چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهیم؟

چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهید؟

آیا تاکنون یک فایل PDF پیدا کرده اید که بتواند بهترین گزینه برای ارائه Microsoft PowerPoint شما باشد؟ ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که محتوای یک فایل PDF همان چیزی باشد که شما برای ارائه خود نیاز دارید، اما آیا می توانید به راحتی یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهید؟در اینجا آورده ایم که چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهید؟

 

چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهید؟

چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهید؟

۱-محتوای فایل PDF را به عنوان تصویر وارد کنید

۱٫ فایل PDF را که می خواهید در آن تصویری را درج کنید، باز کنید و سپس به PowerPoint بروید.

۲٫ در PowerPoint، اسلایدی را که می خواهید محتوا را به آن اضافه کنید، انتخاب کنید و سپس در زبانه Insert، در گروه Images، روی Screenshot کلیک کنید.

فایل PDF شما باید اولین تصویر کوچک در لیست Windows موجود باشد.

۳٫در زیر تصاویر کوچک، Screen Clipping را انتخاب کنید. PowerPoint پنجره را با فایل PDF به حداقل می رساند و نشان می دهد.

۴٫وقتی صفحه شما ظاهر سفید “مات” پیدا کرد و نشانگر به یک تصویر Crosshairs متقاطع تبدیل شد، بکشید تا یک جعبه در اطراف محتوایی که می خواهید کلیپ کنید ایجاد شود. (برای لغو روش برش صفحه، کلید Esc را فشار دهید.)

هنگامی که کشیدن را متوقف می کنید، منطقه انتخاب شده در اسلاید PowerPoint به عنوان تصویر ظاهر می شود. با انتخاب آن و استفاده از برگه Picture Tools Format می توانید آن را جابجا کنید، تغییر اندازه دهید، برش دهید و به دلخواه قالب بندی کنید.

۲-یک فایل PDF را به عنوان یک شی وارد کنید

قبل از انجام مراحل باید مطمئن شوید که PDF شما در هیچ برنامه دیگری باز نیست. اگر برنامه دیگری آن را باز کند، پاورپوینت نمی تواند از PDF استفاده کند.

۱٫ برنامه پاورپوینت را باز کنید، اسلایدی را که می خواهید PDF در آن قرار گیرد را انتخاب کنید.

۲٫ بر روی زبانه “Insert” کلیک کنید، سپس بر روی “Object” کلیک کنید.

اگر گزینه Object را نمی بینید، ممکن است به عنوان یک نماد کوچکتر و بدون نوشتار ظاهر شود؛ به نظر می رسد داخل یک جعبه سفید یا یک جعبه آبی باشد. در زیر فهرست “متن” قرار خواهد گرفت.

 

۳٫ در جعبه Insert Object ، ایجاد از پرونده را انتخاب کنید و سپس مکان فایل PDF را وارد کنید. یا روی مرور کلیک کنید، فایل PDF را پیدا کنید و سپس تأیید را انتخاب کنید.

 

با این روش کیفیت فایل PDF کاهش می یابد، اما می توانید هنگام مشاهده یا ویرایش در نمای عادی، با دوبار کلیک روی تصویر، فایل PDF را کامل باز کنید.

 

 

 

نوشته چگونه محتوای یک فایل PDF را در پاورپوینت قرار دهیم؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.