گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد!

گوشی هوشمند گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد
گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد، این خبری بود که رئیس بخش موبایل سامسونگ آن را رسما تایید کرد!

در حالی که سامسونگ به شدت خود را برای راه اندازی گوشی های هوشمند پرچمدار ۲۰۱۷ خود آماده می کند، ما دقیقا نمی دانستیم که گلکسی اس ۸ سامسونگ دقیقا در چه تاریخی رخ نشان خواهد داد. برخی منابع تاریخ رونمایی از این دستگاه را در کنفرانس جهانی موبایل (نمایشگاه MWC 2017) اعلام کرده بودند؛ اما به نظر می رسد که این تاریخی برای رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ نخواهد بود.

رئیس سامسونگ موبایل، DJ Koh، امروز در مصاحبه ای با خبرگزاری رویترز گفت: “گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی نخواهد شد”

نمایشگاه MWC 2017 بین ۲۷ فوریه تا ۲ مارس برگزار می شود و با این تفاسیر مسلما رونمایی از گلکسی اس ۸ به زمان دیگری موکول خواهد شد؛ اما نه تا قبل از برگزاری این رویداد!

متاسفانه DJ Koh اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های پرچمدار آینده این کمپانی ارائه نکرد.

اگر شایعات فعلی دقیق باشد، گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ احتمالا در اواخر ماه مارس و یا اوایل ماه آوریل در رویدادی در شهر نیویورک معرفی خواهد شد. شایعات می گویند که پرچمدار ۲۰۱۷ سری کهکشانی ها دارای یک مدل معمولی به نام گلکسی S8 بوده و مدل بزرگتر که ۶ اینچی خواهد بود، گلکسی اس ۸ پلاس خوانده می شود.

گوشی هوشمند گلکسی اس 8

جالب اینجاست که هر دو گوشی از نمایشگر منحنی برخوردار بوده و به همین دلیل سامسونگ از پسوند اج (edge) در سری جدید گلکسی استفاده نکرده است.

گفته می شود که صفحه نمایش های خمیده گلکسی S8 و گلکسی اس ۸ پلاس شامل سنسور اثر انگشت نیز می شود؛ بنابراین با حذف دکه فیزیکی هوم، اتفاق خاصی نخواهد افتاد. از دیگر ویژگی های شایعه شده در گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ می توان به بلندگوهای استریو، حافظه رم ۸ گیگابایتی، ماژول دوربین عقبی که بیرون نزده و همسطح با پنل پشتی طراحی شده است اشاره کرد.

البته تنها یک راه برای تایید تمامی این شایعات وجود دارد، اینکه کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید. مسلما با معرفی رسمی از گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ، همه چیز به طور دقیق مشخص خواهد شد.

.

منبع: phonearena

 

نوشته گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نخواهد شد! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.