چطور در خرید آنلاین کمتر هزینه کنیم و پول جمع کنیم

کاهش هزینه خرید آنلاین

اگر یک نظر خواهی در مورد خرید دلخواه و مورد پسند کاربران داشته باشید، قطعا صحبت هایی از کد های تخفیف و حتی دریافت هدایای تبلیغاتی می شنوید. فرقی ندارد که می خواهیم چه چیزهایی خرید کنیم، از لوازم التحریر گرفته تا مواد غذایی یا حتی وسایل الکترونیکی، همیشه کد تخفیف، می تواند برای ما خوشایند باشد.

برخی از افراد هم به دنبال این هستند که از جایی خرید کنند که ترنسفر رایگان داشته باشد. بدین معنی که در خانه شان بنشینند، خرید کنند و فروشنده لطف کند و محصول را با احترام و بدون هزینه به درب منزل خریدار بفرستد. عالی است نه؟

یکی از چیزهایی که موجب شده این روزها مردم به خرید آنلاین بیشتر روی آورند این است که می توان به هدف های یاد شده سریع رسید. مثلا می توان کوپن های تخفیف ایجاد کرد، یا ترنسفر رایگان داشت و حتی می توان هدایای تبلیغاتی گرفت.

مخصوصا برای کاربرانی که در می خواهند خرید بین المللی داشته باشند، همیشه ترانسفر، هزینه دارد و پیدا کردن جایی که هزینه کمتری دارد می تواند بسیار مهم تلقی شود.

اما تمام خرید آنلاین و موفقیت در این خرید به کوپن یا ترنسفر رایگان و حتی هدایای تبلیغاتی محدود نمی شود. این مشکل از خود ماست که گاهی با یک خرید آنلاین تمام موجودی کارت خود را خالی می کنیم.

حالا من در این مقاله می خواهم به شما یاد دهم که چطور در خرید آنلاین برخورد کنید که بیشتر پول ذخیره کنید و کمتر هزینه کنید.

کاهش هزینه خرید آنلاین

سعی کنید با یک لیست خرید کنید

اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که لیستی از کالاهایی را که قصد خرید آنها را دارید بنویسید. درست مثل اینکه می توانید با یک لیست مواد غذایی خریداری کنید. در نوشتن این لیست دقیق باشید. این عمل در نهایت به شما کمک می کند تا هزینه های خود را کنترل کنید، زیرا از وسوسه اضافه کردن وسایلی که لازم نیستید به سبد خرید آنلاین خودداری کنید.

معمولا این روزها سایت های اینترنتی به یک مارکت همه جانبه تبدیل شده اند. گاهی فقط نیاز به خرید یک کتاب دارید اما چون پیشنهاد های شگفت انگیز و غیره را بررسی می کنید، به ضررتان می شود و کوله باری از اجناس دلخواه را می بینید که قصد خرید آن ها را دارید.

یک روش دیگر هم این است که اگر صرفا یک قلم جنس نیاز دارید، یا به اجناسی نیاز دارید که از یک نوع هستند، سعی کنید به یک فروشگاه تک جانبه سر بزنید و محصول خود را از آن جا تهیه کنید.

 

قبل از خرید قیمت ها را مقایسه کنید

یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که قیمت های محصول مورد نظرتان را ابتدا در سرویس های دیگر بررسی کنید. هم اکنون وب سایت ها و اپلیکیشن هایی وجود دارد که به شما در این باره کمک می کند تا ارزان ترین محصولات را پیدا کنید.

اگر اپلیکیشن ها و سایت های مقایسه ای چندان جوابگوی شما نیست می توانید در مرورگر خود چند سایت مطمئن را باز کنید و قیمت ها را بررسی کنید و با یک جمع سر دستی، مقرون به صرفه ترین سایت را برای خرید انتخاب کنید.

 

از کوپن های تخفیف استفاده کنید

دریافت کوپن های تخفیف و استفاده از آنها برای خرید محصولات از فروشگاه های آنلاین راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه های سالانه شما است. این یک واقعیت است که در خرده فروشان اینترنتی بسیاری از معامله ها وجود دارد که می توانید از آنها سود ببرید. همچنین می توانید کوپن های تخفیف را از طریق پست و با جستجو در مجلات محبوب، آگهی ها، خبرنامه ها، کانال های مرتبط با فروشگاه ها و غیره دریافت کنید.

چندین وب سایت وجود دارد که کوپن و کدهای تبلیغی را ارائه می دهند ، که اغلب شامل تخفیف های سنگین است. برخی از وب سایت ها به ازای هر خرید که می کنید، درصدی تخفیف به حساب تان برای خرید های بعدی اضافه می کند. eBay وب سایت دیگری است که با فروش تعدادی از محصولات با کمترین نرخ شناخته شده است. eBay یکی از برجسته ترین پورتال های حراج در تمام دوران است. البته ، هنگام استفاده از این نوع بازار ، باید اعتبار خرده فروش را تأیید کنید و اطمینان حاصل کنید که محصولات آنها اصلی و باکیفیت هستند ، به خصوص وسایل فناوری و تکنولوژی در این باره اهمیت بیشتری دارد.

این فروشگاه برای کسانی که قصد خرید بین المللی دارند بهترین گزینه است.

 

قبل از خرید در لیست ایمیلی مشترک شوید

یکی از روش های معمول در تمام فروشگاه های اینترنتی که برنامه افزایش مشتری و بازاریابی دارند این است که، کوپن های تخفیف خود را در ایمیل هایی اعلام می کنند که کاربران در خبرنامه های آن ها عضویت دارند. برخی از وب سایت ها به ازای اولین ثبت نام، و اولین خرید تخفیف های هنگفتی ارائه می کنند که گاهی تا ۶۰ درصد هم می رسد.

بنابراین قبل از شروع به خرید در خبرنامه ها عضو شوید و از این فرصت استفاده کنید.

همچنین خبرنامه هایی که ایمیل های کد تخفیف ارسال می کنند را مدام پیگیری کنید تا در صورت نیاز بتوانید پول خود را ذخیره کنید.

 

ایام خاص را مد نظر داشته باشید

یکی دیگر از روش هایی که کمک می کند بتوانید خرید های خوبی داشته باشید این است که ایام خاص سال، مثل نوروز، یلدا، جمعه سیاه و غیره را مد نظر داشته باشید. معمولا فروشگاه ها در چنین روزهایی تخفیف های ویژه ارائه می کنند. معمولا در چنین اوقاتی ایمیل های خود را بررسی کنید و با جستجو کردن در گوگل به دنبال کد های تخفیف ویژه باشید.

 

مطمئن باشید که اگر اهل خرید احساساتی نباشید و هنگام خرید واقعا دقت کنید و کد های تخفیف را بجویید و از وب سایت های ارزان تر خرید کنید، سالانه می توانید میلیون ها تومان در پول خود صرفه جویی کنید. چرا که کسانی که لذت خرید اینترنتی را چشیده اند، به ندرت پیش می آید که بخواهند از فروشگاه های فیزیکی خرید کنند و وقت خود را صرف کنند.

آیا شما هم این گونه فکر می کنید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

نوشته چطور در خرید آنلاین کمتر هزینه کنیم و پول جمع کنیم اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.