چگونه بفهمیم چه کسانی پروفایل واتس اپ ما را چک می کنند؟

شبکه های اجتماعی و ابزارهای پیام رسان، این روزها روی اغلب گوشی ها نصب هستند. اینکه ما می توانیم لیستی از رفقایمان را در سیستم خود داشته باشیم و هر وقت که بخواهیم با آن ها ارتباط برقرار کنیم، بسیار خوب است. از طرفی این شبکه ها، امکانی ایجاد کرده اند تا بتوانیم اطلاعات مان را در آن ذخیره کنیم. البته در مورد شبکه های پیام رسان مثل واتس اپ و نظیر آن، این امکان به حد یک شماره موبایل و تصویر پروفایل ختم می شود.

اگر شما هم سال هاست از واتس اپ استفاده می کنید، اما هنوز نسبت به این موضوع که پروفایل دوستان خود را چک کنید اعتیاد پیدا کرده اید، باید بگوییم که این کاملا به شما ربط پیدا می کند که چرا به دیدن پروفایل ها عادت کرده اید. شاید شما نسبت به تمام اعضای مخاطبین خود این عادت را پیدا کرده باشید اما همواره برخی افراد هستند که به کرات به پروفایل برخی و تنها برخی از افراد سر می زنند.

پروفایل واتس اپ

امروز گویا آی تی به شما کمک می کند که یاد بگیرید که چگونه از یک اپلیکیشن ساده استفاده کنید تا بتوانید بفهمید چه کسی پروفایل شما را به طور مکرر چک می کند. باید یک ترفند جذاب و کاربردی باشد پس با ما همراه باشید:

برای اینکه بدانید چه کسی پروفایل واتس اپ شما را مشاهده کرده است یک اپلیکیشن ساده ارائه شده است که نامش Whatsapp Viewer است. Whatsapp Viewer در واقع یک اپلیکیشن غیر رسمی است که در گوگل پلی و سایر مارکت های اندرویدی نمی توانید آن را پیدا کنید ( حد اقل تا امروز! ) اما ما لینک مستقیم دانلود آن را برای تان ارائه داده ایم تا بتوانید، آن را بررسی کنید و بعد از دانلود آن را روی گوشی تان نصب کنید و متوجه شوید چه کسانی مدام به پروفایل شما سر زده و تصویرتان را چک می کنند. بدین منظور روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی Whatsapp Viewer کلیک کنید.

بعد از اینکه این اپلیکیشن را دانلود کردید، از طریق بخش مدیریت برنامه ها و یا به هر طریقی که قبلا تست کرده اید آن را نصب کنید. بعد از نصب ان را اجرا نموده، و اجازه دهید که Whatsapp Viewer به مخاطبین تان دسترسی پیدا کند:

Whatsapp Viewer

کافی است در این حالت روی دکمه ALLOW ضربه بزنید تا این ارتباط برقرار شود. به محض انجام این کار برنامه Whatsapp Viewer لیستی از افراد را به شما نشان می دهد که بیش از همه پروفایل شما را چک کرده اند:

Whatsapp Viewer

همانطور که مشاهده می کنید، نفر اول که پر بازدید ترین فردی است که پروفایل شما را چک می کند قفل شده است این یک ترفند است که شما بتوانید، به این اپلیکیشن امتیاز ۵ ستاره بدهید تا بتوان آن را در گوگل پلی ثبت کرد. بدین منظور این فرد را قفل گشایی کرده و به اپ Whatsapp Viewer یک امتیاز ۵ ستاره ارائه می دهید.

حالا می توانید نام فرد مورد نظر را به درستی مشاهده کنید:

Whatsapp Viewer

خب این یک روش ساده و کاربردی بود تا شما یاد بگیرید که چگونه در این نرم افزار پیام رسان، افرادی که به طور مکرر به پروفایل تان سر می زنند را شناسایی کنید. این کار از طریق یک اپلیکیشن ساده انجام می پذیرد که Whatsapp Viewer نام دارد. دقت کنید که از این ترفند در حال حاضر تنها کاربران اندرویدی استفاده می کنند و هنوز این اپلیکیشن Whatsapp Viewer برای کاربران IOS ارائه نشده است. به هر حال به محض دریافت ترفندی برای عزیزان IOS ای آن را از طریق همین سایت در اختیارتان قرار می دهیم. البته اپلیکیشن های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند بدانید چه افرادی استتوس ها و پروفایل شما را چک می کنند اما این روش یکی از ساده ترین و مطمئن ترین مورد ها بوده است. در این باره آیا شما تا کنون از اپلیکیشن خاصی به غیر از Whatsapp Viewer استفاده کرده اید؟ دیدگاه های خود و تجربیات تان را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.