مشخصات سری گلکسی اس ۲۱ فاش شد: پنل پلاستیکی برای مدل استاندارد

مشخصات سری گلکسی اس 21 فاش شد: پنل پلاستیکی برای مدل استاندارد

طبق مشخصات فاش‌شده از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ، آن‌ها از نمایشگر ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند و مدل عادی برخلاف مدل اولترا، از پنل پشتی پلاستیکی ساخته شده است.

چگونه شماره تلفن همراه خودمان را در اندروید و آیفون پیدا کنیم؟

اگر چند سال است که فقط یک شماره همراه دارید، آنگاه طبیعتا آن را نیز حفظ هستید. اما برای آن‌هایی که به‌تازگی یک گوشی خریداری کرده و یا اینکه مرتبا اپراتور موبایلی خود را تغییر می‌دهند، این موضوع به این آسانی‌ها نخواهد بود. در زیر قصد داریم تا به نحوه پیدا کردن شماره تلفن همراه خود در اندروید و آیفون بپردازیم.

دارندگان خطوط تلفن ثابت می‌توانند شماره منزل خود را همانند آدرس محل سکونت، از بر بخوانند، اما این قضیه در رابطه با گوشی‌های هوشمند صادق نیست. همانند اکثر مردم، شما نیز احتمالا هیچ‌گاه به گوشی همراه خود رنگ نزده‌اید. مشکل از زمانی آغاز می‌شود که شخصی از شما شماره تلفنتان را درخواست کرده و شما نیز آن را به یاد نیاورید.

نگران نباشید. فارغ از اندروید و یا iOS بودن گوشی شما، با استفاده از راه‌کارهای زیر می‌توانید شماره خود را بر روی گوشی خود، پیدا کنید. در زیر به شیوه انجام این کار می‌پردازیم.

پیدا کردن شماره تلفن همراه خود در سیستم‌عامل iOS

پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود

پیدا کردن شماره تلفن همراه در اکوسیستم iOS، آسان و راحت است، زیرا اکثر کاربران این دستگاه‌ها از یک نسخه یکسان برخوردار هستند. دو راه جهت پیدا کردن شماره تلفن همراه شما وجود دارد: اپلیکیشن مخاطبین و تنظیمات. گام‌هایی که باید طی کنید، به شرح زیر هستند:

  • مخاطبین: اپلیکیشن “Phone” را باز کرده، بر روی “Contacts” ضربه زده و سپس خواهید دید که شماره شما در اولین ردیف لیست می‌شود.
  • تنظیمات: به “Settings > Phone” بروید. در ادامه، “My Number” یا همان شماره شما، در اولین ردیف لیست ظاهر می‌شود. همچنین در اینجا می‌توانید به تغییر و یا ویرایش شماره خود نیز بپردازید. جهت انجام این کار نیز باید بر روی شماره ضربه بزنید.
این مطلب را نیز بخوانید: چگونه گوشی اندروید خود را از حالت روت خارج کنیم؟

پیدا کردن شماره تلفن خود در سیستم‌عامل اندروید

در سیستم‌عامل اندروید، کاربران تفاوت‌های بیشتری را در گام‌ها شاهد خواهند بود. بنابراین از این موضوع نباید تعجب کنید. دلیل این موضوع نیز می‌تواند به نسخه‌های گوناگون اندروید و همچنین شخصی‌سازی‌های تولیدکنندگان بازگردد. در هر صورت جدا از تغییرات نسخه‌های مختلف، در همه دستگاه‌ها باید از اپلیکیشن تنظیمات شروع کنید.

آموزش زیر بر اساس گوشی LG V40 ThinQ مجهز به اندروید 10 تهیه شده است. این فرایند در اندروید 11 نیز یکسان است.

پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود پیدا کردن شماره تلفن همراه خود
  • به اپلیکیشن تنظیمات رفته و سپس در نوار جست‌و‌جو، به دنبال واژه “My phone number” بگردید.
  • در نتیجه ظاهر شده، مسیر “System > About phone > Status” به شما نمایش داده می‌شود.
  • همچنین می‌توانید اپلیکیشن “Contacts” را اجرا کرده و سپس در بالای صفحه، شماره خود را مشاهده کنید.

در مثال زیر نیز این کار را با یک سامسونگگلکسی S6 مجهز به اندروید 6.0، انجام داده‌ایم.

پیدا کردن شماره تلفن همراه خود

اگر از یک نسخه دست‌نخورده اندروید و یا یک نسخه بسیار نزدیک استفاده می‌کنید، مثلا گوشی‌های گوگل پیکسل، Nexus و یا Lenovo Moto G، X و یا Moto Z، آنگاه باید به اپلیکیشن “Contacts” رفته تا بتوانید در بالای لیست مخاطبین خود، “Me” و یا “My Info” را مشاهده کنید. این همان جایی است که شماره تلفن همراه شما در آن قرار گرفته‌ است.

در تمامی گوشی‌های اندرویدی فارغ از تولیدکننده آن‌ها، می‌توانید با رفتن به “Settings > About Phone” و یا “About Device > Status > My phone number”، شماره تلفن همراه خود را مشاهده کنید. برخی از گوشی‌های اندرویدی نیز در بخش “Status”، گزینه “SIM” و یا “SIM card status” را ارائه می‌دهند. در این صورت، شماره تلفن همراه شما در این قسمت قرار گرفته است. اگر هم حوصله طی کردن این مسیر را ندارید، آنگاه می‌توانید در نوار جست‌و‌جو، عبارت “My Phone Number” را وارد کنید.

نوشته چگونه شماره تلفن همراه خودمان را در اندروید و آیفون پیدا کنیم؟ اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

کمپانی HPE از بزرگترین سازندگان تجهیزات کامپیوتری و شبکه در کل جهان به شمار می رود. یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصول این شرکت سرور می باشد. مدیریت آسان، قیمت، کیفیت،کارایی و امنیت بالا سبب شده که این سرورها در کل دنیا و همچنین ایران از محبوبیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که می توان گفت بازار سرور در ایران را مختص به خود کرده است.

 

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟
شرکت HPE هر ساله محصول جدیدی را به بازار عرضه می نماید که این محصول همواره با نیازها و پیشرفت های فناوری اطلاعات مطابقت دارد. که این خود دلیل دیگری بر محبوبیت این سرورها به شمار می رود.
اما متاسفانه این شرکت به دلیل وجود تحریم هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد، که این امر می تواند خریداران را با مشکلات زیادی روبه رو کند.
از جمله این مشکلات عبارتند از:
ـ عدم وجود ثبات در قیمت خرید
ـ عدم اطمینان از کیفیت کالا
ـ عدم ارائه خدمات پس از فروش
همانطور که می دانید علاوه بر خرید سرور، خرید لوازم جانبی سرور نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد، که البته اضافه کردن هر کدام از این اجزاء مانند پردازنده، رم، هارد و حتی پاور می تواند هزینه زیادی را برای خریدار به ارمغان بیاورد. این عامل ضرورت وجود خدمات پس از فروش را پیش از پیش پر رنگ تر خواهد کرد. زیرا برای مثال با خرید رم سرور HP نامرغوب و اضافه کردن آن در دستگاه عملکرد سرور مختل خواهد شد.
متاسفانه برخی شرکت های وارد کننده، این محصولات را با قیمت های بالایی به بازار عرضه کرده و هیچ گونه خدمات پس از فروشی را نیز ارائه نمی کنند.
البته لازم به ذکر است که برخی شرکت ها کالاهای خود را با عنوان دارای گارانتی به فروش می رسانند اما هنگامی که خریدار می خواهد از خدمات پس از فروش استفاده نماید، خدماتی ارائه نمی شود.
پس می توان گفت اولین قدم در خرید سرور HP، انتخاب فروشگاه مطمئن بوده به طوری که علاوه بر قیمت از کیفیت کالا نیز اطمینان داشته باشید. از طرفی دیگر اگر کالای شما با مشکلی مواجه شد آیا امکان استفاده از خدمات پس از فروش وجود دارد یا خیر؟

