۱۰ موزیک پلیر جدید اندرویدی با تجربه ای لذت بخش

موزیک پلیر اندروید

در حال حاضر شمار زیادی از موزیک پلیر های اندرویدی وجود دارند که شما اگر بخواهید همه آن ها را تست کنید، زمان زیادی را هدر می دهید.

اگر از تجربه موزیک پلیر پیش فرض خود، احساس خوبی ندارید، تمایل دارید چگونه بهترین موزیک پلیر جدید با خبر شوید. من در این مقاله به معرفی ۱۰ موزیک پلیر اندرویدی عالی می پردازیم که بیشتر کاربران از آن ها احساس رضایت دارند. با کمک هر معرفی می توانید، هر کدام را که بخواهید از گوگل پلی دانلود کنید.

 

موزیک پلیر اندرویدی GoneMAD

یکی از جنبه های نادیده گرفته شده در برخی از بهترین برنامه های پخش کننده موسیقی اندرویدی ، کیفیت موتور صوتی آنهاست. در حالی که بسیاری از برنامه ها از این موتور، بی بهره اند اما، GoneMAD یکی از معدود برنامه هایی است که موتور صوتی خاص خود را دارد – و به نظر عالی می رسد.

موزیک پلیر اندرویدی GoneMAD

با کمک این برنامه می توانید از تم های مختلفی در آن استفاده کنید که هر تم بنا بر مصلحت هایی متناسب با فرمت های صوتی است. از طرفی برنامه پیشنهادی ما با بهبود هایی از نظر ظاهری مواجه بوده است. اما اگر بخواهید می توانید یک گام به عقب بردارید و از مدل سنتی آن استفاده کنید. یا به لطف مجموعه کاملی از گزینه های سفارشی سازی ، همه چیز را به دلخواه خود تغییر دهید.

این برنامه دارای نسخه ۱۴ روزه رایگان است، اما اگر از استفاده از آن راضی بودید می توانید با پرداخت ۵ دلار، تمام ویژگی های با ارزشی که ساعت ها به دنبال آن هستید را یکجا دریافت کنید.

برای دانلود نسخه رایگان ۱۴ روزه این موزیک پلیر کلیک کنید

 

موزیک پلیر Musicolet برای اندروید

Musicolet یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی است که هر کس به دنبال آن است. با نصب این اپلیکیشن هیچ گونه تبلیغاتی را مشاهده نخواهید کرد. همچنین برای استفاده از  Musicolet نیازی به اتصال به اینترنت نیست، و امکانات آن بدون نیاز به پرداخت درون برنامه ای در اختیارتان قرار می گیرد.

موزیک پلیر Musicolet برای اندروید

از جمله دیگر ویژگی های این موزیک پلیر می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  1. تایمر خواب
  2. ویجت های مختلف
  3. رابط کاربری ساده
  4. اکولایزر
  5. پشتیبانی از مدیریت قوی موزیک ها
  6. ایجاد صف های مختلف پخش

اگر دقت کرده باشید موزیک پلیرهای پولی هم از داشتن این مجموعه ها، به طور یکجا خود داری می کنند. اما شما می توانید همه آن ها را به رایگان داشته باشید.

برای دانلود مستقیم این موزیک پلیر کلیک کنید

 

موزیک پلیر آنلاین foobar2000

این اپلیکیشن عمری چند ساله دارد و توانسته در کنار رقبای قدیمی و جدید همچنان با قدرت به پیش برود. این برنامه از طیف گسترده ای از قالب های صوتی پشتیبانی می کند و به عنوان یک ابزار خوب ، موسیقی را از طریق سرورهای UPnP به دستگاه Android شما منتقل می کند ، و اطمینان می دهد که همیشه در شبکه خانگی خود به موسیقی متصل هستید.

