۷ رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

ap_resize 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

اکنون از عمر اسمارت‌فون‌ها بیش از 10 سال زمان می‌گذرد. در حقیقت 10 سال پیش و در چنین روزهایی، نخستین گوشی اندرویدی با نام T-Mobile G1 معرفی شد. جای تعجب نیست که این دسته از محصولات در گذر زمان شاهد رویه‌های بسیار وحشتناکی بوده‌اند. در این مقاله به بررسی 7 نمونه از بدترین رویکردهای این صنعت می‌پردازیم؛ اما متاسفانه همچنان از چندین مورد صرف‌نظر شده است.

ap_resize 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

نمایشگرهای 3 بعدی

هنگامی‌که به یک “گوشی 3 بعدی” فکر می‌کنید، احتمالا به‌طور مستقیم سراغ گوشی اچ‌تی‌سی EVO 3D محصول سال 2011 و ال‌جی اپتیموس 3D که مدتی پس از آن معرفی شد، خواهید رفت. احتمالا برای شما تعجب‌آور خواهد بود که بدانید مووا SH251Is ساخت کمپانی ژاپنی شارپ در واقع نخستین گوشی مجهز به هر نوع قابلیت 3 بعدی بود و پیش‌تر در سال 2002 عرضه شد. با این‌حال EVO 3D برای اولین بار در خارج از آسیا به فروش رفت. هر 2 گوشی EVO 3D و اپتیموس 3D از فناوری انطباق دید ناظر بهره‌مند بودند و این موضوع به معنای عدم نیاز به عینک‌های 3 بعدی بود.

evo-3d-668x376-1 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی EVO 3D

در آن زمان، هر 2 گوشی با بهره‌گیری از افکت‌های 3 بعدی به‌عنوان یک ویژگی جدید سرگرم‌کننده، حقیقتا دوست‌داشتنی بودند. اما این طرح مفهومی به‌سرعت کم‌رنگ شد. در طی چندین سال، تعدادی دستگاه دیگر نیز وجود داشته که یقینا از آن‌ها کاملا بی‌خبر هستید. گوشی فایرفون آمازون تنها یک نمونه از این هندست‌ها به‌شمار می‌آید. این گوشی شدیدا ناموفق که از سوی جف بزوس و دوستانش روانه بازار شد، فاقد یک نمایشگر 3D بود و در عوض برای ردیابی چهره کاربر و ایجاد رابط کاربری ظاهرا 3 بعدی موسوم به “چشم‌انداز پویا” از 4 دوربین در بخش جلویی دستگاه استفاده می‌کرد. این ایده به‌عنوان بخشی فوق‌العاده از تاریخچه اسمارت‌فون‌ها و نه چیزی بیش‌تر از آن محسوب می‌شود.

پروژکتورهای داخلی

110084-samsung-galaxy-beam1-1024x578 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

گوشی گلکسی بیم

گلکسی بیم، تنها گوشی مجهز به پروژکتور نبود؛ اما هندست‌های مجهز به این ویژگی نیز فراوانی چندانی ندارند. موتورولا یک موتوماد 200 دلاری با نام پروژکتور Insta-Share را عرضه کرد؛ اما حتی این ماژول‌ها نیز به موفقیت چشم‌گیری دست نیافتند. در آخرین اقدام، یک کمپانی با نام MOVI، فروش یک گوشی با پروژکتوری نسبتا ناشناخته را آغاز کرد. اما با وجود پردازنده مدیاتک، برچسب قیمتی 599 دلاری و فقدان بازاریابی، عدم طرح حتی یک بازخورد در حساب کاربری این شرکت در وب‌سایت eBay و ثبت تنها 2 مورد در بررسی‌های سایت آمازون، تعجب‌آور نخواهد بود. به‌عبارت دیگر تقریبا می‌توان اطمینان داشت که گوشی‌های مجهز به پروژکتور، دیگر در آینده مجددا تولید نخواهند شد.