خدمات پس از فروش سرور اچ پی در ایران

همانطور که گفته شد کمپانی HPE هیچگونه نمایندگی در ایران ندارد پس طبیعتاً انتظار هرگونه خدمات پس از فروش از خریداران سلب خواهد شد. در این بین برخی از شرکت های معتبر در این حوزه تجهیزات را با مسئولیت خود گارانتی می کنند به همین دلیل، خرید از شرکت های معتبر می تواند خیال شما را از وجود خدمات پس از فروش آسوده نماید.
پس حتما هنگام خرید سرور HP دقت کنید که دستگاه ارزان می تواند عواقبی چون کیفیت نامرغوب و عدم وجود گارانتی را در بر داشته باشد که در برخی مواقع شما ناچار به پرداخت هزینه های گزاف خواهید شد.
اما خبر خوب این است که در این بین مسترشبکه بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران، کلیه محصولات موجود در فروشگاه خود را با گارانتی معتبر خود عرضه می نماید. در این میان سرورهای HP نیز دارای گارانتی می باشند.
البته لازم به ذکر است که این فروشگاه کالای خود را با هفت روز ضمانت بازگشت کالا ارائه می نماید، که پس از هفت روز خریدار می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل کالای خود را مرجوع نماید. پس از گذشت هفت روز کالا وارد گارانتی خواهد شد و در صورت هر گونه اختلال در عملکرد در صورتی که جزء موارد گارانتی باشد کالا تعویض و یا تعمیر بسته به نوع گارانتی خواهد شد.
خریداران می توانند نیاز های خود را بررسی کنند، در صورت هر گونه سوال به سایت مسترشبکه مراجعه و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱-۶۲۹۱۳ با کاشناسان مستقر در مسترشبکه تماس بگیرند و سپس چه به صورت اینترنتی و چه تلفنی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

نوشته آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

کمپانی HPE از بزرگترین سازندگان تجهیزات کامپیوتری و شبکه در کل جهان به شمار می رود. یکی از معروفترین و پرطرفدارترین محصول این شرکت سرور می باشد. مدیریت آسان، قیمت، کیفیت،کارایی و امنیت بالا سبب شده که این سرورها در کل دنیا و همچنین ایران از محبوبیت بالایی برخوردار باشند، به طوری که می توان گفت بازار سرور در ایران را مختص به خود کرده است.

 

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟

آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟
شرکت HPE هر ساله محصول جدیدی را به بازار عرضه می نماید که این محصول همواره با نیازها و پیشرفت های فناوری اطلاعات مطابقت دارد. که این خود دلیل دیگری بر محبوبیت این سرورها به شمار می رود.
اما متاسفانه این شرکت به دلیل وجود تحریم هیچگونه نمایندگی رسمی در ایران ندارد، که این امر می تواند خریداران را با مشکلات زیادی روبه رو کند.
از جمله این مشکلات عبارتند از:
ـ عدم وجود ثبات در قیمت خرید
ـ عدم اطمینان از کیفیت کالا
ـ عدم ارائه خدمات پس از فروش
همانطور که می دانید علاوه بر خرید سرور، خرید لوازم جانبی سرور نیز از اهمیت بالایی برخودار می باشد، که البته اضافه کردن هر کدام از این اجزاء مانند پردازنده، رم، هارد و حتی پاور می تواند هزینه زیادی را برای خریدار به ارمغان بیاورد. این عامل ضرورت وجود خدمات پس از فروش را پیش از پیش پر رنگ تر خواهد کرد. زیرا برای مثال با خرید رم سرور HP نامرغوب و اضافه کردن آن در دستگاه عملکرد سرور مختل خواهد شد.
متاسفانه برخی شرکت های وارد کننده، این محصولات را با قیمت های بالایی به بازار عرضه کرده و هیچ گونه خدمات پس از فروشی را نیز ارائه نمی کنند.
البته لازم به ذکر است که برخی شرکت ها کالاهای خود را با عنوان دارای گارانتی به فروش می رسانند اما هنگامی که خریدار می خواهد از خدمات پس از فروش استفاده نماید، خدماتی ارائه نمی شود.
پس می توان گفت اولین قدم در خرید سرور HP، انتخاب فروشگاه مطمئن بوده به طوری که علاوه بر قیمت از کیفیت کالا نیز اطمینان داشته باشید. از طرفی دیگر اگر کالای شما با مشکلی مواجه شد آیا امکان استفاده از خدمات پس از فروش وجود دارد یا خیر؟

