گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ رسما از ۲۴ شهریور عرضه می شود

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 رسما از 24 شهریور عرضه می شودبه گزارش حامل های کره جنوبی، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) عرضه خواهد شد.

کمپانی سامسونگ قصد دارد پرچمدار سری نوت خود را در تاریخ ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی کند و اینطور که شایعات مدعی هستند، عرضه ی آن از تاریخ ۲۴ شهریور آغاز می شود.

لازم به ذکر است که بازار کره جنوبی، قبل از تمامی بازارها میزبان گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ خواهد بود. این موبایل پس از آن در بازار آمریکا عرضه می شود. البته مدت زمانی نیز برای پیش فروش در نظر گرفته می شود که احتمالا ۱۰ تا ۱۴ روز به طول می انجامد.

گوشی ال جی وی ۳۰ در تاریخ ۳۱ آگوست در رویداد IFA 2017 برلین معرفی می شود؛ بنابراین، این احتمال وجود دارد که هر دو دستگاه در یک بازه ی زمانی عرضه شوند. فراموش نکنید که گوشی ال جی وی ۳۰ با نمایشگر اولد همراه است که می تواند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

یکی از حامل های کره ای اعلام کرد: “ما قصد داریم گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ را از ۱۵ سپتامبر به فروش برسانیم. قیمت این دستگاه هنوز مشخص نیست.”

یکی دیگر از شرکت های حامل در این باره گفته است: “کمپانی سامسونگ الکترونیک، تاریخ عرضه ی گلکسی نوت ۸ را مشخص کرده و احتمالا این زمان را تغییر نخواهد داد.”

.

منبع: gsmarena

مطلب گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ رسما از ۲۴ شهریور عرضه می شود برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.