تلاش استارتاپ‌ های سبز برای بهبود کیفیت محیط‌ زیست

تلاش استارتاپ‌ های سبز برای بهبود کیفیت محیط‌ زیست

با توجه به تخریب روزافزون محیط‌ زیست که تداوم و بقای نسل‌های آینده را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد، سرمایه‌گذاری روی شرکت‌های سبز امری ضروری به نظر می‌آید.

محدودیت ذهن انسان توسط فیزیک یا اراده‌ی آزاد

محدودیت ذهن انسان توسط فیزیک یا اراده‌ی آزاد

دانشمندان در حال اجرای آزمونی هستند تا از طریق آن کشف کنند که آیا ذهن انسان به‌وسیله‌ی فیزیک محدود شده‌ است یا ذهن با اراده‌ی آزاد خارج از قوانین فیزیک عمل می‌کند.

تماشا کنید: این لنزهای هوشمند عکس و فیلم می گیرند

شرکت های بزرگ فناوری در پی ساخت لنزهای هوشمندی هستند که قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری دارند علاوه بر آن می توانند اطلاعات را نیز نمایش دهند.
شرکت های بزرگ حوزه فناوری از جمله سونی، گوگل و سامسونگ حق امتیاز اختراع های مختلفی برای لنزهای هوشمند  ثبت کرده اند.
 
 این لنزهای هوشمند می توانند عکس بگیرند، فیلمبرداری کنند و اطلاعات را نمایش دهند.

رنو کولئوس ۲۰۱۷؛ مشخصات، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

رنو کولئوس 2017؛ مشخصات، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

برند رنو، یکی از قدیمی‌ترین خودروسازان حاضر در بازار ایران است. با توجه به جذابیت این شرکت و رشد فروش خودروهای کلاس شاسی‌بلند، به معرفی جامع مدل کولئوس ۲۰۱۷ می‌پردازیم.

دلایل برتری بازاریابی محتوایی شخصی سازی شده

در روزگار و دورانی که روش های سنتی تبلیغات با شکست روبرو می شوند و رسانه های اجتماعی شاهد رشد روزافزونی هستند، به نظر می رسد که انتخاب بازاریابی محتوایی بهترین استراتژی برای صاحبان کسب و کار و بازاریاب ها در جهت رشد و پیشرفت برنامه های بازاریابی شان باشد. خواسته های مشتریان روز به روز بیشتر می شود و دیگر روشهای سنتی تبلیغات نمی تواند آنها را قانع کند. آنها فقط نمی خواهند که اطلاعات دریافت کنند، آنها می خواهند تعامل داشته باشند و سرگرم شوند.

مردم -چه متوجه باشند یا خیر- همیشه تحت بمباران تبلیغاتی قرار دارند. در چنین شرایطی، تنها راه برای کسب موفقیت این است که به اندازه کافی خودتان را متمایز نشان بدهید تا مشتری برای انتخاب برند شما متقاعد شود. این تمایز را می توانید از طریق محتوای شخصی سازی شده ایجاد کنید و به نظر می رسد که امروزه، یکی از رموز موفقیت در بازاریابی محتوایی همین است.

مشتریان در فضای رقابتی موجود، انتظار دارند که محتوای دریافتی شان با نیازها و خواسته های آنها هماهنگ باشد. از جمله کمپانی های مطرح که به این سمت و سو گرایش پیدا کرده اند می توان به آمازون (با توصیه هایی که بر اساس بازدیدها و خریدهای قبلی مشتری به او ارائه می کند)، نت فلیکس (پیشنهاداتی که برای ویدیوی بعدی به کاربر می دهد) و استارباکس (درج نام مشتری روی لیوان قهوه) اشاره کرد.

اما چرا شما باید با وقت و پول خود در این رویکرد سرمایه گذاری کنید؟

 

افزایش احتمال خرید

بر اساس آمار و ارقام، بازاریابی محتوایی شخصی سازه شده عملاً روی فروش تاثیر می گذارد و شرکتهایی که از این استراتژی استفاده کرده اند، شاهد یک رشد ۱۹ درصدی در فروش خود بوده اند. مشتریان، دیگر با دریافت یک ایمیل اطلاع رسانی درباره فروش ویژه اقناع نمی شوند. آنها یک امتیاز ویژه برای شخص خودشان می خواهند.