خدمات پس از فروش سرور اچ پی در ایران

همانطور که گفته شد کمپانی HPE هیچگونه نمایندگی در ایران ندارد پس طبیعتاً انتظار هرگونه خدمات پس از فروش از خریداران سلب خواهد شد. در این بین برخی از شرکت های معتبر در این حوزه تجهیزات را با مسئولیت خود گارانتی می کنند به همین دلیل، خرید از شرکت های معتبر می تواند خیال شما را از وجود خدمات پس از فروش آسوده نماید.
پس حتما هنگام خرید سرور HP دقت کنید که دستگاه ارزان می تواند عواقبی چون کیفیت نامرغوب و عدم وجود گارانتی را در بر داشته باشد که در برخی مواقع شما ناچار به پرداخت هزینه های گزاف خواهید شد.
اما خبر خوب این است که در این بین مسترشبکه بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران، کلیه محصولات موجود در فروشگاه خود را با گارانتی معتبر خود عرضه می نماید. در این میان سرورهای HP نیز دارای گارانتی می باشند.
البته لازم به ذکر است که این فروشگاه کالای خود را با هفت روز ضمانت بازگشت کالا ارائه می نماید، که پس از هفت روز خریدار می تواند در صورت بروز هر گونه مشکل کالای خود را مرجوع نماید. پس از گذشت هفت روز کالا وارد گارانتی خواهد شد و در صورت هر گونه اختلال در عملکرد در صورتی که جزء موارد گارانتی باشد کالا تعویض و یا تعمیر بسته به نوع گارانتی خواهد شد.
خریداران می توانند نیاز های خود را بررسی کنند، در صورت هر گونه سوال به سایت مسترشبکه مراجعه و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱-۶۲۹۱۳ با کاشناسان مستقر در مسترشبکه تماس بگیرند و سپس چه به صورت اینترنتی و چه تلفنی کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

نوشته آیا سرورهای HP در ایران دارای گارانتی هستند؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

دیجی‌کالا برای تأیید یا رد نظرات کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند

یکی از روش­های خرید آسان و مطمئن در دیجی‌کالا نیز بررسی نظرات کاربران در مورد محصولات است، اما روند تأیید نظرات برای این حجم از محصولات چگونه صورت می‌پذیرد؟ دیجی‌کالا از مهر ۹۹ برای تأیید یا رد نظرات کاربران سیستم هوش مصنوعی را پیاده­سازی کرد. با وجود چالش و محدودیت­های زیادی که در زمینه هوش مصنوعی وجود دارد، تیم محتوای دیجی‌کالا با همکاری تیم بیگ دیتا خود توانسته به تجربیاتی در سطح پلتفرم­های جهانی خرید و فروش آنلاین برسد.

