کمپانی سونی موفق به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون کنسول پلی استیشن شده است

ps4_pro_and_vr_review04-e1527312729964 کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است

کمپانی سونی از سال ۱۹۹۴ و آغاز عرضه کنسول پلی استیشن تاکنون، موفق به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون نسخه از مدل‌های مختلف این کنسول شده است.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این آمار نگاه کنیم، باید بگوییم که در حقیقت سونی موفق به فروش ۵۲۵ میلیون کنسول پلی استیشن شده است. بر همین اساس این کمپانی ژاپنی قصد دارد با ارایه نسخه محدود و خاصی از کنسول پلی استیشن ۴ پرو به همراه برخی لوازم جانبی ویژه این رخداد را جشن بگیرد.

از موارد قابل ذکر در خصوص این نسخه ویژه باید به پوسته نیمه شفاف خنک کننده (در رنگ آبی تیره)، ۲ ترابایت هارد درایو، یک دوربین پلی استیشن، پایه عمودی و هدست مونو اشاره کرد. این نسخه خاص که با نام PS4 Pro 500 Million Limited Edition شناخته می‌شود، تنها به تعداد ۵۰ هزار عدد در سراسر جهان به فروش خواهد رسید. قیمت این نسخه ۵۰۰ دلار بوده و عرضه آن از دو هفته دیگر (۲ شهریور) آغاز خواهد شد.

PS4-Pro-500-Million-Limited-Edition-1-450x300 کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است  gsmarena_004-450x300 کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است  PS4-Pro-500-Million-Limited-Edition-450x300 کمپانی سونی موفق به فروش بیش از 500 میلیون کنسول پلی استیشن شده است

چنان‌چه می‌خواهید کنسول کنونی خود را حفظ کنید اما در این جشنواره شرکت کرده و از فرصت‌های آن بهره‌مند شوید، می‌توانید یک کنترلر DualShock 4 را با همان استایل همیشگی و طرحی خاص با قیمت ۶۵ دلار تهیه کنید. علاوه بر این شما می‌توانید یک هدست بی‌سیم نیمه شفاف را که در رنگ‌های آبی تیره یا مسی تیره عرضه می‌شود، با قیمت حدود ۱۰۰ دلار خریداری کنید. اگر مشتاق به تهیه این محصولات هستید، می‌توانید به وب‌سایت PlayStation.com مراجعه کرده و اطلاعات بیش‌تری در این خصوص و فروشندگان آن کسب کنید.

نوشته کمپانی سونی موفق به فروش بیش از ۵۰۰ میلیون کنسول پلی استیشن شده است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.