بازاریاب ها این خواسته مشتریان را با ارسال پیشنهادات شخصی سازی شده برآورده می کنند. این پیشنهادات بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر، مواردی که قبلا خریداری کرده یا از آنها بازدید کرده است و هر موردی که به شخص کاربر محدود می شود و به او نشان می دهد که شرکت برایش اهمیت قائل است ارائه می شوند. انجام موفقیت آمیز این استراتژی انگیزه مشتری را افزایش داده و خرید از شما را افزایش می دهد. اگر یک تجربه مناسب را برای مشتریان فراهم کنید، بارها و بارها به شما مراجعه خواهند کرد.

 

ایجاد تمایز با رقبا

در سال ۲۰۱۶، ۸۹ درصد از کسب و کارهای بنگاه به بنگاه (B2B یا کسب و کار به کسب و کار) دست کم از یکی از انواع بازاریابی محتوایی استفاده می کردند و پیش بینی می شود که این رقم سال به سال افزایش پیدا کند. این به آن معنی است که باید راهی پیدا کنید تا بتوانید از بقیه متمایز باشید. در واقع، دیگر فقط ارائه محتوای باکیفیت کافی نیست، تقریبا همه محتوای باکیفیت ارائه می کنند.

اما برای ایجاد تمایز، چه راهی بهتر از اینکه کاری کنید که به مشتریان «احساس خاص بودن» دست بدهد؟ اگر مشتری بتواند بین یک ایمیل عمومی استاندارد و یک پیشنهاد شخصی منحصر به فرد یکی را انتخاب کند، همیشه دومی برایش جذاب تر خواهد بود.

 

ایجاد یک تصویر بهتر از برند

هنگامی که نوبت به خلق یک برند واقعا خارق العاده می رسد، تجربه مشتری همه چیز است. قطعا ترجیح می دهید که وقتی نام برند شما به ذهن مشتری می آید، بهترین افکار، ایده ها و احساسات را همراه با آن تداعی کند. اینجا جایی است که محتوای شخصی سازی شده وارد ماجرا می شود.

چه راهی برای تحت تاثیر قراردادن مشتری بهتر از این وجود دارد که کاری کنید که احساس کند ارزشمند است؟ شما می توانید با ارائه پیشنهادات شخصی سازی شده و ارسال ایمیل هایی که به نظر می رسد شخصا نشسته اید و برای مشتری مورد نظر نوشته اید، به آنها نشان بدهید که برایتان ارزشمند هستند. این کار درک مثبتی از برند شما در ذهن مشتری ایجاد می کند و باعث می شود که احتمال خرید از شما افزایش پیدا کرده و مشتریان تان کسب و کار شما را به دیگران نیز پیشنهاد کنند.

 

تمایل مشتری به پرداخت مبالغ بیشتر

به نظر می رسد که از طریق محتوای شخصی سازی شده، نه تنها احتمال خرید مشتریان از شما افزایش پیدا می کند، بلکه مشتری مبالغ بیشتری را هم خواهد پرداخت! مشتریان واقعا به یک تجربه شخصی سازی شده اهمیت می دهند، و اگر چنین چیزی مستلزم کمی افزایش هزینه باشد، عموماً با آن هم مشکلی ندارند. یک نظرسنجی نشان می دهد که ۷۷ درصد از مشتریان، برندی که تجربه شخصی سازی شده ای را ارائه می کند را به دیگران پیشنهاد می کنند و حاضرند مبلغ بیشتری نیز برای خرید محصولات یا خدمات آن بپردازند. هرچه این تجربه اختصاصی تر و بهتر باشد، تمایل مشتری برای صرف هزینه روی آن بیشتر می شود. اگر این تجربه به اندازه کافی خاص به نظر برسد، مشتری هم حاضر خواهد بود تا مبالغ خاصی را پرداخت کند.


