۲۰ عدد از بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه techinsider

20 عدد از بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه techinsider

ممکن است که همه ی گوشی های هوشمند در حالت کلی ظاهری مشابه داشته باشند و حتی بسیاری از آنها ممکن است با تراشه های مشابه کار کنند، اما هر کدام از آنها قابلیت های بالقوه ای دارند که بسیار متفاوت هستند.

در اینجا قصد داریم رتبه بندی ۲۰ عدد از بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه techinsider بیان کنیم. توجه کنید که تمامی قیمت هایی که بیان شده است در حالت کلی است و مربوط به هیچ اپراتور خاصی نیست.

۲۰. بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت

گوشی بلک بری پاسپورت ممکن است ظاهر عجیب و غریبی داشته باشد، اما بسیاری از طرفداران بلک بری به آن علاقه دارند.  این گوشی دارای یک کیبورد فیزیکی واقعا خوب است، اما قابلیت اصلی آن طراحی مربعی شکل منحصر به فردش است.

قیمت: ۴۶۰ دلار

.

۱۹. بلک بری کلاسیک

بلک بری کلاسیک

اگر شما از طرفداران بلک بری در روزهای اوج این شرکت بوده باشید، حتما این مدل را دوست خواهید داشت. به نظر می رسد شبیه به مدل های بلک بری قدیمی است، اما یک صفحه لمسی سریع و یک کیبورد فیزیکی بسیار عالی دارد.

قیمت: ۳۳۹ دلار

.

۱۸. لومیا ۹۵۰ مایکروسافت

لومیا 950 مایکروسافت

اگر به یک ویندوز فون نیاز دارید، تنها دستگاهی که پیشنهاد می شود، لومیا ۹۵۰مایکروسافت است. این گوشی برای کسانی که می خواهند برنامه های مایکروسافت به خوبی روی گوشی هوشمندشان اجرا شود، مناسب است. لومیا ۹۵۰مایکروسافت دارای یک دوربین واقعا خوب است و می تواند به یک صفحه کلید، ماوس و مانیتور اتصال  یابد و حتی این امکان را فراهم کند که یک نسخه ی سبک از ویندوز را روی آن داشته باشید.

قیمت: ۴۵۸ دلار

.

۱۷. بلک بری پریو

بلک بری پریو

بلک بری پریو  گام بزرگی برای شرکت بلک بری محسوب می شود. این گوشی به جای اجرای سیستم عامل خود بلک بری، با اندروید کار می کند. از طرفی با اینکه مانند یک گوشی استاندارد اندرویدی کار می کند، یک کیبورد کشویی نیز دارد. بلک بری پریو یک دستگاه عالی برای کسانی است که می خواهند یک صفحه کلید فیزیکی داشته باشند اما به به برنامه ها و سرویس های گوگل نیز دسترسی داشته باشند.

قیمت: ۴۲۰ دلار

.

۱۶.موتو جی ۳

موتو جی 3

اگر شما به دنبال یک گوشی خوب اندرویدی با قیمت مناسب هستید، گوشی های موتو جی را بررسی کنید. البته این سری، قدرتمند ترین گوشی هایی نیستند که می توان خرید، اما با توجه به قیمت آن بسیاری از نیازها را به خوبی پاسخ می دهد.

موتو جی ۳ یکی از بهترین گوشی های هوشمند فوق العاده ی اندرویدی است که با قیمتی مقرون به صرفه در بازار موجود است، اما می توانید منتظر موتو جی ۴ هم باشید که چند ماه دیگر عرضه می شود.

قیمت: ۱۶۵ دلار

.

۱۵. اچ تی سی وان A9

اچ تی سی وان A9

اچ تی سی وان A9 از نظر ظاهری، شبیه به آیفون های اپل به نظر می رسد، اما از نظر ساختار داخلی بسیار متفاوت است. آخرین دستگاه های اچ تی سی طراحی سخت افزاری پرمیوم دارند و سیستم عامل اندروید با کمی تغییر روی آنها اجرا می شود.

