گزارش مالی مایوس‌کننده سونی برای سه ماهه دوم امسال!

Sony-might-stop-making-phones گزارش مالی مایوس‌کننده سونی برای سه ماهه دوم امسال!

سونی گزارش سه ماهه دوم مالی خود را منتشر کرد که البته خبرهای خوشی برای آن به همراه نداشت. این شرکت ژاپنی در مقایسه با فروش ۳.۴ میلیون دستگاه گوشی در سه ماهه دوم سال گذشته، امسال تنها ۲ میلیون گوشی بارگیری کرده است.

میزان درآمد شرکت از این میزان بارگیری فقط ۱.۱۸ میلیارد دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۷ درصدی داشته است. دلیل اصلی این امر، فروش ضعیف دستگاه‌های این شرکت در ژاپن و اروپا عنوان شده است. اما نکته قابل توجه این که سونی در بقیه بازارهای جهان ثبات داشته است. همین کاهش فروش، سونی را مجبور کرده تا در درآمدها و سودهای پیش‌بینی شده برای سال ۲۰۱۸ تجدید نظر کند.

شرکت برای امسال در ابتدا رقم ۵.۷۴ میلیارد دلار را برای فروش ۱۰ میلیون دستگاه اعلام کرده بود. اما با توجه به گزارش‌های مایوس کننده سه ماهه دوم امسال، سونی پیش‌بینی خود درباره تعداد دستگاه‌های بارگیری شده را به ۹ میلیون و درآمد حاصل از آن‌ها را به ۵.۷۴ میلیارد دلار کاهش داده است.

برای این منظور سونی تصمیم دارد هزینه‌های خود را کاهش دهد تا بتواند در سه‌ماهه‌های بعدی شاهد سوددهی مورد انتظار باشد. انتظار می‌رود که در سال آینده، تکنولوژی شبکه‌های ۵G تاثیرات مثبتی بر روی رشد این شرکت ژاپنی داشته باشد.

gsmarena_000 گزارش مالی مایوس‌کننده سونی برای سه ماهه دوم امسال!

نوشته گزارش مالی مایوس‌کننده سونی برای سه ماهه دوم امسال! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.