البته در نهایت، چیزی که برای یک کسب و کار اهمیت دارد درآمد است و شخصی سازی تاثیر خود را در این راستا اثبات کرده است. مشتری از اینکه احساس کند که تنها فردی است که به او توجه می کنید لذت می برد و به کسب و کار شما وابسته می شود. اگر به درستی شخصی سازی کنید، سرمایه گذاری ارزشمند و پربازدهی انجام داده اید.

 

پوشش ویدیویی زنده زومجی از کنفرانس EA Play 2017

پوشش ویدیویی زنده زومجی از کنفرانس EA Play 2017

ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران، کنفرانس الکترونیک آرتز با نام EA Play آغاز خواهد شد و زومجی این کنفرانس را به صورت ویدیویی و زنده پوشش می‌دهد.

چه برنامه‌ای بیشتر از همه باتری گوشی شما را مصرف می‌کند؟!

چه برنامه‌ای بیشتر از همه باتری گوشی شما را مصرف می‌کند؟!

امروزه یکی از چالش‌های پیش روی کابران اسمارت‌فون‌ها، طول عمر باتری گوشی‌هاست. هر برنامه جدیدی که نصب می‌کنید و نیز آپدیت‌های سیستم عامل، بر روی میزان مصرف باتری گوشی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. برخی برنامه‌ها که معمولا حجم زیادی نیز اشغال می‌کنند، باتری اسمارت‌فون شما را خیلی بیشتر از برنامه‌های معمولی مصرف می‌کنند.

اندروید نوقا یک صفحه مربوط به مصرف باتری دارد که به شما نشان می‌دهد کدام برنامه بیشترین مصرف را از باتری گوشی دارد. پس اگر احساس می‌کنید که طول عمر باتری اسمارت‌فون شما کاهش یافته است، می‌توانید سری به این صفحه بزنید و علت را بیابید. سپس در صورت امکان با پاک کردن این برنامه، باتری را به حالت پیشین بازگردانید.

خوشبختانه دسترسی به این صفحه بسیار ساده است. به منو “Settings” بروید و سپس وارد قسمت “Battery” شوید. در این صفحه یک نمودار از طول عمر باتری در طول مدت استفاده از گوشی خود مشاهده می‌کنید. همچنین در این صفحه می‌توانید اپلیکیشن‌هایی را مشاهده کنید که پس از آخرین شارژ گوشی، بیشترین استفاده از باتری را داشته‌اند. برای این منظور بر روی گزینه منو (سه نقطه زیر هم که در بالا و سمت راست صفحه قرار دارد) کلیک کنید و گزینه “Usage alerts” را انتخاب نمایید. پس از چند لحظه، برنامه‌هایی که بیشترین استفاده از باتری گوشی پس از آخرین شارژ را داشته‌اند، نمایش داده می‌شوند.

اگر هیچ برنامه‌ای در لیست نمایش داده نشود، بسیار عالی است و بدین معنا است که همه چیز در حالت طبیعی در حال کار کردن است. البته توجه داشته باشید که فقط برنامه‌ها توسط این ویژگی اندروید بررسی می‌شوند. بنابراین عوامل دیگر مانند روشن ماندن صفحه نمایش به مدت طولانی و مواردی از این دست که باعث کاهش طول عمر باتری می‌شوند، در اینجا نمایش داده نمی‌شود.

نوشته چه برنامه‌ای بیشتر از همه باتری گوشی شما را مصرف می‌کند؟! اولین بار در پدیدار شد.

QLED دربرابر OLED؛ نام‌های مشابه، تکنولوژی‌های کاملا متفاوت

QLED دربرابر OLED؛ نام‌های مشابه، تکنولوژی‌های کاملا متفاوت

تلویزیون‌های QLED و OLED علی‌رغم تشابه نام، تفاوت‌های ماهیتی زیادی با یکدیگر دارند. در این مقاله به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم.

