گوشی ایسوس X00GD در تنا ظاهر شد؛ باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی می کند!

گوشی ایسوس X00GD در تنا ظاهر شد؛ باتری 4850 میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی می کند!
گفته می شد که ایسوس مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است و امروز با انتشار لیست تنا از این گوشی، خبر مذکور تایید شد. این گوشی که با شماره مدل X00GD در تنا ظاهر شد (ما فعلا آن را گوشی ایسوس X00GD می نامیم)، با سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

گوشی ایسوس X00GD در واقع اولین گوشی هوشمند ایسوس است که برای اجرای برنامه های خود از سیستم عامل اندروید استفاده می کند.

درباره مشخصات این دستگاه آمده است که یک باتری بزرگ ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می کند. البته این باتری بزرگترین باتری دستگاه های ایسوس نخواهد بود. گوشی زنفون مکس و زنفون مکس پرو به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده اند.

اما باتری گوشی ایسوس X00GD به اندازه کافی بزرگ هست تا بتواند نمایشگر اچ دی ۵.۲ اینچی آن را به مدت دو روز روشن نگه دارد.

این دستگاه در اندازه های ۸.۸۵ در ۷۳.۷ در ۱۴۹.۵ میلیمتر تنها ۱۶۹ گرم وزن داشته و یک پردازنده ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز در دل آن قرار گرفته است. در پنل پشتی یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک فلش LED دوگانه وجود دارد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن خودنمایی می کند.

گوشی ایسوس X00GD در نسخه های متفاوتی عرضه خواهد شد. ۲ گیگ رم + ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یا ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی، مدل های مختلف آن را تشکیل می دهند.

ما هنوز نمی دانیم که آیا گوشی ایسوس X00GD یک تلفن هوشمند مستقل است یا اینکه بخشی از گوشی های سری ایسوس زنفون ۴ خواهد بود. این چیزی است که مشلما در زمان معرفی آن مشخص خواهد شد.

ایسوس از قبل اعلام کرده بود که قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2017 از برخی گوشی های هوشمند  جدید خود رونمایی کن، شاید این دستگاه یکی از آن گوشی های جدید باشد، شاید!

.

منبع: gizmochina

نوشته گوشی ایسوس X00GD در تنا ظاهر شد؛ باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خودنمایی می کند! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.