گوشی های هوشمند سری ایسوس زنفون ۴ از ماه مه راه اندازی خواهند شد

گوشی های هوشمند سری ایسوس زنفون 4 از ماه مه راه اندازی خواهند شد
سری ایسوس زنفون ۴ از حدود اردیبهشت ماه راه اندازی خواهند شد. سال ۲۰۱۷ برای کمپانی ایسوس و بخش کسب و کار گوشی های هوشمند این کمپانی، سال بزرگی خواهد بود. این کمپانی تایوانی قصد دارد تا در سال جاری بیش از ۳۵ میلیون از گوشی های هوشمند خود را روانه بازار کند، یعنی تقریبا در حدود دو برابر آن چیزی که در سال گذشته عرضه کرده است.

با آنکه ایسوس در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند ایسوس زنفون AR و ایسوس زنفون ۳ زوم پرده برداشت؛ اما گویا این تنها یک شروع پرقدرت از این کمپانی بوده است. گوشی های هوشمند سری ایسوس زنفون ۴ دستگاه های دیگری هستند که این کمپانی در سال ۲۰۱۷ قصد فروش آنها را دارد.

دیروز منابع خبری جهان ادعا کردند که این کمپانی از ماه مه امسال (حدودا اردیبهشت ماه) تدارکات خود برای تولید ایسوس زنفون ۴ را آغاز خواهد کرد.

چیز زیادی درباره گوشی های سری ایسوس زنفون ۴ شنیده نشده است؛ به غیر از اینکه، این دستگاه ها با ارتقا همه جانبه ای در قطعات سخت افزاری همراه خواهند شد و این به معنای آنست که پس حداقل باید انتظار میانگین قیمتی بالاتری نیز از این گوشی های هوشمند داشته باشیم. با این وجود،خانواده ایسوس زنفون می روند تا برچسب های گرانقیمت تری با خود حمل کنند.

ایسوس زنفون

آیا این افزایش قیمت مستمر در فروش، برای بخش کسب و کار گوشی های هوشمند این کمپانی خوب بوده است؟ این شرکت سال ۲۰۱۵ گوشی زنفون ۲ را راهی بازار کرد. گوشی هوشمندی که به دلیل قیمت بسیار رقابتی آن، سریعا توانست در بین کاربران به محبوبیت نسبتا خوب و فروش بالایی برسد؛ اما در سال ۲۰۱۶ و با ورود ایسوس زنفون ۳ گرانقیمت تر، این مدل نتوانست به موفقیت فروش نسل گذشته خود دست پیدا کند.

سال گذشته این کمپانی توانست تنها ۱۷.۵ میلیون گوشی هوشمند از سری زنفون را به فروش برساند. ایسوس با این مقدار فروش، یک کاهش فروش ۱۴.۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۵ – که تقریبا ۲۰.۵ میلیون گوشی هوشمند فروخته شده بود – تجربه کرد.

شایعات بسیاری کمی درباره مشخصات ایسوس زنفون ۴ شنیده می شود. وجود نمایشگر ۵.۲ اینچی و یک باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی تنها چیزهایی است که از این سری دستگاه های زنفون به گوش می رسد.

.

منبع: gizmochina

نوشته گوشی های هوشمند سری ایسوس زنفون ۴ از ماه مه راه اندازی خواهند شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.