HMD برای اولین بار، یک فصل مالی را بدون زیان سپری کرد

سران شرکت HMD گلوبال، سازنده گوشیهای هوشمند برند نوکیا، اعلام کردند که برای اولینبار، یک سهماهه مالی را با سود، پشت سر گذشتهاند.

سران شرکت HMD گلوبال، سازنده گوشیهای هوشمند برند نوکیا، اعلام کردند که برای اولینبار، یک سهماهه مالی را با سود، پشت سر گذشتهاند.