چرا هوش مصنوعی؟

دیجی‌کالا تا پیش از این، از نیروی انسانی و به صورت دستی برای بررسی نظرات کاربران،‌‌ جهت نمایش در وبسایت و اپلیکیشن خود استفاده می‌کرد که فرایندی سخت و زمان‌بر بود. نیروی انسانی با خواندن هر نظر که برای کالایی مشخص ثبت شده بود، تشخیص می‌داد که آیا این نظر برای نمایش در قسمت نظرات آن محصول مناسب است یا خیر؟

کاربران روزانه بیش از ۳۰ هزار نظر روی اقلام مختلف کالا در سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا ثبت می‌کنند. بررسی این حجم از نظرات توسط نیروی انسانی بسیار سخت و زمان‌بر بوده و احتمال بروز خطا را بالا می‌برد. با افزایش روزافزون کاربران دیجی‌کالا و تسهیل در فرایند ثبت نظرات، این بخش نقش مهمی در راهنمایی کاربران هنگام انتخاب و خرید محصولات ایفا می‌کند. از این رو تعداد نظرات ثبت شده نیز رو به افزایش است.

اگر دیجی‌کالا برای تأیید و رد نظرات به سراغ هوش مصنوعی نمی‌رفت، نیاز بود که تیم انسانی بررسی نظرات را گسترش دهد و تا پایان سال ۹۹ به بیش از ۷۰ نفر برساند که با این تعداد، باز هم تأیید نظرات به سرعت انجام نشده و نظرات بایستی در صف بررسی دستی می‌ماندند.

استفاده از این سیستم هوش مصنوعی موجب شد تا تیم محتوای دیجی‌کالا که راهبری پروژه‌های مرتبط با نظرات کاربران را برعهده دارد، با استفاده از یک راه حل ساده­تر در تأیید و رد نظرات، فرصت بیشتری برای پرداختن به محتوای نظرات را پیدا کند. در واقع تأیید خودکار نظرات و کوتاه شدن زمان آن، این امکان را به تیم محتوا می‌دهد تا از ظرفیت نهفته در نظرات بهره بیشتری برده و به این ترتیب بتواند امکانات جدیدتر و ارزشمندتری را برای کاربران خود ارائه کند.

هوش مصنوعی برای تأیید یا رد نظرات در دیجی‌کالا چه می‌کند؟

استفاده ازهوش مصنوعی در کسب و کارهای آنلاین، در دنیا بسیار مرسوم است اما پیاده سازی این سامانه بسیار دشوار و زمان بر می‌باشد. درصورتی که اکثر کاربران گمان می‌کنند با مشخص کردن تعداد محدودی از کلیدواژه‌ها و نوشتن یک برنامه ساده کامپیوتری، می‌توان این فرایند را پیاده سازی کرد. در واقع برای آماده سازی چنین سامانه‌ای باید از الگوریتم‌های یادگیری ماشین (Machine learning) و پردازش زبان طبیعی (NLP) و ابزارهای دیگر بهره برد، تا به مرور زمان به نتیجه مطلوب رسید.

برای این کار باید هوش مصنوعی را با داده­های واقعی آموزش داد. این داده ها شامل نظراتی است که کاربران، در گذشته، در وبسایت دیجی‌کالا ثبت کرده بودند. این مدل با استخراج الگوهای مشخصی از محتوای یک نظر، آن را رد یا تأیید می‌کند.‌ که سیاست های مربوطه توسط تیم محتوای نظرات تعیین کننده است مانند استفاده از کلمات خاص در یک نظر می‌تواند منجر به رد شدن آن شود، نا‌مرتبط بودن نظر و محصول و … .

با هدف جلوگیری و احتمال بروز خطا، در کنار پیاده­سازی سیستم هوش مصنوعی، تیم انسانی بررسی نظرات همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهد و به صورت تصادفی نظرات بررسی شده با هوش مصنوعی را بازبینی کند. هوش مصنوعی دیجی‌کالا ۷۵ درصد نظرات را بررسی می‌کند و بررسی ۲۵ درصد دیگر برعهده نیروی انسانی است. این کار باعث کاهش درصد خطا سامانه شده و برای به روز رسانی آن ایده و راهکار‌های بهتری دردسترس خواهد بود.

