کادیلاک CT5 با تم God Of War رونمایی شد

گرچه تاکنون چیزهای زیادی درباره بازی God of War شنیده و دیده‌ و تجربه کرده‌ایم ولی تا به حال ندیده بودیم که خودرویی با این تم وارد بازار خودروها شود. اکنون خودروی کادیلاک CT5 ویژه با این تم در چین عرضه شده است که طراحی کریتوس، قهرمان God of War، را به تصویر می‌کشد.

در بدنه این خودرو از رنگ‌های نقره‌ای، خط‌های راه راه قرمز و مشکی و خاکستری استفاده شده است. در لبه کاپوت نماد بازی به چشم می‌خورد.

بنظر می‌رسد که سایت فروش خودرو هیچ برنامه خاصی برای فروش خودروی کادیلاک CT5 ارائه نکرده است. در نتیجه باید مطمئن بود که تنها برای تبلیغ این بازی تولید شده باشد.

شرکت کادیلاک در حال حاضر روی ارتقای این خودرو کار می‌کند تا بتواند جلوپنجره را کمی بزرگتر کرده و شکل جدیدی نیز به چراغ‌های جلو بدهد.

علاقمندان انتظار دارند که این شرکت خودروسازی تغییرات دیگری را در نسخه نهایی این خودرو ایجاد کند. همچنین قرار است در داخل کابین از نمایشگر سرگرمی به‌روزتر XT4 استفاده شود.

احتمالا موتور خودرو هیچ تغییری نخواهد کرد و در سه نوع که شامل 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ، 6 سیلندر 3.0 لیتری توئین توربو و 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژ است، عرضه خواهد شد.

نوشته کادیلاک CT5 با تم God Of War رونمایی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.