آموزش خاموش کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور

خاموش کردن آیفون بدون دکمه
در آموزش خاموش کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور روشی ساده برای روشن و خاموش کردن آیفون از طریق تنظیمات این گوشی را خواهید آموخت.

اپل با موفقیت، شروع به حذف دکمه‌های خراب شدنی گوشی نظیر، دکمه خانه کرده است -در آیفون ۷ و آیفون ۸ یک دکمه واقعی برای خانه وجود ندارد- هرچند که هنوز دکمه‌هایی به صورت فیزیکی در آیفون به چشم می‌خورند.

 

بیشتر بخوانید: آموزش ریست فکتوری آیفون

 

بدیهی است شما قادر به کنترل صدای گوشی از طریق اسلایدر تنظیم صدا در مرکز کنترل آیفون هستید، اما اگر دکمه پاور آیفون خراب شود، باید چکار کنید؟ خوشبختانه امکان خاموش و روشن کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور نیز ممکن است.

خاموش کردن آیفون بدون دکمه گوشی

خاموش کردن آیفون بدون دکمه

به قسمت تنظیمات بروید، سپس به قسمت عمومی رفته و خاموش کردن را انتخاب کنید. (Settings > General >Shut Down) پس از انجام این‌کار، یک صفحه به صورت پاپ آپ به شما نمایش داده می‌شود، که با کشیدن اسلایدر به سمت راست، آیفون خاموش می‎‌شود.

آموزش خاموش کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور

روشن کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور

در صورتیکه دکمه پاور گوشی خراب شده است و گوشی شما نیز خاموش باشد، به راحتی قادر به روشن کردن آیفون خواهید بود. خوشبختانه اپل برای این مواقع نیز راهی اندیشیده است.

برای روشن کردن آیفون در حالیکه دکمه پاور کار نمی‌کند، تنها کافیست کابل یو اس بی را به گونه‌ای که برای شارژ آیفون به کار می‌بردید، به آن متصل کنید –مثلا یک طرف کابل را به آیفون و یک طرف را به پورت یو اس بی لپ تاپ متصل کنید :مترجم- پس از چند ثانیه بعد از شروع شارژ آیفون، اسکرین گوشی روشن می‌شود، در این مرحله، انگشت خود را بر روی اسلایدر بکشید تا قفل گوشی باز شود.

 

بیشتر بخوانید: آموزش اسکرین شات گرفتن در آیفون X

 

نکته: در صورتیکه، شارژ باطری آیفون کاملا تخلیه شده باشد، کمی بیشتر طول می‌کشد تا اسکرین گوشی روشن شود، پس از روشن شدن اسکرین آیفون در صورتیکه نیاز به پسوورد باشد، باید آن را وارد کنید.

آموزش خاموش کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور به پایان رسید. اما فراموش نکنید، می‌توانید از طریق گذاشتن کامنت، تجربه خود را در هنگامی که دکمه پاور گوشی آیفون کار نمی‌کند با ما در میان بگذارید.

 

بیشتر بخوانید:

 

منبع: howtogeek

مطلب آموزش خاموش کردن آیفون بدون استفاده از دکمه پاور برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.