نمایشگرهای دوگانه

در اینجا با یک واقعیت سروکار داریم: اسمارت‌فون‌ها تنها به یک نمایشگر نیاز دارند. صرف‌نظر از نگرش شما، برای عدم موفقیت تجاری گوشی‌های مجهز به نمایشگر دوگانه یک دلیل مهم وجود دارد. کیوسرا اکو، نخستین فردی بود که این ایده حیرت‌انگیز را مطرح نمود و کمپانی ZTE با عرضه اسمارت‌فون اکسون M در سال گذشته تلاش کرد تا آن‌را احیا کند. نمایشگر دوم با فواید بسیار اندک خود تنها موجب افزایش چشمگیر هزینه و پیچیدگی فرآیند تولید محصول خواهد شد. شایان به ذکر است که وجود حاشیه اجتناب‌ناپذیر، تجربه واقعی “نمایشگر بزرگ‌تر” را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

nexus2cee_DSC08929-668x445-1 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

اسمارت‌فون ZTE Axon M

بعلاوه شاهد عرضه گوشی‌های متنوعی با یک نمایشگر معمول در جلو و صفحه‌نمایش دوم در قسمت پشتی دستگاه بوده‌ایم. تصویر گوشی‌های یوتافون با نمایشگرهای دوم e-ink خود سریعا در ذهن کاربران مجسم می‌شود. اما تاکنون هیچ‌یک از این هندست‌ها در ایالات‌متحده تولید نشده است (ساخت یوتافون 2 تقریبا اجرایی شده است). در حقیقت تنها چند روز پیش شاهد تلاش ZTE برای استفاده از این طراحی در گوشی نوبیا Z18S مجهز به نمایشگر ثانویه از نوع اولد بودیم. از نظر بسیاری از کارشناسان، این ایده غیرضروری است؛ اما ظاهرا تعداد زیادی از کاربران به آن علاقه دارند، زیرا نمایشگر جلویی را از وجود ناچ بی‌نیاز می‌کند. البته بهره‌گیری از نمایشگر دوگانه، پیامدهای اندک دیگری را نیز به‌دنبال خواهد داشت.

افزونه‌های ماژولار

پروژه‌های Ara و Phonebloks را به‌خاطر دارید؟ این پروژه‌ها، طرح‌هایی مفهومی برای گوشی‌های واقعا ماژولار بودند که در آن‌ها شما قادر به خارج کردن دوربین‌ها، ماژول‌های حافظه، باتری‌ها و سایر اجزاء خواهید بود. متاسفانه این کانسپت‌ها هرگز تولید نشده و از گذشته تنها به‌عنوان طرحی بر روی کاغذ باقی‌مانده اند. در عوض شاهد عرضه نسخه‌های بسیار ناقصی مانند ال‌جی فرندز و موتورولا موتومادز بوده‌ایم. سیستم ال‌جی فرندز بسیار نامناسب بود و پس از عرضه تنها یک گوشی با نام ال‌جی G5 به حال خود رها شد. تنها 2 ماژول برای این اسمارت‌فون قابل‌دسترس بود که یکی از آن‌ها هرگز در ایالات‌متحده عرضه نشد.

nexus2cee_lg-g5-friends-modules-668x501 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

2 ماژول فرندز برای ال‌جی G5. ماژول B&O هرگز در ایالات‌متحده ارایه نشد.

موتومادز عملکردی مناسب‌تر اما نه‌چندان بهتر داشت. اگر فردی را در حال استفاده از یک گوشی سری موتو Z با یک موتومادز مشاهده کنید، احتمالا این ماژول در قالب برخی اقدامات تبلیغاتی همراه با گوشی و به‌صورت رایگان ارایه شده است. برخی کاربران از زمان خریداری موتو Z از ماژول باتری استفاده کرده‌اند؛ اما عدم تلاش موتورولا جهت باریک‌تر نمودن طراحی این گوشی (با ضخامت 5.19 میلی‌متر) را ضروری نمی‌دانند. ابزارهای حیاتی نیز در این‌جا نقش خود را ایفا می‌کنند؛ اما با وجود تنها یک افزونه دوربین 360 درجه‌ای که پس از اعمال تخفیف با قیمت 19 دلار به فروش می‌رسد، موتورولا نیز عملکرد کاملا موفقی نداشته است. آقای روبین، عرضه افزونه جک هدفون را به مشتریان وعده داده است.

حذف جک هدفون

حذف جک صوتی هدفون، حقیقتا اقدامی غیر قابل‌درک است. آی‌فون 7 بدون جک 3.5 میلی‌متری هدفون معرفی شد و به‌طور مشابه، تقریبا کلیه پرچم‌داران اندرویدی نیز با چنین ماهیتی روانه بازار شدند. البته قبل از آن، اسمارت‌فون موتو Z و برخی گوشی‌های چینی فاقد جک هدفون بودند. اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، اپل دارای نقش تعیین‌کننده‌ای در بازار است.

