کوالکام وجود اسنپدراگون ۸۳۵ در شیائومی می میکس ۲ را تایید کرد

کوالکام وجود اسنپدراگون 835 در شیائومی می میکس 2 را تایید کرد
شیائومی می میکس ۲ (Xiaomi Mi Mix 2) پرچمدار جدید این کمپانی چینی است که به طور مستقیم جانشین شیائومی می میکس سال گذشته می‌شود. این دستگاه با برگزاری رویدادی که در شهر پکن برگزار خواهد شد، به طور رسمی رخ نشان می‌دهد.

هر چه به زمان رونمایی از این دستگاه نزدیک‌تر می‌شویم شایعات مربوط به آن نیز قوت بیشتری می‌گیرند. آخرین شایعاتی که در خصوص شیائومی می میکس ۲ منتشر شد، نشان می‌داد که این دستگاه احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۶ قدرت خواهد گرفت که نسخه‌ای ارتقا یافته از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ است.

اکنون به نظر می‌رسد که مغز پردازشی شیائومی می میکس ۲ اسنپدراگون ۸۳۶ نخواهد بود. کوالکام با به اشتراک گذاشتن پستی در شبکه اجتماعی ویبو تایید کرده است، چیپستی که در شیائومی می میکس ۲ قدرتنمایی می‌کند اسنپدراگون ۸۳۵ است و نه اسنپدراگون ۸۳۶.

موضوع پردازنده منتفی است و پست کوالکام در ویبو همه چیز را درباره پردازنده آن تایید می‌کند، اما بقیه مشخصات همچنان در حد و اندازه یک شایعه باقی مانده است.، بنابراین تا زمانی که کسی آن را تایید و یا رد نکرده است، آنها را به عنوان مشخصات شیائومی می میکس ۲ بپذیرید.

شایعات اخیر نشان می‌دهد که این فبلت پرچمدار جدید دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی آمولد است که از دو طرف انحنا داشته و از رزولوشن ۲K پشتیبانی می‌کند. نسبت درصد صفحه نمایش به بدنه، رقم عجیب ۹۱.۳ درصد را نشان می‌دهد و نسبت تصویر نمایشگر ۱۸ به ۹ است.

این دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا بوده که پوسته MIUI 9 به عنوان رابط کاربری سفارشی سازی شده شیائومی بر بالای این سیتم عامل گوگل نقش خواهد بست. شیائومی می میکس ۲ در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه‌ای از آن با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود و نسخه دیگر به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

یکی از ویژگی‌های بارز این پرچمدار جدید شیائومی دوربین دوگانه ان است. می‌توان گفت که دیگر سیستم دوربین دوگانه به بخشی از استاندارد گوشی‌های هوشمند بالا رده امروزی تبدیل شده است و مسلما می میکس ۲ شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

جذاب‌ترین شایعه مطرح شده درباره شیائومی می میکس ۲ وجود سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است، با اینکه چندان به اجرای این تکنولوژی در این دستگاه امیدوار نیستیم، اما می‌توان تا ۲۰ شهریور صبر کرد و آن زمان با قاطعیت وجود آن را تایید و یا انکار کرد. تا آن روز زمان زیادی باقی نمانده است. با تکراتو همراه باشید.

.

منبع: theandroidsoul

مطلب کوالکام وجود اسنپدراگون ۸۳۵ در شیائومی می میکس ۲ را تایید کرد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.