گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از رویداد باشکوه دی‌جی‌لند با حضور محمدرضا گلزار و علی دایی

عصر روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰، مهمانی باشکوه دی‌جی‌لند به مناسبت افتتاح فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای این برند با حضور مدیران، اصحاب رسانه، سوپراستار سینمای ایران محمدرضا گلزار، شهریار فوتبال ایران آقای علی دایی و افتخار ایران آقای وحید شمسایی در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار شد.

در ابتدای این رویداد، رضا رشیدپور به‌عنوان مجری برنامه، ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم، شرح حالی از آنچه را که در رویداد رخ می‌دهد، ارائه داد.

سپس جناب آقای مهدی رسایی مدیرعامل دی‌جی‌لند روی صحنه آمد و گفت:

ما افتخار می‌کنیم که توانستیم تا در این شرایط اقتصادی، کارآفرینی کنیم. دیجی‌سرویس در حال حاضر ۱۰۰۰ پرسنل داشته و همچنان به دنبال اشتغال‌زایی است. ما همچنین توانستیم تا دو کمپین موفق با آقای گلزار و بیمه ایران برگزار کنیم و سعی می‌کنیم در آینده بهتر از این باشیم.

رسایی در رابطه با دی‌جی‌لند گفت:

دی‌جی‌لند یک رویای ۱۰ ساله بود تا بتوانیم همه کالاهای دیجیتال را در یک مکان عرضه کنیم. خدا را شکر می‌کنم که با کمک بچه‌ها از ۳-۴ ماه پیش استارت زدیم و امروز ۱۰ شعبه بزرگ و قدرتمند در تهران داریم.

رسایی در ادامه در رابطه با آینده این برند و برنامه‌های آن افزود:

ما قول می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۱، شعب بیشتری در تهران داشته باشیم و بتوانیم در تمام مراکز استان‌ها یک شعبه دی‌جی‌لند را افتتاح نماییم. به‌زودی سایت اینترنتی دی‌جی‌لند رونمایی شده و سعی می‌کنیم تا بتوانیم کالاها را زیر یک ساعت به دست مشتری برسانیم. ما به کمک دوستان قدیمی و فعالان این حوزه، تمام تلاش‌مان را در راستای تحقق این اهداف انجام خواهیم داد.

در ادامه مراسم و با اعلام مجری محترم آقای رضا رشیدپور، محمدرضا گلزار روی صحنه آمد و گفت:

خیلی خوشحالم که در این مراسم حضور دارم و عضوی از خانواده بزرگ دی‌جی سرویس هستم.

گلزار در ادامه عید نوروز را پیشاپیش به مردم تبریک گفت و سپس در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه در ۲۰ اسفند ماه به صورت رسمی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی‌جی‌لند در ایران رونمایی کرد.

در ادامه دو کمدین محبوب آقای یوسف صیادی و یوسف تیموری روی صحنه آمدند و سعی کردند تا خنده را بر لبان حاضرین در سالن بیاورند.

در انتهای این رویداد بزرگ و پس از قدردانی از آقایان علی دایی، وحید شمسایی و رضا گلزار، خواننده محبوب آقای علی زندوکیلی روی صحنه آمد و با صدای گرم خودش و خواندن چند ترک زیبا مراسم را به پایان رساند. در ادامه تصاویر اختصاصی آی‌تی‌رسان از این رویداد را می‌بینید.

نوشته گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان از رویداد باشکوه دی‌جی‌لند با حضور محمدرضا گلزار و علی دایی اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.