 

کاربران چطور می‌توانند در تأیید یا رد نظرها مشارکت کنند؟

با همه این اوصاف اما آیا سامانه هوش مصنوعی دیجی‌کالا به هیچ وجه خطا نمی‌کند؟ باید به این موضوع توجه کرد که هوش مصنوعی هم عاری از خطا نیست. بررسی‌ها نشان می‌دهد این سامانه با موفقیت چشم‌گیری مواجه شده است و با دقت بیش از ۹۹ درصد نظرات کاربران را رد یا تأیید می‌کند.

دیجی‌کالا برای این خطاهای احتمالی و محدود هم چاره‌ای اندیشیده و آن هم کمک گرفتن از کاربران برای گزارش نظراتی است که هوش مصنوعی به اشتباه آن‌ها را تأیید کرده است. با فشردن علامت پرچم زیر هر نظر، آن نظر بلافاصله در صف بررسی دستی نیروی انسانی قرار می‌گیرد تا اگر هوش مصنوعی به اشتباه آن را تأیید کرده، رد شود.

توصیه ما این است که اگر در حین خواندن نظرات ثبت شده برای یک محصول، نظری به چشم‌تان خورد که احتمالا به اشتباه تأیید شده است؛ با فشردن علامت پرچم، آن را گزارش کنید تا نیروی انسانی آن را بررسی کند. این کار به حذف نظراتی که به اشتباه تأیید شده‌اند می‌‌انجامد و همچنین به تیم فناوری دیجی‌کالا در کاهش خطاهای سامانه هوش مصنوعی کمک می‌کند.

نظرات کاربران در وبسایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا، مجموعه‌ای ارزشمند است. تیم محتوای دیجی‌کالا برای استفاده از این گنجینه، برنامه‌هایی دارد که به‌زودی بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

منبع: اتاق خبر دیجی­کالا

 

نوشته دیجی‌کالا برای تأیید یا رد نظرات کاربران از هوش مصنوعی استفاده می‌کند اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.

اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است!

علت کیفیت پایین اینترنت در ایران

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد کیفیت دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف کشور گفت: بر اساس شاخص‌های کیفی عمومی اینترنت کشور، وضعیت کیفیت اینترنت در اکثر مناطق مطلوب است اما شاخص‌های کیفی در چند استان پایین‌تر از حد انتظار ماست.

جهرمی گفت: کیفیت ارتباطات در مناطقی که تراکم جمعیتی کمی دارند مناسب نیست، متاسفانه مخابرات ایران ظرفیت انتقال مناسبی برای اپراتورها ایجاد نمی‌کند، اپراتورها بدون ظرفیت انتقال مناسب نمی‌توانند در مناطق کم جمعیت خدمات مطلوبی ارائه دهند. از طرفی بر اساس بررسی‌های ما در گزارش‌های شاخص کیفی اینترنت، مشخص می‌شود که مشکل اصلی اینترنت در ایران فیلترینگ است که بر تجربه کاربران از اینترنت تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: روشن کردن فیلترشکن توسط مردم اثر نامطلوبی بر شبکه می‌گذارد، با این کار سرویس‌های داخلی علاوه بر هزینه زیاد، با کندی مواجه می‌شوند. اکثر شکایاتی که به دلیل پایین بودن کیفیت اینترنت داریم، به همین مسئله باز می‌گردد، روشن شدن فیلترشکن تاثیر سویی بر کیفیت اینترنت در کشور گذاشته است.

وزیر ارتباطات در باره کیفیت نامطلوب اینترنت در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه به دلیل محدود بودن ظرفیت انتقال مخابرات در برخی مناطق مانند کرمان و سیستان و بلوچستان، با کندی اینترنت مواجه هستیم. در برخی مناطق تهران نیز گزارش‌هایی از افت کیفیت اینترنت به دست ما می‌رسد که عمده‌ترین دلیل آن، عدم اجازه شهرداری و شهروندان برای احداث سایت‌های جدید توسط اپراتورهاست. در برخی مناطق تهران به دلیل پایین بودن تراکم جمعیتی، نیاز به احداث سایت‌های جدید احساس می‌شود اما مجوز احداث سایت صادر نمی‌شود و در این مناطق با چالش رو به رو هستیم.

