به لطف اشتباه والمارت، تصاویری از گوگل هوم مینی و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال آشکار شد

تصاویری از گوگل هوم مینی
به لطف اشتباهی که وب سایت والمارت (Walmart) انجام داد، تصاویر جدیدی از اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال منتشر شد.

کمتر از ۲۴ ساعت دیگر گوگل از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. در این چند روز، شایعات، خبرها و رندرهای مختلفی از گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ منتشر شده است، اما این خبر جدید لطف دیگری دارد!

خرده فروش والمارت اشتباه کوچکی انجام داد و قبل از اینکه بتواند تصویر گوگل هوم مینی و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال را از لیست محصولات خود بیرون بکشد، این تصاویر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

عکس‌های منتشر شده در والمارت برای زمان زیادی بر روی این وب سایت قرار نگرفت، اما همین مقدار کافی بود تا بدانیم که حداقل این دو محصول بعدی گوگل به شکل و شمایلی رخ نشان خواهند داد.

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی

اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی ، گجتی است که در اندازه‌های ۴.۷۲ در ۴.۵۳ در ۴.۵۳ اینچ گسترده شده و کمتر از ۱ پوند (۴۵۰ گرم) وزن دارد. اتین اسپیکر هوشمند تنها کمی سبکتر از اسپیکر هوشمند گوگل هوم اصلی است، اما به طور قابل ملاحظه‌ای کوتاهتر از ارتفاع ۵.۶۲ اینچی این دستگاه است.

پیش فروش گوگل هوم مینی همان طور که انتظار می‌رفت از ۴۹ دلار آغاز می‌شود و عرضه آن در تاریخ نوزدهم اکتبر (۲۷ مهر ماه) همزمان با تاریخ عرضه گوشی گوگل پیکسل ۲ انجام خواهد شد. تصاویر منتشر شده در والمارت وضوح خوبی دارد و در حال حاضر تقریبا طراحی این دستگاه به طور کامل مشخص شده است.

همان طور که در این عکس‌ها نیز می‌بینید در پشت گوگل هوم مینی یک دکمه فیزیکی برای روشن و خاموش کردنم میکروفون آن قرار گرفته و در کنار آن ورودی کابل برق این گجت دیده می‌شود. با توجه به زاویه این عکس‌ها شاید نتوان به طور دقیق این موضوع را مشخص کرد، اما این گونه که به نظر می‌رسد، به جای پورت یو اس بی نوع C یک درگاه میکرو یو اس بی قرار گرفته است؛ هر چند که در این مورد نمی‌توان با اطمینان سخن گفت.

عکس جدید از گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال و گوگل هوم

و بالاخره در گالری عکس‌هایی که در والمارت قرار گرفته بود، یک عکس جدید از گوشی گوگل پیکسل ۲ ایکس ال نیز دیده می‌شود که تاکنون شاهد آن نبوده‌ایم. پورت یو اس بی نوع C در پایین این اسمارت فون دیده می‌شود و طراحی آن به خوبی به نمایش گذاشته شده است. باید از والمارت تشکر کرد، اشتباه سهوی این وب‌سایت باعث شد تا قبل از رونمایی فردا، اطلاعات جدیدی به دستمان برسد.

.

منبع: androidcentral

مطلب به لطف اشتباه والمارت، تصاویری از گوگل هوم مینی و گوگل پیکسل ۲ ایکس ال آشکار شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.