گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 رسما رونمایی شد

گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 رسما رونمایی شد

سامسونگ گلکسی J2 2016 پس از عرض اندام در رندرهای فاش شده، در نهایت رسما معرفی و رونمایی شد. این گوشی که پیش از این در رنگ های طلایی و مشکی خودنمایی کرده بود، حال در قسمت هندیِ وب سایت این غول کره ای قرار گرفت.

همان طور که می دانید گلکسی J2 2016 مجهز به یک پردازنده ۴ هسته ای با نرخ کلاک ۱.۵ گیگاهرتز و یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD است. ظرفیت رم این گوشی ۱.۵ گیگابایتی بوده و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی پایین رده است. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین سلفی در این گوشی تعبیه شده است.

سامسونگ گلکسی J2 2016 که در رنگ های طلایی، مشکی و سفید در دسترس است، اندازه ای ۱۴۲.۴ در ۷۱.۱ در ۸.۰ میلی متری داشته و اندروید مارشمالو را اجرا می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، ویژگی Smart Glow است که به شما این امکان را می دهد تا رنگ های به نمایش درآمده برای نوتیفیکیشن های مربوط به مخاطبین، اپلیکیشن ها و هشدار استفاده بیش از حد از حافظه و … را تنظیم کنید. در این صورت شما می توانید حتی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، به طور دقیق از نوع نوتیفیکیشن دریافتی مطلع شوید.

سامسونگ گلکسی J2 2016 که در رنگ های طلایی، مشکی و سفید در دسترس است، اندازه ای 142.4 در 71.1 در 8.0 میلی متری داشته و اندروید مارشمالو را اجرا می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی، ویژگی Smart Glow است که به شما این امکان را می دهد تا رنگ های به نمایش درآمده برای نوتیفیکیشن های مربوط به مخاطبین، اپلیکیشن ها و هشدار استفاده بیش از حد از حافظه و ... را تنظیم کنید. در این صورت شما می توانید حتی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، به طور دقیق از نوع نوتیفیکیشن دریافتی مطلع شوید.

این گوشی از ویژگی دیگری تحت عنوان (Turbo Speed Technology (TST بهره می برد. این ویژگی که هدفش ارتقای عملکرد گوشی است توسط “استفاده از حداقل منابع برای به انجام رساندن یک وظیفه در سریع ترین زمان” حاصل می شود. سامسونگ مدعی شده که با استفاده از این تکنولوژی، بارگذاری اپلیکیشن ها در مقایسه با دستگاهی با رم ۲ برابر، ۴۰ درصد سریع تر خواهد بود.

علاوه بر این ویژگی ها، گوشی Galaxy J2 2016 از حالت S Bike نیز بهره مند خواهد بود. این حالت که بی شباهت به ویژگی Do Not Disturb نیست، بدین صورت است که نوتیفیکیشن ها به جهتِ جلوگیری از حواس پرتی راننده (دوچرخه سوار) به او نشان داده نمی شود. این ویژگی در عوض پیامی آماده می کند که در آن توضیح داده که صاحب گوشی در حال دوچرخه سواری است و نمی تواند پاسخ دهد و در صورتی که تماسی اضطراری باشد، تماس گیرنده می تواند با فشار دکمه ۱، تماس را برقرار نماید.

گزارشات حاکی از آن است که گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 با برچسب قیمتی ۹۷۵۰ روپیه (۱۴۵ دلار) عرضه خواهد شد و با شروع هفته آتی در هند برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته گوشی سامسونگ گلکسی J2 2016 رسما رونمایی شد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.