DSC05410-668x445 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

احتمالا می‌گویید که این رویکرد موجب طراحی باریک‌تر گوشی‌ها خواهد شد؛ اما حقیقتا چنین اقدامی ضخامت آن‌ها را چندان کاهش نخواهد داد و اسمارت‌فون ویوو X5 مکس با ضخامت 4.75 میلی‌متری خود می‌تواند مجهز به جک 3.5 میلی‌متری باشد و در این زمینه هیچ عذر و بهانه‌ای وجود ندارد. همچنین احتمالا معتقدید که تولیدکنندگان به‌منظور درآمدزایی بیش‌تر از طریق فروش دانگل‌ها دست به چنین اقدامی زده‌اند. اما به‌سختی می‌توان تصور کرد که این عمل منجر به درآمدزایی قابل‌توجهی در بازار شود. چگونگی کارکرد احتمالی این راهبرد در خصوص محصولات اپل قابل‌ مشاهده است. ایرپادهای این شرکت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ اما بعید است که فروش پیکسل بادز قادر به جبران افت میزان فروش ناشی از فقدان جک هدفون در اسمارت‌فون پیکسل 2 باشد. خوشبختانه گوشی‌های سامسونگ و ال‌جی همچنان مجهز به جک هدفون هستند. شما وادار نیستید میان شارژ کردن گوشی خود و گوش دادن به موسیقی، یکی را انتخاب کنید و این موضوع بسیارعالی است. تنها می‌توان امیدوار بود که جک 3.5 میلی‌متری به وضعیت فراگیر گذشته خود بازگردد؛ اگرچه چنین نگرشی بعید به‌نظر می‌رسد.

نمایشگر ناچ‌دار

این مشخصه یکی دیگر از مواردی است که به لحاظ فنی برای نخستین بار در قالب یک گوشی اندرویدی معرفی شد؛ اما در واقع اپل با تولید آی‌فون X در این زمینه پیش‌دستی کرد. شرکت شارپ با عرضه اسمارت‌فون Aquos S2 به طیف تولیدکنندگان نمایشگرهای ناچ‌دار پیوست و اکنون برخی گوشی‌های ال‌جی، هواوی، وان‌پلاس، ایسوس و دیگر برندها از این مشخصه طراحی محبوب استفاده می‌کنند. متاسفانه گوگل نیز با معرفی اسمارت‌فون پیکسل 3XL در این مسیر قدم خواهد گذاشت (اما در خصوص گوشی پیکسل 3 این‌طور نیست).

notch1-668x434 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

کاربران از اشغال فضای بیش‌تر توسط ناچ و در وهله اول نوار اعلان‌ها، گلایه دارند؛ اگرچه در واقع این موضوع نهایتا حذف بخشی از حواشی فوقانی موجود در گوشه‌های سمت چپ و راست نمایشگر را به‌دنبال داشته است. در صورتی‌که تولیدکنندگان بیش‌تری امکان پر کردن فضای فوقانی نمایشگر با رنگ مشکی و حذف موثر ناچ را فراهم نمایند، احتمالا از حجم حواشی منفی پیرامون این سبک از طراحی کاسته خواهد شد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا دوربین جلویی با مکانیزم کشویی، جایگزین ناچ خواهد شد یا خیر. اگرچه در این زمینه تردیدهایی وجود دارند.

دکمه‌های دستیار اختصاصی

آخرین مورد اختصاصا متعلق به سامسونگ است. این کمپانی به دلیل عدم دنباله‌روی از طراحی ناچ‌دار و حفظ جک صوتی هدفون شایسته تحسین است. اما وجود دکمه بیکسبی، آزاردهنده خواهد بود. صاحبان گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس بارها به‌صورت تصادفی و ناخواسته، اپلیکیشن بیکسبی را اجرا نموده‌اند. اما سامسونگ بنا بر دلایلی اجازه نمی‌دهد که این دکمه کاملا غیرفعال شود. در واقع میان سامسونگ و انجمن توسعه‌دهندگان، نبرد کوچکی پیرامون این موضوع وجود داشت. چند روز پیش، سامسونگ تنظیماتی را اضافه کرد تا تنها با 2 بار فشردن دکمه بیکسبی، این اپلیکیشن اجرا شود؛ اما این موضوع همچنان به‌نوعی پیچیده است.

nexus2cee_dsc06798_720_thumb-1-668x446 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند

گوشی گلکسی S8 و دکمه بیکسبی آن

فقدان دکمه قابل برنامه‌ریزی که بر روی گوشی‌های گلکسی اکتیو سال گذشته مشاهده شد، محسوس است و در صورتی‌که سامسونگ یا هر تولیدکننده دیگری قادر به بازگردانی آن باشد، بسیارعالی خواهد بود.

