گوگل آخرین به‌روزرسانی Wear OS را به همراه بهینه‌سازی‌های جدید منتشر کرد

google-pixel-990x606 گوگل آخرین به‌روزرسانی Wear OS را به همراه بهینه‌سازی‌های جدید منتشر کرد

گوگل بعد از عرضه اندروید P بتا ۴ پیش از تولید نسخه نهایی اندروید P، اکنون به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن سیستم عامل پوشیدنی (Wear OS) منتشر کرده و ظاهرا چند تغییر جذاب و بهینه‌سازی‌های مهم را در آن گنجانده است.

Screen_Shot_2018_03_15_at_11.37.49_AM.0 گوگل آخرین به‌روزرسانی Wear OS را به همراه بهینه‌سازی‌های جدید منتشر کرد

به طور مشخص این به‌روز‌رسانی جدید به سیستم عامل Wear ساعت‌های هوشمند این امکان را می‌دهد تا بتوانند بسیار سریع‌تر از گذشته اپلیکیشن Google Pay را باز کنند. در نتیجه روند پرداخت موبایلی از طریق ساعت‌های هوشمند بسیار سریع‌تر و با یکپارچگی بیشتر انجام می‌گیرد. در نسخه قدیمی این نرم‌افزار آنقدر سرعت پایین بود که پرداخت از طریق خود گوشی بسیار سریع‌تر انجام می‌گرفت و اغلب دارندگان ساعت‌های هوشمند نیز قید پرداخت با استفاده از این گجت را می‌زدند.

علاوه بر بهینه‌سازی اپلیکیشن پرداخت، در به‌روزرسانی جدید، طراحی رابط کاربری نیز بیشتر مد نظر قرار گرفته و برخی ریزه‌کاری‌ها به منظور راحتی استفاده و افزایش جذابیت آن تغییر کرده است. به عنوان مثال هر دو بخش رویداد‌ها و قرار ملاقات‌ها از سبک جدید طراحی گجت‌های پوشیدنی مشهور به Glanceable Design برخوردار شده‌اند. همچنین مشکلی که در رابطه با منطقه زمانی (Time Zone) برای برخی از کاربران ایجاد اشکال کرده‌ بود، برطرف شده است. این به‌روزرسانی از هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است و کاربرانی که مایل به نصب آن هستند می‌توانند با مراجعه به پلی‌استور اقدام به دانلود آن نمایند.

نوشته گوگل آخرین به‌روزرسانی Wear OS را به همراه بهینه‌سازی‌های جدید منتشر کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.