گوشی لیکو Cool 1S به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود

طبق اطلاعات جدید گوشی لیکو Cool 1S محصول مشترک شرکت چینی LeEco با همراهی Coolpad، به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود.

اطلاعاتی از سوی منابع معتبر چینی منتشر شده است که طبق آن شرکت چینی LeEco با همراهی Coolpad مانند گذشته در حال همکاری هستند؛ اما این بار بر روی پروژه گوشی لیکو Cool 1S که قرار است یک پرچمدار تمام عیار همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مانند دیگر پرچمداران ۲۰۱۶ باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با پرچمدار آینده لیکو آشنا شوید.

شرکت چینی لی ‌اکو که با نام دیگیر لتیوی نیز شناخته می‌شود، مدتی طولانی است که با شرکت کولپد برای ساخت موبایل‌های میان‌رده و خوش قیمت سری کول (COOL) در حال همکاری است. گوشی‌های سری کول از شرکت لی‌اکو همانطور که گفتیم میان‌رده هایی خوش قیمت بوده‌اند اما در گوشی جدید شرکت LeEco یعنی Cool 1S شاهد یک پرچمدار خوش قیمت اندرویدی خواهیم بود که می‌تواند رقیبی جدی برای موبایل‌های قدرتمند بازار باشد.

طبق اطلاعات جدید گوشی لی‌ اکو Cool 1S، محصول مشترک شرکت چینی LeEco با همراهی Coolpad، به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 821 مجهز خواهد بود.

طبق تصاویر منتشر شده از گوشی کول اس ۱، این گوشی با الهام از موبایل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از شرکت اپل در دو رنگ مشکلی ساده و براق ساخته شده است. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان رگولاتوری کشور چین، سایت سازمان TENAA، این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، حافظه رم ۶ و ۴ گیگابایت، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۳۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش ال ای دی، دوربین سلفی با کیفیت ۸ مگاپیکسل، باتری ۴ هزار میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو به همراه رابط کاربری EUI 5.8 مجهز است.

طبق شایعات گوشی لیکو Cool 1S با قیمتی تقریبی در حدود ۱۳۰ دلار آمریکا از هفته آینده وارد بازار کشور چین خواهد شد. لازم به ذکر است برند LeEco در بازار ایران از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار است و گوشی کول ۱ این شرکت یکی از محبوبترین میان‌رده‌های برند‌های چینی محسوب می‌شود.

.

منبع: gsmarena

نوشته گوشی لیکو Cool 1S به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهد بود اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.