قیمت: ۴۰۰ دلار

.

۱۴. آیفون ۶ پلاس

آیفون 6 پلاس

آیفون ۶ پلاس، هنوز هم یکی از بهترین گوشی های بزرگی است که می توان آن را خریداری کرد. با خرید این مدل قدیمی، می توانید تقریبا تجربه آیفون ۶ اس پلاس را تجربه کرده و ۱۰۰ دلار نیز پسنداز کنید.

قیمت: ۶۴۹ دلار

.

۱۳. آیفون ۶

آیفون 6

آیفون ۶ نیز شاید گوشی قدیمی باشد، اما برای کسانی که قصد خرید آیفون را دارند، هنوز هم گزینه خوبی محسوب می شود.  به علاوه اینکه، آی فون ۶ دقیقا مانند ۶ اس پلاس، به نظر می رسد.

قیمت: ۵۴۹ دلار

.

۱۲. وان پلاس ۲

وان پلاس 2

اگر شما به دنبال یک گوشی با ساختار داخلی خوب هستید و از طرفی نمی خواهید که هزینه ی زیادی را متحمل شوید، وان پلاس ۲ یک انتخاب عالی است. این دستگاه توسط یک استارتاپ چینی به نام وان پلاس ساخته شده است.

قیمت: ۳۰۰ دلار

.

۱۱. موتور ایکس پیور

موتور ایکس پیور

موتور ایکس پیور یکی از شگفت انگیز ترین گوشی های جدیدی  است که در سال گذشته عرضه شد. این گوشی تقریبا نسخه ی خالصی از اندروید را اجرا می کند، اگر چه برخی از برنامه ها و قابلیت های خاص موتورولا نیز در آن وجود دارد.

قیمت: ۳۰۰ دلار

.

۱۰. سامسونگ گلکسی نوت ۵

سامسونگ گلکسی نوت 5

سامسونگ گلکسی نوت ۵ یک گوشی خوب با صفحه نمایش بزرگ است. مانند نسخه های قبلی گلکسی نوت، این گوشی نیز داری یک صفحه نمایش بزرگ و روشن و همچنین یک قلم برای نوت برداری است. همچنین طراحی جدید فلز و شیشه دارد.

قیمت: ۵۱۹ دلار

.

۹. ال جی جی ۵

ال جی جی 5

گوشی هوشمند ال جی جی ۵، دارای یک طراحی جدید تمام فلزی مجلل است. همچنین قسمت پایین آن، قابل جابجایی است، به گونه ای که این امکان را فراهم می کند تا اگر باتری دچار مشکل شد، آن را تعویض کنیم. بخش قابل جابجایی  آن می تواند با ماژول های ارائه دهنده ی توابع جدید، مانند یک گریپ دوربین با زوم و یک دکمه شاتر برای کنترل بهتر، تعویض شود. این گوشی دوربین با لنز دوگانه نیز دارد که با تطبیق پذیری می تواند عکس های خوبی ثبت کند.

قیمت: حدود ۶۵۰ دلار

.

۸. اچ تی سی ۱۰

اچ تی سی 10

اچ تی سی ۱۰ یک گوشی هوشمند زیباست که ساختار دورنی بسیار خوبی نیز دارد. این گوشی نسخه ی تقریبا خالصی از اندروید را اجرا می کند.

قیمت: ۷۰۰ دلار

.

۷. سامسونگ گلکسی اس ۷

سامسونگ گلکسی اس 7

سامسونگ گلکسی اس ۷ بهترین دوربین را در بین دوربین های گوشی های هوشمند دارد، حتی دوربینی بهتر از آیفون ۶ اس پلاس در آن بکار رفته است. این گوشی بسیار قوی است و ویژگی های بسیار خوبی مانند، خاصیت ضد آب بودن و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی برای ارتقاء فضای ذخیره سازی را در اختیار دارد.

همچنین از سامسونگ پی پشتیبانی می کند، که تقریبا با هر پایانه ی پرداخت در هر فروشگاهی کار می کند، در حالی که اپل پی آیفون نمی تواند این کار را انجام دهد.

