کیفیت بالای نمایشگر گلکسی نوت ۷

کیفیت بالای نمایشگر گلکسی نوت 7 نمایشگر گلکسی نوت ۷ بهترین نمایشگر در بین نمایشگر های گوشی های هوشمند موجود، است.

سامسونگ دیسپلی همیشه شگفت انگیز بوده، به همین دلیل است که این شرکت تا کنون مسئول تهیه بسیاری از نمایشگر ها برای سازندگان گوشی های هوشمند مختلف است. با هر نسخه ی جدید، سامسونگ تلاش می کند تا آن را بهبود بخشد و به نظر می رسد که با گلکسی نوت ۷ موفق شده است.

در بررسی هایی که روی این گوشی صورت گرفته است، مشخص شده که کیفیت نمایشگر گلکسی نوت ۷ یکی از ویژگی های محسوب می شود که بسیار مورد ستایش قرار گرفته است. بر اساس گفته ی دکتر ریموند از DisplayMate بر اساس آزمایش های علمی و تجزیه و تحلیل ها، گلکسی نوت ۷ یکی از بهترین نمایشگر ها را در بین گوشی های هوشمند، به همراه دارد.

تقریبا همه ی تست های آزمایشگاهی و اندازه ی گیری نمایشگر ها نشان می دادند که کلکسی اس ۷ نسبت به گلکسی نوت ۷ نمایشگر بهتری دارد. در تست های اخیر نیز مشخص شد که نمایشگر گلکسی نوت ۷ دارای طیف رنگی گسترده است، این به این معنی است که طیف وسیعی از رنگ ها تولید می شود و به کاربران این امکان را می دهد که جزئیات بیشتری را از نظر رنگی ببینند.

البته انتقادهایی نیز به نمایشگر های سامسونگ وجود دارد، برخی می گویند که نمایش تصاویر در آن فوق اشباع و غیر واقعی است ولی این موضوع معمولا به استفاده ی شخصی افراد بستگی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته کیفیت بالای نمایشگر گلکسی نوت ۷ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.