نوشته 7 رویکرد نامناسب در صنعت گوشی‌های‌ هوشمند اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

پیام‌رسان‌های سازمانی چگونه ارتباطات کاری را متحول می‌کنند؟

پیام‌رسان‌های سازمانی چگونه ارتباطات کاری را متحول می‌کنند؟

هیچ کسب و کار معتبری در دنیا به جای استفاده از بستر ارتباطی اختصاصی خود از پیام‌رسان‌های عمومی برای ارتباطات سازمانی بهره نمی‌گیرد. در این مقاله به ضرورت به کارگیری «پیام‌رسان سازمانی» می‌پردازیم.

افزایش غیرمنطقی قیمت موبایل ؛ خلف وعده گمرک در ترخیص تلفن‌های همراه

مطلب افزایش غیرمنطقی قیمت موبایل ؛ خلف وعده گمرک در ترخیص تلفن‌های همراه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از افزایش غیرمنطقی قیمت موبایل خبر داد. به گفته وی حتی تعمیرات قطعات هم هزینه‌ی بالایی دارد. به گزارش تکراتو، بازار تلفن همراه روز به روز آشفته‌تر می‌شود و هیچ خبری هم از ترخیص گوشی از گمرک نیست. به گفته محمد مهدی غفوریان قیمت اقلام نیز به حدی افزایش...

مطلب افزایش غیرمنطقی قیمت موبایل ؛ خلف وعده گمرک در ترخیص تلفن‌های همراه برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

بازار سیاه فروش کد ملی برای پیش فروش ایران خودرو

بازار سیاه فروش کد ملی برای پیش فروش ایران خودرو

طرح پیش فروش بزرگ ایران خودرو و شرایط ثبت نام آن، منجر به بازار سیاه خرید و فروش کد ملی در با قیمت‌های میلیون تومانی شده است.

آیا شاخص‌های بررسی محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی، نتایج درستی ارائه می‌دهند

آیا شاخص‌های بررسی محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی، نتایج درستی ارائه می‌دهند

آیا محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی، براساس شاخص‌ها و مولفه‌های درستی انتخاب می‌شوند؟ آیا روش‌های سنجش محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی قابل اعتماد هستند؟

چگونه برای پیاده‌ روی اربعین ثبت‌نام کنیم؟

چگونه برای پیاده‌ روی اربعین ثبت‌نام کنیم؟

زائرانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارند، باید در اسرع وقت با مراجعه به سامانه سماح برای دریافت ویزا ثبت‌نام کنند.

مدیر عامل سکه ثامن به ترکیه گریخت ؛ سرنوشت نامعلوم مالباختگان

مطلب مدیر عامل سکه ثامن به ترکیه گریخت ؛ سرنوشت نامعلوم مالباختگان برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

مدیرعامل سکه ثامن که پیش از این همسر خود را از کشور خارج کرده بود، مطابق اعلام مسئولان به ترکیه گریخته است. مدیرعامل سکه ثامن که پرونده کلاهبرداری ۱۵ هزار میلیارد تومانی دارد، به همراه همسرش از کشور فرار کرد. دادستان تهران این خبر را تایید کرد. البته هنوز هنوز هیچ نهاد رسمی رقم ۱۵...

مطلب مدیر عامل سکه ثامن به ترکیه گریخت ؛ سرنوشت نامعلوم مالباختگان برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/

بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

INSTAGRAM-2 بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

تبلیغات در اینستاگرام این روزها به مهم‌ترین دغدغه بسیاری از مردم و کسب و کارها به طرق و انحا مختلف تبدیل شده است و عده‌ای البته اندک به دنبال کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام هستند و عده‌ای دیگر به دنبال معرفی محصولات و خدماتشان به مشتریان هستند که طبیعتا یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی در فضای مجازی شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم و نکات مربوط به موفقیت در هر کدام از آن‌ها را بیان کنیم.