نوشته اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است!

علت کیفیت پایین اینترنت در ایران

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد کیفیت دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف کشور گفت: بر اساس شاخص‌های کیفی عمومی اینترنت کشور، وضعیت کیفیت اینترنت در اکثر مناطق مطلوب است اما شاخص‌های کیفی در چند استان پایین‌تر از حد انتظار ماست.

جهرمی گفت: کیفیت ارتباطات در مناطقی که تراکم جمعیتی کمی دارند مناسب نیست، متاسفانه مخابرات ایران ظرفیت انتقال مناسبی برای اپراتورها ایجاد نمی‌کند، اپراتورها بدون ظرفیت انتقال مناسب نمی‌توانند در مناطق کم جمعیت خدمات مطلوبی ارائه دهند. از طرفی بر اساس بررسی‌های ما در گزارش‌های شاخص کیفی اینترنت، مشخص می‌شود که مشکل اصلی اینترنت در ایران فیلترینگ است که بر تجربه کاربران از اینترنت تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: روشن کردن فیلترشکن توسط مردم اثر نامطلوبی بر شبکه می‌گذارد، با این کار سرویس‌های داخلی علاوه بر هزینه زیاد، با کندی مواجه می‌شوند. اکثر شکایاتی که به دلیل پایین بودن کیفیت اینترنت داریم، به همین مسئله باز می‌گردد، روشن شدن فیلترشکن تاثیر سویی بر کیفیت اینترنت در کشور گذاشته است.

وزیر ارتباطات در باره کیفیت نامطلوب اینترنت در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه به دلیل محدود بودن ظرفیت انتقال مخابرات در برخی مناطق مانند کرمان و سیستان و بلوچستان، با کندی اینترنت مواجه هستیم. در برخی مناطق تهران نیز گزارش‌هایی از افت کیفیت اینترنت به دست ما می‌رسد که عمده‌ترین دلیل آن، عدم اجازه شهرداری و شهروندان برای احداث سایت‌های جدید توسط اپراتورهاست. در برخی مناطق تهران به دلیل پایین بودن تراکم جمعیتی، نیاز به احداث سایت‌های جدید احساس می‌شود اما مجوز احداث سایت صادر نمی‌شود و در این مناطق با چالش رو به رو هستیم.

نوشته اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است!

علت کیفیت پایین اینترنت در ایران

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مورد کیفیت دسترسی به اینترنت در مناطق مختلف کشور گفت: بر اساس شاخص‌های کیفی عمومی اینترنت کشور، وضعیت کیفیت اینترنت در اکثر مناطق مطلوب است اما شاخص‌های کیفی در چند استان پایین‌تر از حد انتظار ماست.

جهرمی گفت: کیفیت ارتباطات در مناطقی که تراکم جمعیتی کمی دارند مناسب نیست، متاسفانه مخابرات ایران ظرفیت انتقال مناسبی برای اپراتورها ایجاد نمی‌کند، اپراتورها بدون ظرفیت انتقال مناسب نمی‌توانند در مناطق کم جمعیت خدمات مطلوبی ارائه دهند. از طرفی بر اساس بررسی‌های ما در گزارش‌های شاخص کیفی اینترنت، مشخص می‌شود که مشکل اصلی اینترنت در ایران فیلترینگ است که بر تجربه کاربران از اینترنت تاثیر می‌گذارد.