موزیک پلیر آنلاین foobar2000

اگر از اندروید ۴ استفاده می کنید این نرم افزار دارای رابط کاربری سازگاری با این نسخه از اندروید نیست. همچنین فقدان بسیاری از قابلیت ها موجب می شود که شما نتوانید به تنهایی روی آن حساب کنید. اما اگر کالکشن هایی دارید که می خواهید فقط به آن ها گوش کنید این نرم افزار گزینه خوبی است.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

موزیک پلیر اندرویدی PowerAmp

PowerAmp در طول سال های متمادی سرویس دهنده موسیقی به کاربران بوده است. علتی که این گزینه را در این لیست برتر آورده ایم، این بوده است که بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است و این می تواند شاخصه مهمی برای این باشد که برنامه موفق و کاربر پسندی است. این نرم افزار رایگان نیست اما دو هفته فرصت استفاده رایگان از آن خواهید داشت.

موزیک پلیر اندرویدی PowerAmp

PowerAmp از رابط کاربری پیچیده تری نسبت به بیشتر پخش کننده های موسیقی برخوردار است ، اما به این دلیل است که دارای شمار زیادی  از ویژگی ها از جمله

  1. gapless playback
  2. crossfade
  3. تم های مختلف
  4. lyrics support
  5. ویجت ها
  6. پشتیبانی از چند پلی لیست است.

در تنظیمات یک اکولایزر گرافیکی ، پشتیبانی از هدست و چندین گزینه سفارشی سازی نیز پیدا خواهید کرد.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

پلیر صوتی Shuttle برای اندروید

شاتل یکی دیگر از پخش کننده های موسیقی است که UI را با طراحی متریال به همراه گزینه های زیادی ارائه می دهد. تقریبا هر انتظاری که از یک موزیک پلیر واقعی دارید در شاتل می توانید ببینید.

پلیر صوتی Shuttle برای اندروید

این گزینه ها شامل مواردی از جمله:  پشتیبانی از لیست پخش ، یک تایمر خواب و بسیاری از گزینه های تم (از جمله حالت لایت و تاریک) برخوردار باشید.

اگر می خواهید با کمک این اپلیکیشن قابلیت هایی همچون پشتیبانی از Chromecast ، ویرایش برچسب ID3 ، مرور پوشه و مضامین اضافی را داشته باشید ، باید نسخه Pro را با قیمت ۱٫۵۰ دلار خریداری کنید.

برای دانلود نسخه رایگان این اپلیکیشن کلیک کنید

 

موزیک پلیر صوتی BlackPlayer برای گوشی های اندرویدی

BlackPlayer به دلیل مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر ، گزینه ای مناسب برای دوستداران موسیقی است ، اگرچه بیشتر این گزینه ها در نسخه BlackPlayer Ex در دسترس است و می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

موزیک پلیر صوتی BlackPlayer برای گوشی های اندرویدی

با این وجود ، شما یک رابط بدون آگهی دریافت می کنید که به راحتی قابل مشاهده است و مملو از ویژگی های مفیدی مانند crossfading ، پشتیبانی از اکولایزر با bassboost و ۳D virtual virtualizer ، scrobbling و موارد دیگر است. همچنین از کلیه فرمت های استاندارد فایل موسیقی مانند mp3 ، wav و ogg پشتیبانی می کند. اگر از این موزیک پلیر استفاده کنید، دیگر به دنبال پخش کننده موسیقی دیگری نخواهید بود.

برای دانلود این موزیک پلیر سیاه کلیک کنید

 

موزیک پلیر Pulsar

پالسار یکی از پخش کننده های موسیقی بسیار معتبر در میان علاقمندان به موسیقی است. این اپلیکیشن رابط کاربری شفاف و ساده و حداقل تمیز را ارائه می دهد که به راحتی پیمایش و استفاده می شود. این دستگاه از ویژگی های پیشرفته زیادی مانند Poweramp برخوردار نیست ، اما شما همه موارد استاندارد مانند لیست های پخش ، ابزارک های صفحه اصلی ، کنترل های قفل صفحه ، انواع مدل های پخش متوالی و کراس و تایمر خواب را دریافت می کنید.

