گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ با اندروید نوقا در بنچمارک گیک بنچ محک خورد

گوشی گلکسی A5 مدل 2016 با اندروید نوقا در بنچمارک گیک بنچ محک خورد
به نظر می رسد که گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ بتواند به زودی اندروید نوقا را دریافت کند. سامسونگ گلکسی A5 نسخه ۲۰۱۶ در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد در حالی که به اندروید ۷.۰ نوقا مجهز بود. این می تواند نوید این موضوع باشد که سامسونگ در حال به روزرسانی این دستگاه به جدیدترین سیستم عامل اندروید گوگل است.

این گوشی هوشمند که با شماره سریال SM-A525F در بنچمارک گیک بنچ به چالش کشیده شد، در واقع گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ عنوان شده بود؛ اما اگر به مشخصات آن دقت کنید، متوجه خواهید شد که این مدل ۲۰۱۶ این دستگاه خواهد بود و نه جانشین آن!

سامسونگ در ماه جاری سه گوشی هوشمند گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 که همگی مدل های ۲۰۱۷ سری گلکسی A هستند را معرفی کرد. هر سه گوشی هوشمند با اندروید ۶.۰۱ مارشمالو معرفی شدند و نه اندروید نوقا؛ اما در لیست آنها آمده بود که به زودی به اندروید نوقا مجهز خواهند شد.

لیست بنچمارک گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ در ۷ ژانویه (دو روز قبل) منتشر شده و نشان می دهد که این دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز ۶۳۶ و در آزمون چند هسته ای امتیاز ۳۲۱۸ را به دست آورده است. لیست مشخصات منتشر شده نیز بیانگر مدل گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ بوده نه مدل جدیدتر و نسخه ۲۰۱۷ آن.

سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ دارای یک نمایشگر سوپر آمولد فول اچ دی ۵.۲ اینچی است. ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا داشته، پردازنده هشت هسته ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ در دل آن جای گرفته و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

اینطور که از شواهد پیداست سامسونگ گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ با اندروید نوقا به زودی از راه خواهد رسید. با تکرا همراه باشید، ما به روزترین خبرهای تکنولوژی را به اطلاع شما خواهیم رساند.

.

منبع: androidheadlines

نوشته گوشی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶ با اندروید نوقا در بنچمارک گیک بنچ محک خورد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.