گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ با دو دوربین دوگانه در ماه آگوست!

گوشی هوشمند ال جی وی 30 با دو دوربین دوگانه در ماه آگوست معرفی خواهد شد
در هفته گذشته مطبوعات کره جنوبی گزارش کرده بودند که گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ در ماه آگوست رونمایی شده و گوشی پرچمدار ال جی جی ۷ در ژانویه ۲۰۱۸ خودنمایی خواهد کرد. امروز یکی از فاش کنندگان مشهور در ویبو نشان داد که ال جی V30 قبل از سامسونگ گلکسی نوت ۸ راه اندازی خواهد شد.

از آنجا که فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ در اواخر ماه آگوست (اوایل شهریورماه) معرفی خواهد شد، به احتمال زیاد ال جی قصد دارد تا گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ خود را در اوایل همان ماه به نمایش عمومی درآورد.

موبایل ال جی وی ۱۰ در اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد و جانشین آن، ال جی وی ۲۰، در اکتبر ۲۰۱۶ خودنمایی کرد. ال جی V20 اولین دستگاه غیر گوگلی بود که با پیش نصب اندروید نوقا وارد بازار شد. هنوز مشخص نیست که آیا ال جی وی ۳۰ در ماه آگوست با اندروید O معرفی می‌شود یا فعلا به همان اندروید نوقا دلخوش می‌کند.

در گزارشی که کمی بیشتر از یک ماه قبل منتشر شد، اشاره شده بود که گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ به احتمال بسیار به پنل اولد مجهز خواهد شد. بر اساس فاش کننده این خبر، پنل های اولدی که برای ال جی وی ۳۰ در نظر گرفته شده توسط کمپانی ال جی دیسپلی تهیه خواهد شد. پیش بینی های قبلی گویای آن بود که ال جی وی ۳۰ ممکن است که با یک نمایشگر منحنی اولد معرفی شود.

ال جی جی ۶ با صفحه نمایش ال‌سی‌دی فول ویژن ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۵ و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل تولید شد و اکنون به نظر می‌رسد که ال جی وی ۳۰ با یک نمایشگر اولد فول ویژن کامل‌تر شود.

گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵

شخصی که این خبر را در ویبو به اشتراک گذاشته ادعا کرده است که گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت گرفته و با ۶ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد. گفته می‌شود که گلکسی نوت ۸ با دوربین دوگانه اصلی معرفی خواهد شد، جالب است که ال جی قصد دارد تا گوشی پرچمدار جدید سری V خود را به دوربین دوگانه مجهز کند، اما نه فقط به یک دوربین دوگانه، بلکه این کمپانی کره ای تصمیم گرفته تا با گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ خود، وجود دو دوربین دوگانه را به رخ رقبایش بکشد. یک دوربین دوگانه سلفی و یک دوربین دوگانه اصلی در پنل پشتی!

گوشی هوشمند ال جی وی 30 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835

سامسونگ گلکسی اس ۸  و اس ۸ پلاس در اواخر ماه مارس امسال معرفی شدند و ال جی به منظور به دست آوردن سهم بیشتری از بازار، گوشی پرچمدار ال جی جی ۶ خود را در اوایل سال جاری و در نمایشگاه MWC 2017 به نمایش گذاشت.

گلکسی نوت ۸ در اواخر ماه آگوست معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که نسل بعدی آیفون نیز در ماه سپتامبر خودی نشان دهد. گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ایکس ال ۲ در ماه اکتبر راه اندازی می‌شوند و به همین علت ال جی تصمیم گرفته تا به جای رونمایی از ال جی V30 در ماه اکتبر، این رویداد را به اوایل ماه آگوست موکول کند، تا شاید بتواند از این طریق، سهم عمده بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار امسال را از آنِ خود کند.

 

شاید ایده بدی نباشد؟ شما نظر دیگری دارید؟!

.

منبع: gizmochina

مطلب گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ با دو دوربین دوگانه در ماه آگوست! برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.