همکاری واقعیت مجازی و فضای ابری برای پیشرفت یکدیگر

خرید یک وی آر که نام دیگر آن هدست فناوری واقعیت مجازی می باشد، اولین دریچه ای برای ورود به دنیای واقعیت مجازی است. وی.آر از یک دستگاه هدست با فناوری محاسباتی بسیار قوی می باشد بنابراین کاربران آن نیز باید به استفاده کردن از این فناوری علاقه‌مند باشند.

گویا آی تی – پشتیبانی کردن از این قدرت محاسباتی قوی نیازمند سخت ‌افزار اختصاصی است که بتواند نیازهای پردازشی و گرافیکی را پوشش دهد.
در درجه اول کاربر به یک کامپیوتر با فناوری رده بالا و جدید نیاز دارد، بنابراین تهیه این الزامات اولیه را به راحتی می ‌توان انجام داد. اما مشکل اساسی از آنجایی شروع می شود که، امروزه رشد تکنولوژی و فناوری ها بسیار سریع انجام می شود و بالاخص رشد این روزهای دنیای واقعیت مجازی این در حالی است هر یک از دستگاه های سخت افزاری هر چقدر هم اختصاصی و خاص باشند، به همان سرعت از رده خارج می شوند. اما این مشکل باعث نخواهد شد تا کاربران از تقاضای خود برای منعطف بودن و مقرون به صرفه بودن قیمت ها کم کنند. و اینجاست که فضای ابری می ‌تواند نقش استثنائی خود را ایفا کند.
ارائه یک مثال از همکاری دنیا واقعیت مجازی و فضای ابری خالی از لطف نیست. بازی‌ ها و گیم های که مربوط به همکاری و اشتراک بین دنیای واقعیت مجازی و فضای ابری است، گزینه ها و المان های سنگین یک نرم‌افزار که در مرکز داده ارائه شده است را مورد بررسی قرار می دهد و آن را به صورت واقعی در هدست به کاربر انتقال می دهد.
این روزها تمامی شرکت های تولید کننده فناوری اطلاعات تقاضا محور عمل می کنند و سعی دارند فناوری هایی را به مرحله تولید و عرضه برسانند که مورد استقبال و اقبال عمومی باشد در این میان رشد فناوری های پردازشی در همه زمینه ها از الزامات بیشتری برخوردار است و شرکت ها و سازمان هایی که مسئول گسترش و رشد فضای مجازی هستند، سعی دارند تا از پیشرفت این عرصه را به پیشرفت فناوری های پردازشی گره بزنند.
به تازگی محققان دانشگاه دوک به همکاری با شرکت ماکروسافت روی سیستمی به نام کاهاوای کار می کنند. کاهاوای سیستمی است که استفاده از پهنای باند را به یک ششم کل پهنای باند مصرفی توسط پخش ابری متداول کاهش می ‌دهد.
این سیستم ما بین گوشی های همراه و سرورها، عملیات و پردازش هایی برای این کاهش مصرف را انجام می دهد، به گونه ‌ای که دستگاه‌ های تلفن همراه، یک طرح تقریبی و سرور از راه دور، جزئیات کامل را ارائه خواهد داد.
محققان شرکت مایکروسافت همچنین، بر روی یک سیستم بازی که با فضای ابری کار می کند، به نام دلوریان، نیز کار کرده‌اند که این سیستم، تلاش دارد تا هر حرکت یا تفکری را که کاربر بعداً انجام می‌دهد را پیش بینی کند و تأخیرها را به حداقل برساند.

گفتنی است هر دو سیستمی که از آنها یاد شد، در مرحله پژوهش و تحقیق قرار دارند و اما سعی بر این است که دنیای واقعیت مجازی از سطح بازی و گیم فراتر رفته و به دنیای روزمرگی را یابد.

نظرسنجی: آیپد پرو در برابر سرفیس پرو ۲۰۱۷؛ شما کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟

نظرسنجی: آیپد پرو در برابر سرفیس پرو ۲۰۱۷؛ شما کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟

آیپد پروهای اپل و سرفیس پرو ۲۰۱۷ مایکروسافت را باید اعضای رده‌ بالا و جدید دنیای فناوری خواند که هر یک طرفداران خاص خود را دارد.