بدیهی است که روش‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود در کنار اهمیت و استفاده‌ای که برای کسب و کارهای مختلف دارد، برای کاربرانی که به دنبال ایجاد کسب و کار در فضای مجازی هستند، مفید خواهد بود و می‌توانند با استفاده از این چند مورد برای خود نقشه راه ایجاد کرده و در آینده به یک منبع مالی بسیار مهم دسترسی پیدا نمایند.

Instagram-will-soon-allow-its-users-to-tag-friends-in-videos بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

یکی از اشتباهاتی که معمولا صاحبان کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام انجام می‌دهند، این است که تصور می‌کنند این شبکه اجتماعی صرفا با حضور جوانان و افراد کم سن و سال پر شده است و برای تبلیغ کسب و کارهای خاص و سنتی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد ولی آمارهای سایت statista نشان می‌دهد که این تصور به طور کلی اشتباه است.

تعداد کاربران این شبکه اجتماعی که به طور مداوم و فعال از آن استفاده می‌کنند، به حدود 800 میلیون نفر می‌رسد که طبق آمارهای قابل استناد از تمامی بازه‌های سنی در آن حضور دارند و به راحتی می‌توان از هر قشر برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی استفاده نمود.

برای تبلیغات در اینستاگرام بایستی بدانید که شما یک بودجه تبلیغات مشخص دارید و برای خرج کردن آن باید برنامه ریزی درستی انجام دهید و اصول این کار را بدانید که قطعا در صورت عدم آشنایی با آن‌ها با ضرر هنگفتی روبرو خواهید شد.

Instagram بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ پر اثرترین روش تبلیغات در اینستاگرام

اولین و شاید پربازده‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ است که قطعا تبلیغات این چنینی را به کرات در فضای این شبکه اجتماعی مشاهده کرده‌اید. در حال حاضر بسیاری از افراد ناشناس اقدام به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و به دلایل مختلف از جمله: سیر و سفر، رستوران گردی، مد و زیبایی، آشپزی، سبک زندگی و …. به افراد مشهوری در این شبکه اجتماعی تبدیل شده‌اند که حالا دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند.

اینفلوئنسرها که قبل از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی افراد عادی جامعه بودند حالا به افرادی تبدیل شده‌اند که حضورشان و صحبت کردنشان در مجموعه و برند شما باعث ارتقا سطح فعالیت کسب و کار شما می‌شود و عملا شما به راحتی می‌توانید ره چند ساله را در یک شب بروید. البته بایستی بدانید که برای استفاده از این اینفلوئنسرها باید هزینه بالایی را بپردازید ولی توجه کنید که بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

اینفلوئنسرها معمولا به دو صورت جدی و شوخی فعالیت می‌کنند و با توجه به نوع فعالیت خود بایستی هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید و در صورت انتخاب نادرست نوع بیان تبلیغات‌تان، قطعا به مشکل برمی‌خورید و با بازدهی کمتری روبرو می‌شوید. البته گفتنی است که ممکن است به طور مثال شما در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنید و برای تبلیغ محصول‌تان به دنبال یک فردی می‌روید که با حوزه آشپزی سرو کار داشته و حتی با بیان شوخی به فعالیت می‌پردازد.

instagram-igtv بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

نکته مهم در تبلیغات اینفلوئنسرها چیست؟

اصولا باید توجه کنید که از فردی برای تبلیغ محصول‌تان بهره ببرید که توانایی بیان چند نکته مرتبط با برند شما را داشته باشد و در صورت بیان این نکات مورد تمسخر قرار نگیرد. شوخی‌ها و نکاتی که او در مورد برند شما می‌گوید نباید هویت آن را زیر سوال ببرد و نظر مخاطبین را نسبت به شما و برندتان دچار مشکل کند.

یکی دیگر از نکات مهم در زمینه استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ، این است که شما نباید صرفا دنبال کنندگان زیاد او را ملاک قرار دهید، چرا که بسیار دیده شده است که تبلیغ یک برند از سوی اینفلوئنسر منجر به بازدهی منفی شده و نظر بسیاری از کاربران را نسبت به برند مورد نظر تغییر داده است که حاکی از اشتباه بزرگ صاحب برند در انتخاب این راه تبلیغات در اینستاگرام بوده است.

