چگونه کیسه‌ها را به وسیله درپوش بطری ببندیم؟!

 

پس از اینکه یک کیسه پلاستیکی پر از اشیا کوچک را باز کنید، خواه تعدادی شکلات باشد یا پیچ و مهره، بستن مجدد کیسه و نگه‌داری از آن طوری که مواد داخلش بیرون نریزد کار بسیار مشکلی است.

با این حال، ترفندی وجود دارد که به وسیله آن می‌توان مشکل کیسه‌هایی که قابلیت بستن مجدد را ندارند، حل نمایید. مهم‌تر از همه این‌ها، این روش هزینه‌ای را دربر ندارد و تنها یک دقیقه طول می‌کشد.

در اینجا نحوه بستن مجدد کیسه‌ها را به وسیله درپوش بطری آموزش می‌دهیم.

آنچه که برای شروع مورد نیاز است

در ابتدا، این ترفند برای کیسه‌های کاغذی، مانند آنچه که برای نگه‌داری شکر یا آرد به طور معمول وجود دارد، به خوبی عمل نمی‌کند. کیسه‌های کاغذی معمولا بیش از اندازه ضخیم هستند و اجازه نخواهند داد تا درب بطری به دور آن‌ها پیچیده شود.

درعوض، کیسه‌ای که شما برای بستن مجدد احتیاج دارید باید پلاستیکی باشد.

علاوه براین، شما به یک بطری پلاستیکی نوشابه یا آب و یک چاقو یا یک قیچی تیز نیاز خواهید داشت. همچنین برای راحتی کار ممکن است که استفاده از یک سنباده کاغذی هم مفید واقع شود.

استفاده از درپوش بطری برای بستن کیسه

۱اول از همه،  تمام مایعات موجود درون بطری را تخلیه کنید و با استفاده از یک چاقو یا قیچی حفره‌ای را دقیقا در زیر بطری ایجاد نمایید. کناره‌های بطری را برش دهید تا درپوش آن برداشته شود، سپس تا جایی که امکان دارد قسمت‌های اضافی ایجاد شده را بتراشید.

با استفاده از یک سنباده کاغذی هرگونه لبه‌های تیز و برآمده را از بخش پایین درپوش حذف نمایید.

کیسه را برداشته و لبه‌های بازشده را درکنار هم جمع کنید. در درپوش بطری را جدا نمایید و بخش بازشده کیسه را از زیر آن رد کنید. کیسه را به پشت شیارها تا بزنید و سپس درپوش را روی شیارها بپیچانید.

بعد از اینکه درپوش بطری را اضافه کردید، برای برداشتن محتوای درون کیسه، کافی است درب آن را باز کنید.

اکنون با این روش نه تنها کیسه شما قابلیت بستن مجدد را دارد، بلکه در اکثر موارد، ریختن مواد مورد نیاز درون آن بسیار ساده‌تر انجام خواهد شد. برای استفاده بیشتر از آنچه که درون کیسه موجود است، می‌توانید درپوش را به مقدار بیشتری به سمت پایین کیسه بکشید تا هوایی که ممکن است وجود داشته باشد، خارج شود. این کار هوای درون کیسه را به طور کامل از بین نمی‌برد، اما در بیشتر موارد کفایت می‌کند.

نوشته چگونه کیسه‌ها را به وسیله درپوش بطری ببندیم؟! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.