گلکسی Note 7 به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می شود

به گزارش وبسایت Zauba، سامسونگ گلکسی Note 7 از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

به گزارش وبسایت Zauba، سامسونگ گلکسی Note 7  از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

این وبسیات خبری تا به حال وجود اسکنر عنبیه ی چشم و مقاومت در برابر این دستگاه را تایید کرده است. تنها خبر اشتباهی که از این وبسیات منتشر شده، مربوط به ۶ اینچی بودن نمایشگر سامسونگ گلکسی None 7 بوده است. تقریبا تمام شایعاتی که پیرامون این دستگاه منتشر شده از نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر آمولد با کیفیت رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ در گلکسی Note 7 خبر می دهند.

در حال حاضر به نظر می رسد که قابلیت کلیدی دیگری توسط Zauba تایید شده است. شایعات قبلی مدعی بودند که سامسونگ گلکسی Note 7 نیز همانند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می برد. هفته ی گذشته، یک ماژول دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای دستگاه SM-N930F (گلکسی Note 7) از طرف کره ی جنوبی به کشور هند ارسال شده بود و همین نیز در لیست این وبسیات ردیابی واردات و صادرات به ثبت رسید.

لازم به ذکر است که در این لیست از وجود قابلیت هایی همچون ثبت اپتیکال تصویر (OIS) و فوکوس خودکار خبر داده شده است. این دو قابلیت نیز در گوشی های پرچمدار سامسونگ تعبیه شده اند. به این ترتیب می توان انتظار داشت که دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گلکسی Note 7 از دیافراگم گسترده ی f/1.7  نیز بهره مند شود. این قابلیت در شرایط نور کم شرایطی را فراهم می کند که نور بیشتری وارد لنز ها شود.

علاوه بر سخت افزارهایی که درباره ی آنها توضیح داده شد، گلکسی نوت ۷ در آمریکا و چین، از اسنپ دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها از تراشه ی اگزینوس ۸۸۹۳ بهره مند خواهد شد. یک رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه قرار گرفته اند. سنسور اثر انگشت نیز علاوه بر اسکنر عنبیه ی چشم، برای تشخیص هویت و باز کردن سریع قفل دستگاه، در گلکسی Note 7 تعبیه شده است. اندروید ۶.۰ مارشمالو به صورت پیش فرض روی این دستگاه نصب شده است. تاییدیه ی IP68 گواهی می کند که گلکسی Note 7 می تواند در آب هایی با عمق ۵ فوت و به مدت ۳۰ دقیقه، دوام بیاورد.

انتظار می رود که از این دستگاه در ۲ آگوست رونمایی شود و راه اندازی آن برای ۱۵ اگوست برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر به نظر می رسد که قابلیت کلیدی دیگری توسط Zauba تایید شده است. شایعات قبلی مدعی بودند که سامسونگ گلکسی Note 7 نیز همانند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می برد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گلکسی Note 7 به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می شود اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.