قیمت: ۶۱۰ دلار

.

۶. سامسونگ گلکسی اس ۷ اج

سامسونگ گلکسی اس 7 اج

سامسونگ گلکسی اس ۷ اج دارای صفحه نمایش بزرگ ۵.۵ اینچی است و باتری بزرگتری نیز نسبت به  گلکسی اس ۷ دارد، البته همان قابلیت ها را نیز به همراه دارد، یعنی ضد آب است و دارای قابلیت ارتقاء حافظه با کارت میکرو اس دی و همچنین پشتیبانی از سامسونگ پی است.

قیمت: ۷۱۵ دلار

.

۵. نکسوس ۵ ایکس

 نکسوس 5 ایکس

نکسوس ۵ ایکس یکی از جدیدترین پرچمداران گوگل است و یکی از بهترین گوشی هایی محسوب می شود که می توانید امروز خریداری کنید.  تنها رقبای واقعی آن هم رده ی بزرگترش نکسوس ۶ پی و آی فون است. اگر آیفون را نمی خواهید و مایلید که بهترین گوشی اندرویدی را در اختیار داشته باشید، نکسوس ۵ ایکس بهترین انتخاب است.

قیمت: ۳۴۹ دلار

.

۴. نکسوس ۶ پی

نکسوس 6 پی

نکسوس ۶P یک نسخه کمی بزرگتر از نکسوس ۵ ایکس است. این گوشی توسط هوآوی، شرکت اسمارتفون چینی که شهرت بسیار خوبی در سخت افزار دارد، ساخته شده است. مانند ۵ ایکس، با این گوشی نیز می توان به روز رسانی نسخه های اندرویدی را به محض انتشار، به موقع و مستقیما از گوگل دریافت کرد. در حالی که دیگر گوشی های اندرویدی معمولا چند ماه بعد به روز رسانی را دریافت می کنند.

قیمت: ۴۹۹ دلار

.

۳. آیفون SE

آیفون SE

آیفون SE با صفحه نمایش ۴ اینچی بهترین گوشی هوشمند کوچکی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. می توان تمام برنامه ها، اکوسیستم، پشتیبانی و عملکرد مشابه آیفون ۶ اس را با قیمت بسیار کم ۴۰۰ دلاری در اختیار داشت.

همچنین قابلیت های پرمیوم دیگری مانند اپل پی، لایو فوتو و سنسور اثر انگشت را نیز به همراه دارد.

 قیمت: ۳۹۹ دلار

.

۲. آیفون ۶ اس پلاس

آیفون 6 اس پلاس

آیفون ۶ اس پلاس بهترین از گوشی های با صفحه نمایش بزرگ است. این گوشی ممکن است درست مانند مدل سال گذشته باشد، اما با تراشه A9 جدید کار می کند، که منجر به این می شود که به عنوان قدرتمندترین آیفون محسوب شود.

همچنین برخی ویژگی های جدید مانند لمس سه بعدی را به همراه دارد که می تواند میزان فشاری که دست به صفحه نمایش وارد می کند را تشخیص دهد و بسته به آن توابع مختلفی را اجرا کند. همچنین دارای یک سنسور اثر انگشت فوق العاده سریع و قابلیت لایو فوتو است.

قیمت: ۷۴۹ دلار

.

۱. آیفون ۶ اس

 آیفون 6 اس

آیفون ۶ اس نیز یکی از بهترین گوشی های هوشمند جهان است. علاوه بر سخت افزار خوب، صاحبان آیفون همیشه مطمئن هستند که بهترین برنامه ها را از توسعه دهندگان شخص ثالث خواهند گرفت و به روز رسانی نرم افزاری قابل اعتمادی همراه با آخرین و بهترین ویژگی های اپل خواهند داشت، هیچ دستگاه دیگری نمی تواند همچین چیزی را ارائه دهد.

قیمت: ۶۴۹ دلار

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته ۲۰ عدد از بهترین گوشی های هوشمند جهان از نگاه techinsider اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.