گوگل پیکسل ۷ و گوگل پیکسل ۷ پرو رسماً معرفی شدند

گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو معرفی شدند

رویداد پاییزه گوگل به نام «Made by Google» که منتظر آن بودیم، دقایقی پیش آغاز شد و دو گوشی گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکس 7 پرو به طور رسمی معرفی شدند.

چند روز پیش در آی‌تی‌رسان خبر از رویداد گوگل و انتظاراتمان از این رویداد داده بودیم. این رویداد که دقایقی پیش آغاز شده است، اکنون به مرحله معرفی دو گوشی گوگل پیکسل که منتظرشان بودیم، رسیده است.

پیش از آن‌که به معرفی رسمی دو گوشی جدید گوگل پیکسل برسیم، می‌توانید تیزر تبلیغاتی گوگل از طراحی گوشی گوگل پیکسل 7 را نیز مشاهده کنید.

در ادامه اتفاقاتی که در رویداد گوگل رخ دهند و آپدیت‌ها و اخبار تازه‌‌ای که از این دو گوشی اعلام شوند را لحظه به لحظه و به طور زنده پوشش خواهیم داد.

با تصاویر تار و تاریک خداحافظی کنید

تا کنون بیش‌ترین قسمتی که در دو گوشی جدید گوگل پیکسل مورد توجه و تبلیغ قرار گرفته‌اند، دوربین‌های آن‌ها بودند. طبق توضیحات داده شده در این مراسم، دوربین هوشمند گوگل با ترکیب دو تصویر دوربین اصلی و اولتراواید، تا حد زیادی جلوی تصاویر تار را می‌گیرد.

همچنین این دوربین با ترکیب تصاویری توسط دوربین‌های مختلف در تاریکی گرفته شوند و افزایش هوشمند نور آن‌ها، عکس‌برداری در تاریکی را بسیار بهبود می‌بخشد.

پیکسل 7 و 7 پرو؛ امن‌ترین گوشی‌های گوگل تا به امروز

گوگل ادعا می‌کند که پیکسل 7 و 7 پرو، نه تنها امن‌ترین گوشی‌های گوگل تا به امروز هستند، بلکه امن‌ترین و خصوصی‌ترین گوشی‌ها بین تمامی گوشی‌های بازار هستند. گوگل در این گوشی‌ها از چند لایه مختلف امنیتی استفاده کرده است؛ مثل چیپ امنیتی Titan M2 که درواقع همان چیپی است که دیتاسنتر اصلی ابری گوگل از آن بهره می‌گیرد و بیش‌ترین امنیت ممکن را دارد!

پیکسل 7 همچنین 5 سال گارانتی آپدیت امنیتی دارد. علاوه بر امنیت، حریم شخصی هم توسط گوگل مورد امنیت قرار گرفته است. گوگل می‌گوید تمرکز آن‌ها در بخش حریم شخصی روی این سه قسمت است:

  • رساندن رد دیتای کاربران به حداقل
  • غیرقابل ردگیری کردن دیتا تا به کاربران لینک نشود
  • محدود کردن دسترسی به دیتا با تکنولوژی‌هایی مثل رمزنگاری

مثلاً گوگل در این سری برای محافظت و بررسی سلامت شما، با اجازه خودتان صداهایی که در حین خواب از شما بیرون می‌آید را ضبط و آنالیز می‌کند، ولی این صداها به هیچ عنوان به گوگل یا جایی دیگر ارسال نخواهند شد و به صورت تضمینی، هرگونه اطلاعاتی که برای سلامت شما ضبط شود، تنها در گوشی‌تان باقی می‌ماند.

 

 

 

این مطلب به طور زنده درحال آپدیت شدن است. برای اطلاع از آخرین آپدیت‌ها درباره گوگل پیکسل 7 و 7 پرو، چند دقیقه دیگر مرورگر خود را رفرش کنید.

نوشته گوگل پیکسل 7 و گوگل پیکسل 7 پرو رسماً معرفی شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.