چگونه دقت جستجو در گوگل و بینگ را افزایش دهیم؟

چگونه در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ کلمه مورد نظر خود را جستجو می‌کنید؟ چند کلمه کلیدی باید وارد کرد که این موتورهای جستجو خواسته مورد نظر شما را نمایش دهند؟ موتورهای جستجو قوی هستند، اما توانایی خواندن ذهن شما را ندارند. اگر شما هم به دنبال راه‌حلی برای این مشکل هستید با ما همراه باشید.

شاید بهترین راه، استفاده از منطق جستجوی Boolean باشد؛ اما به خاطر سپردن تمامی عوامل جستجو کاری طاقت فرسا است. ما برای این کار استفاده از نسخه بتای سایت Advangle.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این سایت امکان جستجوی پیشرفته را به راحتی هر چه تمام، برای شما به ارمغان می‌آورد. تنها با چند کلیک می‌توانید پیشرفته‌ترین جستارها را کنار هم بگذارید و بهترین نتیجه را از جستجوی خود در گوگل و بینگ به دست آورید.

Advangle سه بخش دارد:

1- قسمت اصلی برای ساخت جستار.

2- ویژگی‌ها در پنل سمت چپ، که شرایط انتخابی خود را بسته به محتوای جستجو در آن انتخاب می‌کنید.

3- دو قسمت برای نشان دادن نتایج جستجو در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ

می توان رابط کاربری Advangle را نقطه قوت آن دانست که به راحتی با توجه به محتوای جستجو، معقول ترین گزینه ها را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید به امکاناتی از جمله استفاده از سلسله پارامترهای چندگانه در ستون ویژگی‌ها، غیرفعال کردن برخی شرایط در نتایج خروجی جستجو، استفاده از مدل‌های نمونه برای جستجو و حتی ذخیره جستار خود برای استفاده‌ در جستجوهای بعدی دسترسی داشته باشید.

در جستجوی بعدی خود می‌توانید ضمن استفاده از گوگل و بینگ، از سایت Advangle.com نیز استفاده کنید و نتایج جستجوهای خود را مقایسه کنید تا دقت و صحت به‌کار رفته در نتایج جستجوی این سایت را از نزدیک مشاهده کنید.

تجربه خود را درمورد استفاده از این سایت با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

نوشته چگونه دقت جستجو در گوگل و بینگ را افزایش دهیم؟ اولین بار در پدیدار شد.