کمپانی ZTE مشخصات گوشی زدتی ای Hawkeye را فاش کرد

کمپانی ZTE مشخصات گوشی زدتی ای Hawkeye را فاش کرد
مشخصات گوشی زدتی ای Hawkeye فاش شد. زد تی ای در نمایشگاه CES امسال خودی نشان داد و حرف هایی نیز برای گفتن داشت. این کمپانی، گوشی زد تی ای بلید وی ۸ را معرفی کرده و اعلام کرد که گوشی هوشمند جدیدی نیز در راه است.زد تی ای این گوشی را هوکای (Hawkeye) نامید؛ اما این دستگاه یک نمونه اولیه از گوشی هوشمندی بود که مشخصاتی از آن منتشر نشد.

زد تی ای اکنون مشخصاتی از گوشی زد تی ای هوکای را به نمایش گذاشته است. این گوشی هوشمند در حال حاضر با قیمت ۱۹۹ دلار برای پیش فروش در کیک استارتر قرار داده شده و به احتمال زیاد، پس از کسب بودجه لازم با همین قیمت نیز وارد بازار خواهد شد.

مشخصات گوشی زدتی ای Hawkeye

بر اساس اعلام این کمپانی، گوشی زد تی ای هوکای دارای یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فوا اچ دی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بوده که از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام قدرت می گیرد. این دستگاه دارای ۳ گیگابایت رم است و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

زدتی ای Hawkeye دارای یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسل + ۱۳ مگاپیکسل با ویژگی زوم اپتیکال است، در جلو به دوربینی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده و با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا از جعبه خارج خواهد شد. این گوشی دو سیمکارته به همراه سنسور اثر انگشت و فناوری NFC معرفی خواهد شد.

زد تی ای هوکای دارای یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده که از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند.

گوشی زدتی ای Hawkeye

این تمامی آن چیزی نیست که شما در قبال پرداخت ۱۹۹ دلار دریافت خواهید کرد. گوشی زد تی ای Hawkeye با ویژگی منحصر به فردی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه می تواند برخی از عملکردها را بدون دخالت دست انجام دهد. نرم افزار گوشی Hawkeye قادر است تا کارهایی مانند ناوبری و یا اسکرول کردن صفحات را با ترکیبی از حرکات چشم و دستورات صوتی انجام دهد.

انتظار می رود که گوشی زدتی ای Hawkeye در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ و با قیمت ۱۹۹ دلار به بازارهای جهانی راه یابد.

.

منبع: gsmarena

نوشته کمپانی ZTE مشخصات گوشی زدتی ای Hawkeye را فاش کرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.