۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

honor-9-2 ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

آنر برند زیرمجموعه هواوی است که سال‌ها به تولید موبایل‌های میان‌رده و اقتصادی مشغول است. به تازگی هم با طراحی و ساختن اسمارت‌ فون‌های بالارده با شرکت مادر رقابت می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا دلایلی برای خرید این گوشی‌ها بیان کنیم.

دوربین‌های پشتی

honor-7x ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

گوشی‌های آنر به مشخصات فراوانی مجهز هستند که یکی از آن‌ها دوربین است. تولیدکننده چینی در بخش دوربین وقت و هزینه زیادی را صرف می‌کند تا بتوانید تصاویر باکیفیتی بگیرید که در شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌شوند. در واقع آنر نیاز کاربران امروزه را کاملا درک نموده. در حال حاضر نیاز داریم تا عکس‌‌های جذابی بگیریم تا در شبکه‌هایی مثل تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته شوند و فالورهای بیش‌تری را برای‌مان به ارمغان بیاورند. مدل‌های مختلف تولیدکننده دوربین‌های تیزبینی دارند که در عین رزولوشن بالا، ویژگی‌های جانبی بسیاری را هم به همراه خود دارند. برای مثال خوب است از آنر ۱۰ نام ببریم. این پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ از دوربینی با دو لنز در قاب پشت استفاده می‌کند که می‌توانند تصاویر روشنی ثبت کنند و جزئیات زیادی از محیط را بگیرند. در کنار همه این‌ها، قابلیت عکاسی هوش مصنوعی هم به چشم می‌خورد که عکاسی را ساده‌تر از قبل می‌کند. به‌صورت کلی برای گرفتن یک تصویر حرفه‌ای باید وقت زیادی را صرف کنید که همین موضوع خیلی‌ از کاربران را از برداشت عکس‌های حرفه‌ای و شفاف باز می‌دارد. خوش‌بختانه این مسئله برطرف شده با ظهور تکنولوژی هوش مصنوعی لزومی ندارد زمان را از دست دهید. آخرین اسمارت فون آنر فضا را پویش می‌کند و سپس بهترین تنظیمات را اعمال می‌سازد. به‌عنوان مثال درک می‌کند که شما در جنگل قرار دارید و با توجه به موقعیت رنگ‌ها را جذاب‌تر می‌کند یا از نور محیط می‌کاهد.

حالا یکی از محصولات میان‌رده را مورد بررسی قرار دهیم. آنر ۷C هم به ماژول دوربین دوگانه مجهز شده که عکس‌های مطلوبی را ثبت می‌کند. در این موبایل یکی از لنزها وظیفه تشخیص بک‌گراند را برعهده دارد تا شما قادر به گرفتن پرتره‌های کم‌نظیری باشید. پس فرقی نمی‌کند که کدام برند آنر را داشته باشید، همیشه دوربینی عالی نصیب‌تان می‌شود.

طراحی

Huawei-Honor-9-Review-Mojtaba-11 ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

شاید سال‌های پیش آنر به دیزاین توجه زیادی نمی‌کرد، ولی وضعیت بعد از گذشت چند سال فرق کرده و حالا شاهد محصولاتی خاص هستیم. نگاهی به آنر ۱۰ این موضوع را اثبات می‌کند. این موبایل از ترکیب خوشایند شیشه با آلیاژ آلومینویم ساخته شده و هنگام لمس حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. تولیدکننده رنگ‌های مجذوب‌کننده‌ای را برای این گوشی در نظر گرفته که حالتی مثل شفق قطبی دارند. این ویژگی‌های یونیک را بیش‌تر در سطح بالای بازار دیده‌ایم که فقط شرکت‌های بزرگ در آن‌جا حضور دارند. پس می‌توان گفت که انر با تکیه بر خلاقیت خود در بین پرچم‌داران برتر قرار گرفته.در قاب جلوی این اسمارت فون هم اثرات دیزاین مدرن کاملا واضح است. حاشیه‌های صفحه‌نمایش به حداقل میزان خود رسیده‌اند و تماشای فیلم و تجربه بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین نسبت تصویر نزدیک به ۲:۱ تدارک دیده شده تا دستگاه کوچک‌تر شود و راحت در دست و جاهای کوچک قرار بگیرد.

