با این ترفندها در لینکدین حرفه‌ای شوید

ترفند لینکدین

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای کاری است که کسب‌وکارها و افراد را در شاخه‌های مختلف به هم متصل می‌کند و می‌توان حتی از آن برای یافتن فرصت شغلی مناسب استفاده کرد. این شبکه اجتماعی به دلیل گسترده بودن ممکن است گاهی اوقات گیج‌کننده باشد. به همین خاطر در این مطلب چند ترفند اپلیکیشن لینکدین را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند شما را در استفاده بهتر از این شبکه اجتماعی یاری کند.

با توحه به اینکه احتمالا برای یافتن فرصت شغلی یا کسب‌وکار مناسب در این شبکه اجتماعی عضو شده‌اید؛ این چند ترفند لینکدین کمک می‌کند تا بتوانید خود را نسبت به بقیه متمایز کنید. پس با دقت این مطلب را بخوانید و چند ترفند از این فهرست را حتما استفاده کنید.

به‌روزرسانی‌ها را همیشه کنترل کنید

اگر کاربری هستید که به طور مداوم از لینکدین استفاده می‌کنید، احتمالا این ترفند لینکدین برای شما مفید خواهد بود. نوار ابزار لینکدین برای کروم به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی وارد این پلتفرم شوید؛ همچنین قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای مانند اشتراک‌گذاری مقاله به صورت مستقیم از طریق نوار ابزار را دارد.

ترفند لینکدین برای ساخت رزومه زیبا

ترفند لینکدین-ویژوال

معمولا سابقه کار شما در پروفایل لینکدین‌تان قابل مشاهده است؛ اما وقتی به دنبال کار باشید باید رزومه برای خودتان درست کنید و بفرستید. در چنین مواقعی احتمالا برای ساخت رزومه خود به مشکل برمی‌خورید. سرویس VisualCV به شما این امکان را می‌دهد تا پروفایل لینکدین خود را تبدیل به رزومه کنید. این سرویس کاملا رایگان بوده و توسط LinkedIn Labs تولید شده است. استفاده از این ترفند لینکدین را افراد کمی می‌دانند؛ اما با شناخت و استفاده از آن وقت زیادی از شما را صرفه‌جویی خواهد کرد.

ترفند لینکدین برای خروجی گرفتن از کانکشن‌ها

این ترفند لینکدین به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی کانکشن‌های خود را از طریق ایمیل دانلود کنید. برای این کار، زمانی که داخل برنامه هستید به بخش کانکشن‌ها رفته و در پایین‌ترین بخش روی گزینه «Export Connections» کلیک کرده و حساب ایمیل خود را انتخاب کنید تا کانکشن‌ها به حساب‌تان ایمیل شوند.

پروفایل خود را برای سئو بهینه کنید

بهینه کردن سئو پروفایل زمانی که افراد داخل سرویس لینکدین یا از طریق گوگل به جستجو می‌پردازند، برای شما بسیار مفید خواهد بود. ما زمان زیادی را صرف ساختن پروفایل خود می‌کنیم تا در آخر توسط دیگران شناخته شویم و آن‌ها ما را ببینند. پس بهتر است روی سئو کردن پروفایل وقت صرف کنید تا دیگران سریع‌تر شما را پیدا کنند.

به صفحه شرکت خود ویدئو اضافه کنید

لینکدین مدت‌ها امکان اضافه کردن ویدئو به صفحه شخصی افراد را معرفی کرده بود؛ اما حالا این امکان برای صفحه شرکت نیز قابل استفاده است. برای استفاده از این ترفند لینکدین به صفحه شرکت خود رفته و روی «services» در بخش بالایی صفحه کلیک کنید، گزینه «add a product or service» را انتخاب کنید و به قدم ۱۰ در پایین صفحه بروید. در اینجا می‌توانید ویدئو خود را اضافه کرده و برای آن نام انتخاب کنید. مطمئن شوید که قسمت‌های مورد نیاز مانند دسته و توضیحات مربوط به خدمات یا محصول را پر می‌کنید. فراموش نکنید که برای رعایت سئو، کلمه کلیدی مرتبط با کسب‌وکار خود را در متن اضافه کنید.

نوشته با این ترفندها در لینکدین حرفه‌ای شوید اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.