Instagram-confirms-it-wont-notify-users-of-screenshots-after-all بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

تبلیغات در صفحات پربازدید خبری، آموزشی و…

دومین روش تبلیغات در اینستاگرام، مربوط به صفحاتی است که به دلیل اطلاعات و مطالبی که در اختیار کاربران می‌گذارند، مشهور هستند و کاربران زیادی را برای خود دست و پا کرده‌اند. صفحات مربوط به سایت‌های خبری، آموزشی، گردشگری و… از جمله این صفحات هستند.

برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری از بودجه تبلیغاتی خود داشته باشید، به موضوع فعالیت برند خود و همچنین صفحات اینستاگرامی مدنظرتان توجه نمایید. به طور مثال اگر در زمینه فروش لوازم کامپیوتری فعالیت دارید، طبیعتا استفاده از صفحات مربوط به سایت‌های خبری حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند بهترین گزینه برای تبلیغات در اینستاگرام باشد و شما را به اوج بازدهی مدنظرتان برساند، چرا که اعتبار گرفتن از سایت‌های فناوری اطلاعات منجر به شناخته‌تر شدن شما در بین متخصصینی می‌شود که منبع اطلاعاتی بسیاری از مردم عادی هستند.

instagram بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

برای انتخاب یک صفحه مناسب از بین چند گزینه به معیارهای زیر توجه کنید:

  • تعداد فالوورهای صفحات را مقایسه کنید.
  • تعداد لایک و ویو هر پست را مد نظر قرار دهید.
  • کیفیت کامنت‌های موجود در صفحات را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که پیج دارای کامنت‌های منفی زیاد است طبیعتا جای خوبی برای تبلیغ برند شما نیست.
  • به میانگین سنی، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، وضعیت اقتصادی، سبک زندگی و… مخاطبین صفحات توجه کنید.

instagram-icon بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

استفاده از ربات و تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

سومین راه برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده از ربات و تبلیغات اسپانسری در این شبکه اجتماعی است. البته باید توجه کنید که استفاده از ربات، یک شمشیر دو لبه برای برند شماست که در صورت عدم برنامه ریزی درست قطعا دچار مشکل خواهید شد و برندتان را تهدید خواهد کرد.

در مورد اسپانسری نیز بدون آنکه پست‌های تبلیغاتی مجزا و یا حضور در کلیپ‌های مربوط به اینفلوئنسرها رخ دهد، برند شما در همه پست‌های یک مدت زمان صفحه اینستاگرام هدف تبلیغ می‌شود و فعالیت عادی صفحه ادامه‌دار می‌شود و صرفا از برند شما در پست ها و تصاویر استفاده می‌کنند. همچنین به راحتی می‌توانید به صفحات مدنظرتان امکان راه اندازی مسابقات و نظرسنجی‌های مختلف را بدهید و از محصولات خود برای جوایز استفاده کنید.

instagram-icon-2016z-Copy بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

شاه نکته تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

در آخر باید بدانید که مهم‌ترین نکته بهترین بازخورد از این تبلیغات، محتوای خوب شماست که در صورت عدم وجود آن تمام بودجه خود را از دست خواهید دید. با یک هزینه اندک، می‌توانید محتوای خوب ایجاد کنید و در تبلیغات خود بهره ببرید.

نوشته بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

INSTAGRAM-2 بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

تبلیغات در اینستاگرام این روزها به مهم‌ترین دغدغه بسیاری از مردم و کسب و کارها به طرق و انحا مختلف تبدیل شده است و عده‌ای البته اندک به دنبال کسب درآمد از تبلیغات در اینستاگرام هستند و عده‌ای دیگر به دنبال معرفی محصولات و خدماتشان به مشتریان هستند که طبیعتا یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی در فضای مجازی شناخته می‌شود. در این مقاله قصد داریم به انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام بپردازیم و نکات مربوط به موفقیت در هر کدام از آن‌ها را بیان کنیم.

بدیهی است که روش‌هایی که در ادامه ذکر می‌شود در کنار اهمیت و استفاده‌ای که برای کسب و کارهای مختلف دارد، برای کاربرانی که به دنبال ایجاد کسب و کار در فضای مجازی هستند، مفید خواهد بود و می‌توانند با استفاده از این چند مورد برای خود نقشه راه ایجاد کرده و در آینده به یک منبع مالی بسیار مهم دسترسی پیدا نمایند.

