در آن لذت ببرید.

در این باره دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع

 

 

 

نوشته چطور از شبکه اجتماعی لینکدین پول بیشتری در بیاوریم اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.