ولی فقط موبایل‌های گران‌قیمت نیستند که از طراحی مدرن برخوردار هستند. برای مثال آنر ۸ لایت که نسخه‌ ضعیف‌ شده‌ آنر ۸ به شمار می‌آید، از همان زبان طراحی مدل‌های اعلا استفاده می‌کند. دیوایس مزبور از آلومینیومی باکیفیت ساخته شده و تمام اجزای قاب پشتی با نهایت دقت و زیبایی کنار هم قرار دارند. در سطح جلویی هم کمابیش طراحی مدرن دیده می‌شود. در طرف راست و چپ صفحه‌نمایش حاشیه‌های کمی حضور دارند. گلس قاب جلو از نوع ۲.۵D است که نمایشگر را چشم‌نوازتر کرده است. در کل طراحی مدرن در گوشی‌های جدید آنر به وضوح دیده می‌شود و خوش‌بختانه با خرید هر محصول حس در دست داشتن یک گوشی بالارده را خواهید داشت. این تجربه را مدیون کیفیت بالای ساخت دیوایس‌های سازنده چینی هستیم.

دوربین‌های جلویی

honor-6x-12 ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

همان‌طور که دوربین‌های قاب پشت مهم هستند و کمپانی‌ها توجه ویژه‌ای به آن‌ها دارند، باید دوربین‌های جلویی هم در اولویت باشند و بهترین سلفی‌ها را برای کاربر ثبت کنند. آنر یکی از برندهایی است که روی این بخش مانور می‌دهد و همیشه موبایل‌هایش برای خوره‌های شبکه‌های اجتماعی گزینه‌ای مطلوب هستند. جدای از این، همه کاربران دوست دارند که سلفی‌های جذابی بگیرند. مثلا آنر برای مدل ۹ لایت از ماژولی با دو لنز آن هم در قاب جلو استفاده کرده. جالب است بدانید این دوربین‌‌ها کیفیتی مثل دوربین‌های پشت دارند. این قابلیت برای دوست‌داران شبکه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام بسیار هیجان‌انگیز است. گوشی لنزهایی با رزولوشن ۱۳ و ۲ مگاپیکسل دارد. این ماژول در قاب جلو باعث شده تا پرتره‌های شگفت‌انگیزی ثبت کنید. چنین عکس‌هایی به لطف تکنولوژی‌های مختلف با جزئیات فراوان خواهند بود و ضعف‌های اندکی در تصاویر دیده می‌شود.

در مدل‌های گران‌قیمت هم کیفیت سلفی‌ها در حد بهترین‌های بازار است. آنر ۱۰ در سطح جلویی پذیرای یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی شده که محیط را با تمام ریز‌ه‌کاری‌ها ثبت می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوربین پرتره‌ است که مشابهش را در موبایل‌های بالای ۱۰۰۰ دلار دیده‌ایم. آنر ۱۰ می‌تواند پرتره‌های استودیویی بگیرد که نورپردازی متفاوتی دارند. در تمام دوربین‌های سلفی برند آنر نیز شاهد قابلیت‌ زیبایی هستیم که در برخی با کمک هوش مصنوعی بهبود یافته و عملکرد بهتری دارند. در این صورت نیازی به نصب اپلیکیشن‌های ادیت تصویر نخواهید داشت.

سخت‌افزار

Huawei-Honor-9-Review-Mojtaba-10 ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم

هواوی بعد از مدت‌ها استفاده پردازنده‌های کوالکام و مدیاتک به بهره‌گیری از چیپست‌های اختصاصی روی آورد. این پردازش‌گرها با وجود این‌که در اوایل پرفورمنس کافی را نداشتند، ولی به مرور بهتر شدند و در حال حاضر نیز شاهد مجموعه‌های هستیم که با ادغام با هوش مصنوعی کار می‌کنند. از آن‌جایی که آنر زیرمجموعه هوآوی است، بعید نیست از پردازنده‌های این شرکت استفاده کند. به‌‌عنوان مثال آنر ۱۰ که پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ کمپانی به حساب می‌آید، مجهز به آخرین پردازنده هوآوی با برند تجاری های‌سیلیکون شده که قابلیت‌های فراوانی دارد. قدرت این سخت‌افزار از رقیبان آمریکایی و کره‌ای خود کم ندارد و همگام با آن‌ها بازی‌های مختلف را اجرا می‌کند. حتی محتواهای سنگین به‌صورت روان اجرا می‌شوند و به لطف مقادیر زیاد رم مشکلی در مالتی‌تسکینگ نخواهید داشت.

کایرین ۹۷۰ از موتور تثبیت‌کننده هوش مصنوعی استفاده می‌کند که کارهای مربوط به این تکنولوژی را تسریع می‌بخشد. این فن‌آوری عکاسی را راحت‌تر می‌کند و خود گوشی بهترین تنظیمات را برای ثبت تصویری حرفه‌ای اعمال می‌کند. پردازند‌ه‌های دیگر آنر هم از قدرت کافی برخوردار هستند و در کنار آن‌ها حافظه‌های مطلوبی به کار گرفته شده است.

نوشته ۴ دلیل برای اینکه گوشی‌های آنر را بخریم اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.