موزیک پلیر Pulsar

با کمک این نرم افزار می توانید، به سادگی، ترتیب کتابخانه ها و لیست های خود را مشخص کنید. از طرفی می توانید سرعت پخش را تا سه برابر کنید و  آلبوم گمشده را به طور خودکار بارگیری کنید و پوشه های خاصی را از کتابخانه خود نادیده بگیرید و آن ها را به لیست های خود نیفزایید. در اصل بیشترین استفاده از این برنامه برای کسانی است که می خواهند لیست های پخش سفارشی برای خود درست کنند.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

 

Retro Music موزیک پلیری برای نسل جدید

Retro Music دارای یک رابط کاربری منحصر به فرد است که با الگوگیری از ios و سایر موارد دیگر، به طور خاص جلوه ای بصری متفاوت به شما ارائه می کند. البته شما می توانید این رابط کاربری را با رنگ های مختلف عجین کنید و موزیک پلیر اختصاصی خود را ایجاد کنید.

Retro Music موزیک پلیری برای نسل جدید

صفحه نمایش Now Playing خود را می توانید تا ۱۰ حالت مختلف طراحی کنید و هر لحظه از دیدار آن لذت ببرید.

کتابخانه شما به آهنگ ها ، آلبوم ها ، هنرمندان و لیست های پخش، طبقه بندی شده است. مرور از طریق پوشه ها نیز موجود است. علاوه بر این ، برنامه تمام ویژگی هایی مانند ویجت ها ، کنترل های صفحه قفل ، ویرایش برچسب ، ادغام Last.fm ، پخش بدون وقفه و موارد دیگری که انتظار دارید، ارائه می دهد. این قطعاً موردی است که باید بررسی کنید.

برای دانلود این موزیک پلیر همه کاره کلیک کنید

 

موزیک پلیر رسمی گوگل برای اندرویدی ها

Google Play Music علاوه بر اینکه سرویس پخش موسیقی است، یک برنامه رایگان ارائه می دهد که می تواند آهنگ های محلی را در دستگاه شما پخش کند. این سرویس گوگل بر خلاف سایر سرویس هایش، برای استفاده نیازی به ثبت نام ندارد.

موزیک پلیر رسمی گوگل برای اندرویدی ها

نمی توان گفت که موزیک پلیر گوگل امکانات چشمگیری دارد اما می توانید حداکثر ۵۰،۰۰۰ آهنگ خود را در سیستم عامل cloud Music Play بارگذاری کنید و آنها را در دستگاه تلفن همراه ، رایانه یا تلویزیون Android خود دانلود و پخش کنید.

آنچه در موزیک پلیر های معمولی در دسترس است در این پلیر گوگل نیز مشاهده می شود اما درجه اهمیت آن این است که با اندروید شما سازگار است و امن تر از بقیه است.

برای دانلود کلیک کنید

 

Pi Music Player برای اندروید

Pi Music Player یکی دیگر از پخش کنندگان موسیقی بسیار معتبر برای اندروید است که دلایل خوبی برای انتخاب آن وجود دارد. این موزیک پلیر رابط کاربری شیکی دارد که با تم های مختلف پشتیبانی می شود. امکاناتی از قبیل ، لیست پخش ، تایمر خواب و همچنین پشتیبانی از کتابهای صوتی و پادکست ها در این موزیک پلیر فراهم شده است.

Pi Music Player برای اندروید

شما همچنین می توانید یک برش زنگ آهنگ دریافت کنید که به شما امکان می دهد هر پرونده mp3 را برش دهید و آن را به عنوان زنگ پیش فرض خود تنظیم کنید. نسخه رایگان Pi Music Player با تبلیغات پشتیبانی می شود ، اما می توانید برای خلاص شدن از تبلیغات برای همیشه ، یک خرید درون برنامه انجام دهید.

برای دانلود کلیک کنید

آیا شما از موزیک پلیر خاصی استفاده می کنید که همیشه از آن رضایت داشته باشید؟ اسم این موزیک پلیر را در بخش نظرات بنویسید.

منبع

نوشته ۱۰ موزیک پلیر جدید اندرویدی با تجربه ای لذت بخش اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.