وی ادامه داد: روشن کردن فیلترشکن توسط مردم اثر نامطلوبی بر شبکه می‌گذارد، با این کار سرویس‌های داخلی علاوه بر هزینه زیاد، با کندی مواجه می‌شوند. اکثر شکایاتی که به دلیل پایین بودن کیفیت اینترنت داریم، به همین مسئله باز می‌گردد، روشن شدن فیلترشکن تاثیر سویی بر کیفیت اینترنت در کشور گذاشته است.

وزیر ارتباطات در باره کیفیت نامطلوب اینترنت در استان سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه به دلیل محدود بودن ظرفیت انتقال مخابرات در برخی مناطق مانند کرمان و سیستان و بلوچستان، با کندی اینترنت مواجه هستیم. در برخی مناطق تهران نیز گزارش‌هایی از افت کیفیت اینترنت به دست ما می‌رسد که عمده‌ترین دلیل آن، عدم اجازه شهرداری و شهروندان برای احداث سایت‌های جدید توسط اپراتورهاست. در برخی مناطق تهران به دلیل پایین بودن تراکم جمعیتی، نیاز به احداث سایت‌های جدید احساس می‌شود اما مجوز احداث سایت صادر نمی‌شود و در این مناطق با چالش رو به رو هستیم.

نوشته اعتراف جالب وزیر ارتباطات؛ فیلترینگ اصلی‌ترین دلیل کیفیت پایین اینترنت در ایران است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.

ایران با خودروهای کمتر، ۶ برابر آلمان تلفات جاده ای دارد

ایران با خودروهای کمتر، ۶ برابر آلمان تلفات جاده ای دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تعداد وسیله نقلیه در آلمان را دو برابر ایران و میزان تلفات انسانی در ایران را تقریبا ۶ برابر آلمان توصیف کرد؛ درحالی‌که جمعیت دو کشور، تفاوتی ندارد.

مراکز رایگان ارائه خدمات نرم‌افزاری به مشتریان هوآوی در سراسر کشور

مرکز خدمات هواوی

شرکت هوآوی در راستای افزایش خدمات‌دهی به مشتریان خود، مراکزی را در سراسر کشور با عنوان «رودشوهای سرویس‌های موبایلی هوآوی» راه‌اندازی کرده است.

با توجه به این که نیازهای نرم‌افزاری یکی از مهمترین خواسته‌های مشتریان گجت‌های هوشمند است، در این مراکز خدمات مختلف نرم‌افزاری به صورت رایگان به دارندگان دستگاه‌های هوشمند هوآوی ارائه می‌شود.

این مکان محلی برای ارتباط نزدیک‌‌تر با مشتریان و ارائه خدمات نرم‌افزاری فراگیر به دارندگان گوشی‌های هوآوی است. در این مراکز مشتریان می‌توانند خدمات مختلفی همچون به‌روزرسانی سیستم عامل، آموزش و ساخت شناسه Huawei ID، نصب اپلیکیشن‌های جدید، رفع اشکالات نرم‌افزاری و بهبود عملکرد دستگاه، انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید و سایر خدمات نرم‌افزاری مورد نیاز خود را دریافت کنند.

با توجه به این که در حال حاضر هوآوی تنها برند موبایل در بازار است که خدمات رسمی پس از فروش را ارائه می‌دهد؛ با راه‌اندازی این مراکز، سطح جدیدی از خدمات‌دهی به مشتریان را دنبال می‌کند. در حال حاضر ۲۴ مرکز با این هدف در شهرهای مختلف کشور راه‌اندازی شده است.

برای مراجعه به این مراکز و دریافت خدمات رایگان بالا می‌توانید به آدرس‌هایی که در ادامه آمده است مراجعه کنید.

در صورت نیاز به ارتباط مستقیم با هوآوی، می‌توانید با مرکز تماس هوآوی (02142000) ارتباط برقرار کنید یا به مراکز خدمات اصلی هوآوی و فروشگاه‌های اختصاصی این شرکت مراجعه کنید.

نوشته مراکز رایگان ارائه خدمات نرم‌افزاری به مشتریان هوآوی در سراسر کشور اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.