Instagram-will-soon-allow-its-users-to-tag-friends-in-videos بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

یکی از اشتباهاتی که معمولا صاحبان کسب و کارهای مختلف برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام انجام می‌دهند، این است که تصور می‌کنند این شبکه اجتماعی صرفا با حضور جوانان و افراد کم سن و سال پر شده است و برای تبلیغ کسب و کارهای خاص و سنتی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد ولی آمارهای سایت statista نشان می‌دهد که این تصور به طور کلی اشتباه است.

تعداد کاربران این شبکه اجتماعی که به طور مداوم و فعال از آن استفاده می‌کنند، به حدود 800 میلیون نفر می‌رسد که طبق آمارهای قابل استناد از تمامی بازه‌های سنی در آن حضور دارند و به راحتی می‌توان از هر قشر برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی استفاده نمود.

برای تبلیغات در اینستاگرام بایستی بدانید که شما یک بودجه تبلیغات مشخص دارید و برای خرج کردن آن باید برنامه ریزی درستی انجام دهید و اصول این کار را بدانید که قطعا در صورت عدم آشنایی با آن‌ها با ضرر هنگفتی روبرو خواهید شد.

Instagram بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ پر اثرترین روش تبلیغات در اینستاگرام

اولین و شاید پربازده‌ترین روش تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ است که قطعا تبلیغات این چنینی را به کرات در فضای این شبکه اجتماعی مشاهده کرده‌اید. در حال حاضر بسیاری از افراد ناشناس اقدام به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده و به دلایل مختلف از جمله: سیر و سفر، رستوران گردی، مد و زیبایی، آشپزی، سبک زندگی و …. به افراد مشهوری در این شبکه اجتماعی تبدیل شده‌اند که حالا دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند.

اینفلوئنسرها که قبل از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی افراد عادی جامعه بودند حالا به افرادی تبدیل شده‌اند که حضورشان و صحبت کردنشان در مجموعه و برند شما باعث ارتقا سطح فعالیت کسب و کار شما می‌شود و عملا شما به راحتی می‌توانید ره چند ساله را در یک شب بروید. البته بایستی بدانید که برای استفاده از این اینفلوئنسرها باید هزینه بالایی را بپردازید ولی توجه کنید که بازدهی بسیار بالایی خواهد داشت.

اینفلوئنسرها معمولا به دو صورت جدی و شوخی فعالیت می‌کنند و با توجه به نوع فعالیت خود بایستی هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید و در صورت انتخاب نادرست نوع بیان تبلیغات‌تان، قطعا به مشکل برمی‌خورید و با بازدهی کمتری روبرو می‌شوید. البته گفتنی است که ممکن است به طور مثال شما در حوزه مواد غذایی فعالیت می‌کنید و برای تبلیغ محصول‌تان به دنبال یک فردی می‌روید که با حوزه آشپزی سرو کار داشته و حتی با بیان شوخی به فعالیت می‌پردازد.

instagram-igtv بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

نکته مهم در تبلیغات اینفلوئنسرها چیست؟

اصولا باید توجه کنید که از فردی برای تبلیغ محصول‌تان بهره ببرید که توانایی بیان چند نکته مرتبط با برند شما را داشته باشد و در صورت بیان این نکات مورد تمسخر قرار نگیرد. شوخی‌ها و نکاتی که او در مورد برند شما می‌گوید نباید هویت آن را زیر سوال ببرد و نظر مخاطبین را نسبت به شما و برندتان دچار مشکل کند.

یکی دیگر از نکات مهم در زمینه استفاده از اینفلوئنسرها برای تبلیغ، این است که شما نباید صرفا دنبال کنندگان زیاد او را ملاک قرار دهید، چرا که بسیار دیده شده است که تبلیغ یک برند از سوی اینفلوئنسر منجر به بازدهی منفی شده و نظر بسیاری از کاربران را نسبت به برند مورد نظر تغییر داده است که حاکی از اشتباه بزرگ صاحب برند در انتخاب این راه تبلیغات در اینستاگرام بوده است.

Instagram-confirms-it-wont-notify-users-of-screenshots-after-all بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

تبلیغات در صفحات پربازدید خبری، آموزشی و…

دومین روش تبلیغات در اینستاگرام، مربوط به صفحاتی است که به دلیل اطلاعات و مطالبی که در اختیار کاربران می‌گذارند، مشهور هستند و کاربران زیادی را برای خود دست و پا کرده‌اند. صفحات مربوط به سایت‌های خبری، آموزشی، گردشگری و… از جمله این صفحات هستند.

برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری از بودجه تبلیغاتی خود داشته باشید، به موضوع فعالیت برند خود و همچنین صفحات اینستاگرامی مدنظرتان توجه نمایید. به طور مثال اگر در زمینه فروش لوازم کامپیوتری فعالیت دارید، طبیعتا استفاده از صفحات مربوط به سایت‌های خبری حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند بهترین گزینه برای تبلیغات در اینستاگرام باشد و شما را به اوج بازدهی مدنظرتان برساند، چرا که اعتبار گرفتن از سایت‌های فناوری اطلاعات منجر به شناخته‌تر شدن شما در بین متخصصینی می‌شود که منبع اطلاعاتی بسیاری از مردم عادی هستند.

instagram بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

برای انتخاب یک صفحه مناسب از بین چند گزینه به معیارهای زیر توجه کنید:

  • تعداد فالوورهای صفحات را مقایسه کنید.
  • تعداد لایک و ویو هر پست را مد نظر قرار دهید.
  • کیفیت کامنت‌های موجود در صفحات را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که پیج دارای کامنت‌های منفی زیاد است طبیعتا جای خوبی برای تبلیغ برند شما نیست.
  • به میانگین سنی، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، وضعیت اقتصادی، سبک زندگی و… مخاطبین صفحات توجه کنید.

instagram-icon بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

استفاده از ربات و تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

سومین راه برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده از ربات و تبلیغات اسپانسری در این شبکه اجتماعی است. البته باید توجه کنید که استفاده از ربات، یک شمشیر دو لبه برای برند شماست که در صورت عدم برنامه ریزی درست قطعا دچار مشکل خواهید شد و برندتان را تهدید خواهد کرد.

در مورد اسپانسری نیز بدون آنکه پست‌های تبلیغاتی مجزا و یا حضور در کلیپ‌های مربوط به اینفلوئنسرها رخ دهد، برند شما در همه پست‌های یک مدت زمان صفحه اینستاگرام هدف تبلیغ می‌شود و فعالیت عادی صفحه ادامه‌دار می‌شود و صرفا از برند شما در پست ها و تصاویر استفاده می‌کنند. همچنین به راحتی می‌توانید به صفحات مدنظرتان امکان راه اندازی مسابقات و نظرسنجی‌های مختلف را بدهید و از محصولات خود برای جوایز استفاده کنید.

instagram-icon-2016z-Copy بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن

شاه نکته تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

در آخر باید بدانید که مهم‌ترین نکته بهترین بازخورد از این تبلیغات، محتوای خوب شماست که در صورت عدم وجود آن تمام بودجه خود را از دست خواهید دید. با یک هزینه اندک، می‌توانید محتوای خوب ایجاد کنید و در تبلیغات خود بهره ببرید.

نوشته بهترین روش‌های تبلیغات در اینستاگرام و ترفندهای آن اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.

تغییرات جدی در انتظار نماد اعتماد الکترونیکی توسط مجلس

online-shopping تغییرات جدی در انتظار نماد اعتماد الکترونیکی توسط مجلس

نماد اعتماد الکترونیکی یکی از بحث‌های پرحاشیه‌ای است که این روزها با اوج گرفتن کلاهبرداری در سکه ثامن داغ شده و بسیاری از مسئولین دولتی و اعضای مجلس شورای اسلامی به دنبال تغییراتی در این نماد هستند که طبیعتا با عملی شدن آن احتمالا از این قبیل کلاهبرداری‌ها جلوگیری شود.

به گزارش آی‌تی‌رسان، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، در خبری اعلام کرد که به تازگی «بررسی وضعیت قانونی و اجرای نماد اعتماد الکترونیکی» را در دست بررسی قرار داده و از امروز پیرامون این لایجه بسیار مهم بحث خواهند نمود تا وضعیت این مجوز قانونی مشخص شود.

این نشان که یکی از نشانه‌های بسیار مهم برای ارزیابی فعالیت کسب و کارهای اینترنتی به شمار می‌رود به یکی از معضلات بزرگ این روزهای سایت‌های بزرگ تبدیل شده که به طور کلی اعتماد مشتریان را نسبت به آن سلب نموده و متولیان امر به دنبال بازگرداندن اعتبار این نماد پس از ماجرای سکه ثامن هستند.

نوشته تغییرات جدی در انتظار نماد اعتماد الکترونیکی توسط مجلس اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.